KiteShallow
|
Schellinkhout / Hoorn Algemene informatie Actuele windsnelheid: 10.8 knopen Actuele windstoten: 12.8 knopen Actueel weer: Zwaar bewolkt Windrichting: Z (175 gr)
|
|
|
|
the littleman
|
Hey Happert zit je wweer stiekem te stralen op Schellinkhout?
|
|
|
KiteShallow
|
Mss niet, het is nog steeds zwaar bewolkt
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Zit een paar dagen op Texel....maar vanmiddag waaide het hier behoorlijk zeker 20 +knp ..maar er was bij paal 17 niemand aan het kiten hoewel de wind mooi sideshore was en ik had zelf mijn kitegear thuis gelaten.. Maar de komende week ziet er ook goed.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo dat was gisteren weer een heerlijke sessie op schel. Met de 18m sonic2 (nog 1 collega kiter met dezelfde kite) later kwamen er nog meer, maar wat een super sessie. nu na 2 lange dagen kiten weer eens gesloopt. maar goed gevoel.
|
|
|
Tony-G
|
Veel plezier Frank. Gaan er morgenmiddag nog mensen naar Schellinkhout? Rond 14,30 uur.
|
|
|
Tony-G
|
Dat was top sessie op Schellinkhout
|
|
|
Giertje
|
Het ziet er goed uit voor de komende dagen! Morgen nog badgasten naar Schellinkhout?
|
|
|
isomis
|
Ik kom morgen even langs die spot met al die boeren!
|
|
|
|
bredo
|
goh....laat ik nou net vakantie hebben..morgen maar naar castricum!veel plezier morgen..
|
|
|
|
Giertje
|
Top gevaren vanochtend op Schell en voor de regen weg. Morgen weer zo dag.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hij was weer toppie, eerst met de 9 maar al snel de 7 gepakt en een lekker zonnteje er bij, not, alles zeiknat de auto in . Morgen de boel maar weer droogkiten
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Na 4en was het beste al geweest , heel veel regen en erg vlagerig,af en toe wel redelijk dik gepowered met de 10
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen weer een dag Henk ...en die ziet er goed uit . Haal je 7 mtr maar van zolder er kan weer eens echt hoog gesprongen worden ..in de middag trekt de wind door tot ruim 30 knp. Ben om 12.00 uur op Schellie.
|
|
|
|
the littleman
|
Ik hoop het ook Frank. Ik ben er rond 2 uur
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Live Schell, +/- 25 kiters op het water. 10 op het grasveld. droog
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Als ik ga wordt het denk Wijkiki, daar is de wind net effe beter Hansie Maar ik kijk het even aan, als het pist van de regen sla ik over.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey theo alles goed groetjes aan monique ach zie het wel effe bijhouden nu en nat word je toch
|
|
|
|