|
MEGALOOPBEUN
|
hey gabbers alles goed hier een berichtje van debeun nog een paar dagen werken en dan is het zover VAKANTIE HE HE zit op kinselonie dus heb daar geen internet maar verleden week 3 x super gevaren JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA frankie zwaan SPANJE WE KOMEN ERAAN
effe over het kitetassie is helemaal niks lijkt wel papier zo dun dus ben verder aan het kijken denk eraan om bij vdberg er maar 1 aan te schaffen
mocht ik jullie niet meer spreken allemaal een goede reis en super vakantie gewenst en veel
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Wind op de site's zegt niets. Mijn ouders zijn net terug van 7 weken Rosas. Ieder dag heel veel kites terwijl de windchart niets aangaf. Thermische wind wordt niet aangegeven en daar gaat het om in Spanje. Dus komt wel goed, zeker als ik ga 9 juli t/m 28 juli
|
|
|
|
|
wouterb
|
10- 12kpn op het Nesbos (medemblik) niet echt spannend. Wel een vent die leuk aan 't oefenen was. Wipika matrix 11mtr waterstarten. unhooked, zonder leash, met een naish bar waarvan (volgens eigen zeggen) 'met de lijnen is gerotzooid' Kan een matrix herstarten door aan een stuurlijn te trekken?? deze wel!!
Beste man wist vol trots te vertellen dat ie het 3jr niet gedaan had (kiten) en weer wat wilde oefenen want hij had bij de kringloopwinkel een vlieger gekocht voor een tientje incl.bar. (x2 10mtr)
moet ik nu blij zijn dat iemand die 'enigzins' weet wat het is 'm gekocht heeft, of heel erg verdrietig dat dit daar uberhaupt te koop ligt.
Beste man ging na overleg toch maar eens kijken voor een lesje... Hij was even daarvoor door de x2 over het strand getrokken. (Toch maar even de lijnen nakijken??)
|
|
|
|
360
|
@ Laurens 17 knotsen ???? En ik maar werken.... Hoe is het Peter? wanneer mag je weer los?
|
|
|
wouterb
|
Gisteravond met 14kpn even de ontwenningsverschijnselen kunnen onderdrukken op medemblik.
Zo, en dat ganzeplassie meurt!! twee x heen en weer en wegwezen! Hier koppie onder gaan kan niet gezond zijn. (wel rond de 25graden, gok ik)
|
|
|
PeterKite
|
toch weer goed gepowerd met de 12 op 't IJsselmeer. en met zonder pak ;-)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Mensen nog nog schellinkhout voor een avondsessie ? het onweer is hier voorbij en de zon schijnt weer en het begint aardig te waaien ...
|
|
|
TableTopje
|
Denk dat ik wel even langs kom!!! Eindelijk weer wat wind...
|
|
|
bredo
|
aan de kust ook dikke wind!! misschien avondseesie @ castricum aan zeeeeee jippie jaheee
|
|
|
360
|
Avond sessie schell !!! Ik kom eraaaaaaaaaaaaaan
|
|
|
Haring High Richardt
|
Avond sessie schell !!! Ik kom eraaaaaaaaaaaaaan En was het wat ?????
|
|
|
360
|
richardt Net toen ik op het water stond zakte de wind in dus heb ik met wat minder wind even heerlijk lopen klungelen wel heel gezellig
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
3 dagen op texel kunnen varen vorige week! Ingister zelfs knoopje of 20 gehad! Erg lekker!
Vanavond vertrekken wij naar de golven, Zuid Frankrijk! Kites gaan ook mee! Iedereen fijne vakantie gewenst!
|
|
|