Ik doe dat touwtje bij de Hero 4 Black gewoon tussen de klem van de achterkant (die zwarte bovenop dus)
Ooh oke, dus ook bij de HERO 4 is daar niet zo over nagedacht. Heb je dat touwtje door dat ijzeren ringetje gedaan onder het zwarte klemmetje? Dacht ik ook al aan maar dacht dat die dan misschien open zou springen.
Precies, ook de nieuwe hero heeft daar geen opening en het touwtje is wat te dik om hem ertussen te klemmen. Ga niet doordrukken met het gevolg dat het plastic breekt.
Dan kan ik met de hero gelijk een nieuwe kopen omdat die niet uit de behuizing te halen is.
Ik heb ook een go pro 4 silver edition, het klopt dat er geen opening zit voor het touwtje. Het achterklepje kan je er gewoon opdoen met het zwarte touwtje, het touwtje moet alleen niet te dik zijn. En ja het achterklepje zit aan de bovenkant goed vast en ik heb nog niet mee hoeven maken dat ie open ging . groetjes Michelle
Denk dat jij het touwtje ook tussen het plastic van de backdoor hebt ? Snap Marc z'n opmerking wel, bij alle vorige versies van de GoPro zat er een stukje open waar het touwtje doorheen kon zoals hieronder te zien
Bij de 4 loopt het plastic deel van de backdoor door, en heb je dus niet die ruimte meer.
Michellev heb je dan het knoopje uit het touwtje gehaald en hem toen er doorheen gestoken en toen weer een knoopje gelegd?
Zoals op de foto van de backdoor krijg ik met veel moeite en wringen de backdoor er nog ingeklikt. Op de andere foto onder de klem zou ook kunnen maar ben bang dat die misschien open springt.
Hoi, Ik heb inderdaad het touwtje er enkel doorheen gehaald!, je kan ook touwtjes gebruiken die bvb aan kleding labels zitten! En heb ook wel eens een draadje gebruikt van een stuk touw dat op het strand was aangespoeld.. Die blauwe hahah.
Dat is ook een goeie tip om de camera vast te maken Patrick.
Ik heb er vandaag ook eentje binnen gekregen. Touwtjes aan kleding labels willen nog wel eens verschillen dacht ik. Je kan ook die touwtjes gebruiken van de sleutel hangers hoe heten die dingen ook al weer die je om je nek hangt enzo en je kan ze vaak losmaken. Ben je niet bekend met de filmpjes van Nic Bergsma op youtube ? Zelfde soort touwtjes lijkt me
Een eigen go pro leash maken! Ziet er leuk uit maar denk dat het voor problemen gaat zorgen! Wil het zelf wel gaan testen. En de touwtjes van een keykoord vertrouw ik niet, heb toen altijd mijn mobiel aan me nek gehangen lang geleden... en touwtje slijt best hard....