|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Damn,,,,was laat thuis, dus wilde niet té vroeg opstaan.... Om half 9 wel gekeken.....wind redelijk, maar met de voorspelde afname zou er niet langer dan een uurtje overblijven......dus maar in bed gebleven...
Maarja...hij is nog goed aan...meer dan voorspeld.....hopelijk hebben jullie genoten!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
t was heerlijk, nu wel echt gaar.. Volgende keer gewoon ff doorbijten Jochen ;-)
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Damn,,,,was laat thuis, dus wilde niet té vroeg opstaan.... Om half 9 wel gekeken.....wind redelijk, maar met de voorspelde afname zou er niet langer dan een uurtje overblijven......dus maar in bed gebleven...
Maarja...hij is nog goed aan...meer dan voorspeld.....hopelijk hebben jullie genoten!
gemiste kans hoor... maar ja een keer uitslapen is ook best lekker op z'n tijd! maar oh oh wat was het lekker, vooral vanmorgen vroeg!!! T was ook wel weer ubervet om die vier microkitertjes te zien... volgens mij waren er 2 van Ed z'n leerschool... en eentje die met die F-one Uno spande de kroon... gewoon loopjes trekken als of het niets was petje af... t was puur genieten om die vier te zien ravotten op het water met een waanzinnig coole houding, zoiets van: schijt aan de drukte ik ben een micro kiter, ze gaan allemaal toch opzij voor me.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Nou idd! Was er om 7:15, dacht ben de eerste,maar nee!! Was heerlijk weer.
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Het was heerlijk op Kijkduin, De zandmotor was mij wat te druk dus ben lekker de zee op gegaan. Wel balen dat het slangetje van mijn pomp is gescheurd. Moet nu maar kijken waar ik er ergens een kan bestellen. Zie ze in ieder geval niet op de site van Eurofun staan.
|
|
|
geloof68
|
Pompen zijn ook te koop bij Bart Smit, Blokker, bouwmarkt, ... Zet je de nieuwe slang op je pomp.
|
|
|
|
Yoram
|
Zo dat was vroeg opstaan, maar was heerlijk wakker worden op het water
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
t was heerlijk, nu wel echt gaar.. Volgende keer gewoon ff doorbijten Jochen ;-)
Hij was idd weer lekker, maar soms kakte die ook een beetje in. Ben ook aardig gaar.
|
|
|
Boompie
Geen avatar
|
Autostrand was ook goed te doen... Alleen de weg vanaf de parkerplaats naar het strand, was er al een tijdje niet geweest maar echt schijt overal van honden. Je moet gewoon uitkijken dat je niet met je blote voeten erin staat
|
|
|
Ed.
|
gemiste kans hoor... maar ja een keer uitslapen is ook best lekker op z'n tijd! maar oh oh wat was het lekker, vooral vanmorgen vroeg!!! T was ook wel weer ubervet om die vier microkitertjes te zien... volgens mij waren er 2 van Ed z'n leerschool... en eentje die met die F-one Uno spande de kroon... gewoon loopjes trekken als of het niets was petje af... t was puur genieten om die vier te zien ravotten op het water met een waanzinnig coole houding, zoiets van: schijt aan de drukte ik ben een micro kiter, ze gaan allemaal toch opzij voor me. Vet heh Dat waren Duuk zijn allereerste loops die je vandaag gezien hebt!!
|
|
|
Eagle-Jan
|
gemiste kans hoor... maar ja een keer uitslapen is ook best lekker op z'n tijd! maar oh oh wat was het lekker, vooral vanmorgen vroeg!!! T was ook wel weer ubervet om die vier microkitertjes te zien... volgens mij waren er 2 van Ed z'n leerschool... en eentje die met die F-one Uno spande de kroon... gewoon loopjes trekken als of het niets was petje af... t was puur genieten om die vier te zien ravotten op het water met een waanzinnig coole houding, zoiets van: schijt aan de drukte ik ben een micro kiter, ze gaan allemaal toch opzij voor me. Vet heh Dat waren Duuk zijn allereerste loops die je vandaag gezien hebt!! hoe oud zal hij zijn? Een jaar of 7-8... Iig heel knap!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Thanks. Rij ik morgen even langs de Gamma
Niet van die camping pompen kopen! hebben een kunststof pompstang en die zijn zo kapot. Koop een originele met aluminium stang en deze gaan veel langer mee. (beter bestand tegen zandschuren)
|
|
|
|
geloof68
|
Gaat hem om de slang, de stang is nog OK.
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
@geloof68. Het gaat inderdaad alleen om de slang. Daar zit een scheur in. Dus ik koop wel een goedkope pomp. Wissel de slang om en gooi dan de goedkope pomp weg. Eigenlijk wel stom dat die slangen niet los te krijgen zijn.
En inderdaad heerlijk weertje vandaag. Maar ook helaas vandaag aan het werk.
|
|
|
Onnoe
Geen avatar
|
Wij zijn twee kiters uit Delft die morgen graag het water op gaan maar geen vervoer hebben. Is er iemand uit (de omgeving) Delft die ons een lift kan geven?
|
|
|
JB - On The Edge
|
Kijkt iemand nog naar de meting van HvH als je wil varen op Sufter? Die staat alsmaar zoveel lager als Bdam.....
Nu prima wind op Bdam, maar 14 knopen op HvH....
|
|
|
RS
Logs: 0 | 331 uur
|
Sinds die meting van HvH weer online is gegaan (nadat hij een tijd off was) klopt er inderdaad weinig van. Mijn idee is dat hij standaard een paar knopen onder de realiteit zit.
|
|
|
Spoon
|
Hij lijkt nog steeds aan. Iemand zin in een avondsessie?
|
|
|
Eagle-Jan
|
Sinds die meting van HvH weer online is gegaan (nadat hij een tijd off was) klopt er inderdaad weinig van. Mijn idee is dat hij standaard een paar knopen onder de realiteit zit.
dan is dat ten alle tijden in je voordeel... niks aan veranderen.
|
|
|