|
Boompie
Geen avatar
|
Nog steeds met de beroemde clips???of hebben ze deze vernieuwd in 2013/2014
Wat bedoel je met beroemde clips?
|
|
|
Langbeest
|
Als van een sjorband
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ik heb mijn Apex Select weggebracht naar Kater.Tijdens het varen ging ie steeds losser zitten.De metalen blokkeerspanners lopen niet soepel en blijven te ver open staan waardoor de sjorbandjes teveel ontspannen tijdens het varen.Ik trok op een gegeven moment de sjorband er zo doorheen terwijl die geblokkeerd stond.Garantiegevalletje duzzzz Trapeze is teruggestuurd naar de importeur,afwachten maar
|
|
|
Boompie
Geen avatar
|
Ik heb mijn Apex Select weggebracht naar Kater.Tijdens het varen ging ie steeds losser zitten.De metalen blokkeerspanners lopen niet soepel en blijven te ver open staan waardoor de sjorbandjes teveel ontspannen tijdens het varen.Ik trok op een gegeven moment de sjorband er zo doorheen terwijl die geblokkeerd stond.Garantiegevalletje duzzzz Trapeze is teruggestuurd naar de importeur,afwachten maar Das klote... Hopelijk is het een fabrieks foutje...
|
|
|
Langbeest
|
Nu weten we nog steeds niet wat voor een klemmen er gebruikt worden
|
|
|
Tim_GTS5
|
Dan maar de gewone Apex lange
|
|
|
|
berttt
|
Op de site lijken ze hetzelfde te zijn als vorig jaar. Alleen de kleurcodes zijn veranderd tov vorig jaar.
|
|
|
Boompie
Geen avatar
|
De klemmen zijn hetzelfde als bij een sjorband en de banden zijn geribbeld voor extra houvast. Ik durf niet te zeggen of de klemmen hetzelfde zijn als de 2013. Pica:
|
|
|
|
|
|
|
piede
|
Zie ik daar nog bescherm folie op de onderkant van het Essence boardje? Have fun with it!
|
|
|
Mojos12
|
Bescherm folie had ik voor de foto er net aftrokken. Hopelijk snel het water op !
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Mooi ding Peter. Gewoon vacuumzakken voor je kites en stofzuiger erop. Gaat makkelijk passen.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Nieuw boardje Heuy die heb ik ook ! Had je een betere foto van de grabhandle ? Lijkt anders te zijn dan de mijne.
|
|
|
Langbeest
|
Voor de aankomende frisse maanden.
|
|
|
|
|
|