PeterKite
|
trouwens, gaan er nog mensen naar Wijk?? ik ga zo heen met Bossy :-P
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Waait het niet iets te hard Kom net van buiten maar kan amper tegen wind in lopen. Ik hoor jullie al denken huh moet je niet in Fehmarn zijn. Ja Maar heb besloten om thuis te blijven, Vrouwtje is niet helemaal oke.
|
|
|
@LaurenS
|
Ik hoor jullie al denken huh moet je niet in Fehmarn zijn. Ja Maar heb besloten om thuis te blijven,
Zo voorspelbaar
|
|
|
|
Vloot
|
Er staat nu 27-43 kn op schel ik sla wel over. dat is geen kitesurfen maar overleven
|
|
|
|
@LaurenS
|
Lekker kiten, staat er teveel wind. Dat verzin je niet!!!
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Leuke teaser Peter , volgende is wel in HD toch ? Morgen eindelijk weer is naar Schellie ff rammen met de 7m en daarna de 11m lijkt het op.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Jeess.. Wat was Wijk aan Zee lekker zeg! Super gevaren met 5m en golfsurfboardje! TOP SESSIE!!!
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lijkt erop dat ik morgen de spot voor mezelf heb Is iedereen weggewaaid ofzo !!
|
|
|
audi
|
morgen half tien aanwezig op schel
|
|
|
PeterKite
|
hey emiel, was jij dat met die 5 vegas?? ik was met de 9 bezig haha
wijk was wel ff grof, zeker in het begin, stond er om 12 uur al op. ruim 2 uur kunnen varen en de hele spot voor mezelf alleen. zelfs nog wat beelden geschoten. vanavond ff monteren en dan zet ik ze erop.
@Tim, morgen... hoe lang blijft het droog? voorspellingen zijn voor verdrinkingsgevaar tijdens ademen zo ongeveer. beetje regen zo nu en dan kan geen kwaad, maar 23mm... raakt m'n haar zo van in de war
|
|
|
Tim_GTS5
|
In het zuiden alleen regen, zie je morgen Peter
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Haha, nog al een verschil 9 en 5! Was inderdaad bezig met die 5 vegas! Benieuwd naar de headcam beelden!
|
|
|
Retard
|
Ik zag het net te laat gebeuren maar gelukkig was stephan inderdaad snel bij je .. Altijd het zelfde verhaal met die depower koorten ... Verder was het echt een topsessie nog ff twee boards getest:) Echt hele fijne boardjes allebei , het één was volgens mij north rocket fish directional nog nooit op een directional gevaren was echt heel gaaf om te doen.. En de andere was een twin tip underground FLX ook een bijzonder lekker boardje en de maat vond ik ook iets lekkerder dan me eigen boardje Stephan bedankt !
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker hoor peter mooie loopies en hoge jumps Wel een vlak zeetje zeg voor Wijk ziet er goed uit ! Zometeen ook maar naar Wijk bunker want op schellie is totaal geen wind.
|
|
|
|