quote SRFFRK
Even een update van de app installeren. Dat verhielp het probleem bij mij met de iPhone woo app.
Welke update wanneer en op welk platform, vermoed als het recentelijk is dat je dan een firmware update hebt geinstalleerd ? Ik had de laatste keer namelijk ook een update maar niet geupdate want stond aan de waterkant op het strand eerst me sessies te downloaden en nu zal je zien dat de app zelf geen update meer aangeeft! Ook vergeten om even vlug een screenshotje van te maken. De iOS app en Android apps zijn in geen tijden al meer geupdate, Android moet nog steeds over zodat android ook de freeride modus zal krijgen. Of wat ook nog kan iedereen krijgt ze geld terug
hahaha
Hier zijn de laatste update veranderingen:
Version History van iOS Apple
3.7.2 May 29, 2019
Bug fixes and improvements:
- Spot Leaderboards fixed
- Session share - layout/units fixed
- Secret delete sessions from WOO
- Minor bug fixes and improvements
En Android
WHAT'S NEW
What's New?
Spot list Update:
We've changed the way the Spot List looks and feel, allowing you to quickly select your Homespot
Visual Changes:
A number of smaller redesigns have made the App's Design more consistent throughout.
Bug Fixes:
several bug fixes and stability improvements.
Cheers,
WOO H.Q.
ADDITIONAL INFORMATION
Updated
March 5, 2019
Ik kreeg de laatste tijd ook weer vaak error meldingen met sessie downloaden en/of opslaan, maar nooit echt een fout of dat er een sessie verloren is gegaan gehad.