Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Bdam was t, hopelijk morgen 6kn+ om de low-end van de 18m eens te testen.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ik ben net terug van 2 weken Leucate .......... niks, nada, niente, wind ...... Zit nu al een week in Vpolder ...... niks, nakkes, nade, niente, wind .... over 3 weken moet ik weer naar school ......
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
11-13kn nu, ben bang dat het te hard waait voor een 14m.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Volgens mij gaat Evan dit jaar voor de "Kitehigh vaaruren trofee" met behulp van zijn nieuwe aanwinst
|
|
|
Paulski
Geen avatar
|
Te hard? Ik weet niet wat voor 14m je hebt, maar volgens mij moet het makkelijk kunnen. Ik ga zaterdag als het goed is een 17m halen voor deze windsnelheden. Ik weeg 73kg en heb daarbij een Shinn Monk 130/40. Als je op de combinatie van je 14m met een monaro doelt, snap ik het wel.
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
@ Paulski. Welke kite ga je halen? Ben ook opzoek naar een goede low wind kite. Vaar nu zelf Naish dus de Fly heeft mijn interesse. Wil graag een low wond kite met tube. Flysurfers zijn erg mooi maar ik vind het ook belangrijk dat je bij problemen het drijfvermogen van je kite kan gebruiken om toch veilig de kust te halen.
|
|
|
Paulski
Geen avatar
|
@Robin73, Ik ga voor de Blade Fat Lady V2. Door zijn lage gewicht is die relatief snel voor zijn maat.
|
|
|
Gehaktdag
|
ik ben net terug van 2 weken Leucate .......... niks, nada, niente, wind ...... Zit nu al een week in Vpolder ...... niks, nakkes, nade, niente, wind .... over 3 weken moet ik weer naar school ...... Volgende week paar dagen wind
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
ik ben net terug van 2 weken Leucate .......... niks, nada, niente, wind ...... Geen wind in Leucate? M'n zwager zat daar in juni en hij had toch aardig wat wind. Zondag kans op een ochtend sessie.
|
|
|
DevilOfExcitement
Geen avatar
|
De wind sites weten het ook niet meer. Elk uur veranderen de voorspellingen, lijkt op dit moment geen pijl op te trekken. Morgen avond een briesje, maar verkeerde wind richting Paar weken achter elkaar geluk gehad in het begin van de zomer (Welke al veel te laat kwam), maar op dit moment is 't prut.
|
|
|
joshhgv
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
aankomende zondag boel wind in het noorden. tot 28 knoop. lekker vliegen op workum en mirns. ooooooh yeah eindelijk na die weken
|
|
|
|
Boompie
Geen avatar
|
KNMI zegt dat er 80% kans op regen is (misschien met onweer er nog bij). Dus ik vraag me of we op de slufter kunnen kiten...
|
|
|
|
DevilOfExcitement
Geen avatar
|
Zijn er weer instanties welke het wel bijna altijd goed hebben in dit land? Volgens mij is het weer gewoon (nog) niet te voorspellen in ons land.
|
|
|
joshhgv
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
in iedergeval is de wind nog niet goed te voorspellen in ons land. maar ik hou me gewoon positief. Ik sta nu al drie week aan de kant. ik sta echt te trappelen
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Ik mis de voorspelling van Tobias / surfabc. Die heeft een hoog waarheidsgehalte.
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
@t paul surfweer is ook van hem. staan bijna dagelijkse updates op. denk volgende week pas weer wat fatsoenlijke wind. HOewel het wordt ook dan weer erg warm en met (grote kans op) onweer ga ik niet het water op
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ik ben net terug van 2 weken Leucate .......... niks, nada, niente, wind ...... In juli, augustus en september de minste kans op wind Loek! :/ Inderdaad de twee weken dat jij er zat en afgelopen week geen wind.. Maar nu al twee dagen Tramontana: 25-45kn. Ik zal vanaf nu nooit meer klagen in NL over vlagrige wind Alleen hoog en ver gaan, en superdikke golven rijden in azuurblauw water met paarse kwallen...
|
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Mwha, ik heb niet zon zin om ver te lopen morgen. Mocht het slecht worden,ben ik zo weer bij mn auto.
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Misschien morgen even het water op. Heb net een Naish Fly kunnen regelen dus ik kan nu nog vaker het water op. Morgen uiteraard niet met de Fly maar op dagen met minder wind kan ik los
|
|
|