zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
hij tikt de 20 knp al aan ...moet genoeg zijn voor mijn 9 mrt...ben om 12.00 op Schellie
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ben net terug uit Oostenrijk na een weekie boarden. Ik red het vandaag niet meer. Ga dinsdagochtend wel. Have fun vandaag!!!
|
|
|
audi
|
Oh oh wat was het weer lekker. Heerlijk met de 9 edge oldtimer.
|
|
|
@LaurenS
|
Was zeker lekker gister met de 12 XR CoreNoMore,Nu een weekje vrij tot next monday. Wat een ellende in het vooruitzicht
|
|
|
|
misha.w
Geen avatar
|
heey mensen, ik zoek een kite maatje die mij op sleeptouw zou kunnen en willen nemen. ik ben 17 woon net buiten amsterdam en ben een beginnend kiter die het moeilijk vind om alleen op pad te gaan. dus als iemand me wil helpen graag!!
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Thx voorde behulpzaamheid richard 2lijnen gebroken zelfs , had goed hoog kunnen gaan vandaag helaas bleef het maarbij paar sprongen
|
|
|
Haring High Richardt
|
Graag gedaan Henk, was blij dat je niks mankeerde en niet ergens op de stenen lag, schrok wel hoor
|
|
|
zwafra
|
Was vanmiddag (rond 12.00 ) behoorlijk heftig op Schellie harde vlagen 45 + en slechts een slechts een paar kiters op het water..Ben daarom ook maar niet het water op gegaan ...volgende keer beter. Peter ging wel lekker (foto)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vandaag met Theo naar Schellinkhout om te kiten. Aangekomen was er een kiter bezig te overleven met 35 tot 55 knopen. Gigantische harde vlagen, niet verantwoordt eigenlijk om op het water te gaan Survivallen dus !
Vroegah maakte me dat geen r..dt uit en ging ik gewoon het water op !! Je wor een daggie ouder dus verstandiger toch ?? Na een tijdje slap ouwe takke bosche maar besloten om niet het water op te gaan.
Ik ben vorige week begonnen met piano les en gelukkig had mijn piano lerares Judith nog een gaadtje vanmiddag. Dus vanmiddag naar mijn 2de piano les,
ik ben zooooooo zenuwachtig !!!
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Of tijdens onze kitetrips gaat pingelen. Planning is om eerst noten te leren op de piano om daar na een accordeon te kopen en die mee nemen op de kite trips en met de campert Bij geen wind dan lekker oefenen
|
|
|
|
KiteShallow
|
Zijn toch 2 verschillende dingen. Ik kan wel piano spelen maar accordeon ho maar.
|
|
|
|
Leon van Bergen
|
Kijk ik sinds maanden weer eens op dit forum en kom ik meteen dit tegen en sta ik er nog op ook! Super leuk dat dit nog gedaan wordt, dankje!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Van t weekend maar weer even vliegen op Schel waarschijnlijk , vrij zuidelijk dus zee wordt niet ideaal.
|
|
|
|
zwafra
|
Het is alleen jammer dat buienrader voorspeld dat het vanaf een uurtje of 12 begint te regenen ..ik ga nu rijden ben om 10.30 op schellie.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Lekkere sessie raar dat de woo in 1 e sess 13,5 en 2 e sessie met 10 knopen meer wind en paar echt goeie sprongen 12,8
|
|
|
Tim_GTS5
|
Het is alleen jammer dat buienrader voorspeld dat het vanaf een uurtje of 12 begint te regenen ..ik ga nu rijden ben om 10.30 op schellie. Na de buien gaan waar de echte wind was 30-40kn, ging weer lekker wel wat vlagerig maar wel strak blauwe lucht rond 16:00.
|
|
|