Eddy Lansink
|
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat. K heb van de winter al wel een proto kunnen testen. Deze was goed stabiel, lekker snel en makkelijk backwards te relaunchen. Komende week krijgen we de eerste testkite bij www.versusshop.nl binnen, dan gaan we hem meteen aan de tand voelen en een review filmpje van maken.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
De de bridel zorgt ervoor dat de TE wordt ingenomen / korter gemaakt wanneer je de bar aantrekt. Let goed op de plaasting van de ringetjes vlak naast de aanhechtingspunten van de TE bridels. Het systeem is een beetje vergelijkbaar met wat een nozzle van een straalmotor doet. ( http://www.youtube.com/watch?v=3SH5953iQ6w tijdstip: 2:44). Ik ga niet verder discussiëren over het oppervlakte. Wacht gewoon even af totdat de gehele tabel van info voorzien Dat heb ik zeker gezien, dan nog denk ik er het zelfde over. Ik wil het gewoon echt in zien/voelen. Voor nu kan het bijna het zoveelste marketing verhaal zijn. Over de maten hoeven we niet te gissen toch? Staat duidelijk op de site van Flysurfer.
|
|
|
Ard
|
Henning, de aanpassing van het vleugelprofiel vergelijken met een de variabele nozzle van een (supersonische) staalmotor? Klink leuk hoor, maar het heeft helemaal niks met elkaar te maken. Dat neemt niet weg dat ook ik heel benieuwd ben naar hoe dit systeem werkt en hoe het de performance verbetert.
|
|
|
Henning
|
Ard: Het heeft op prestatie gebied inderdaad niets met elkaar. De vergelijking was om te laten zien hoe de TE wordt ingenomen (mechanisch gezien). Nog even wachten en we kunnen hem in real-life aan de tand voelen
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ah, dus de maten zijn wel het vlakke oppervlakte en niet de geprojecteerde.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Klinkt allemaal goed, ben benieuwd naar de testverslagen. Vind ze trouwens lekker aan de prijs, net boven mijn budget zeg maar
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Dan moeten ze wel heel bijzonder zijn voor die prijs.... da's wel lef hebben met je eerste LEI op de markt...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Dan moeten ze wel heel bijzonder zijn voor die prijs.... da's wel lef hebben met je eerste LEI op de markt...
Nooit begrepen wat mensen in bijvoorbeeld Cabrinha kites zagen. Ze waren best goed, maar altijd een stuk duurder dan de rest! Maar niets rechtvaardigde de meerprijs... Dus mee eens
|
|
|
feddomw
Gast
|
Nooit begrepen wat mensen in bijvoorbeeld Cabrinha kites zagen. Ze waren best goed, maar altijd een stuk duurder dan de rest! Maar niets rechtvaardigde de meerprijs... Dus mee eens Cabrinha fanboy om je te flamen in 3-2-1......
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik zeg "bijvoorbeeld" Feddo Nog een actueel voorbeeld: best kites Inderdaad ook een goede. Als ik Best riders hier in de buurt soms hoor (Best dealer net over de grens, dus veel Vlamingen varen ermee hier) zijn die kites Gods gift to kiters... Je vaart een 9 meter vanaf 10 knopen tot 40 knopen, en ze gaan nooit kapot.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Nooit begrepen wat mensen in bijvoorbeeld Cabrinha kites zagen. Ze waren best goed, maar altijd een stuk duurder dan de rest! Maar niets rechtvaardigde de meerprijs... Dus mee eens Cabrinha fanboy om je te flamen in 3-2-1...... Komt net van het water af dus sorry dat het zolang duurde maar Cabrinha is toch wel gewoon het beste top of the bill daar wil je meer voor betalen bla bla bla. Ik vaar tegenwoordig (nog) steeds Best kites.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Je vaart een 9 meter vanaf 10 knopen tot 40 knopen, en ze gaan nooit kapot.
Stevig staaltje cognitieve dissonantie Mijn bedoeling is geen enkel merk af te vallen. Echter sommige merken zijn onrealistisch duur (en geef ze eens ongelijk, blijkbaar zijn er genoeg mensen op de wereld die het er voor over hebben). Die koop ik zelf daarom ook niet Afijn, we gaan teveel off-topic Ik vraag me af of deze kites in China worden geproduceerd, of in Duitsland zoals de matraskites van Flysurfer. Dat zou het prijsverschil nl. ook kunnen verklaren.
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik ga iets heel geks zeggen: erg mooie kites om te zien.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@Michiel: Dat waren de foils ook niet, de eindcontroles gebeuren wel in DE Die had ik gemist Wist niet dat ze tegenwoordig in China worden gemaakt. Dure grap om ze dan achteraf te controleren. Ik ga iets heel geks zeggen: erg mooie kites om te zien.
Dat vind ik ook, Feddo! Dus we zijn of allebei gek of het is gewoon zo
|
|
|
|