Nu met de badtgasten 3 dagen in Sicilië, 3 dagen kunnen varen, prima wind, en verwachting komende dagen is ook prima. Oh ja het is hier 25 graden..
Sicilië, Marsala, 10 dagen met de Badt Gastuh on tour. Alle dagen gekite, op een mega grote Lagoon waar ruimte is voor iedereen op spiegelglad ijsbaan water. Overal kon je staan. 2 minuten lopen naar de kite spot vanaf ons huisie.
We hadden een rustdag om de spieren rust te gunnen en gelijk een excursie naar Trapani door de bakker geregeld, prachtig.
Badt Gastuh Thankssss, deze vakantie komt in de top 3, van de kite vakanties ! Movie is onderweg !
Eindelijk na 2 jaar was het zo ver. ! De tocht der tochten begonnen in het donker 130 kilometer over een kolkende woeste Noordzee Film impressie gefilmd, in zeer moeilijke omstandigheden Eens……. Maar nooit meer !
Ja Richard het lijkt wel ongedierte zoveel kitesurfers maar er zitten wel heel veel mooie meisjes tussen. Helaas zijn wij daar te oud voor. Maar je ging wel lekker hoog vandaag vet boven de dijk.
Het was weer lekker. .eerste uurtjes top met de XR 9 mtr gevaren tot de wind behoorlijk toenam tot ruim boven de 30 knp ...kite gewisseld voor mijn 7 mtr maar had ik beter niet kunnen doen want later zakte de wind weer in .. @Ger ..nog niet voldoende hersteld om weer eens het water op te gaan..
Gisteren XR 9m op Castricum getest, best een hele leuke kite! Frank de 9 XR kan je echt makkelijk houden tot 35knopen dan ga je pas hoog, keihard varen en insturen is de clou
Iemand nog interesse in een GTS5 7M is 1x gebruikt.
Was echt zo lekker gisteren op Schellie. 08.15 uur met Beuntje het water op tot uurtje of 12. Toen stonden er inmiddels 600 kiters op het water of zo. Heerlijk nog zo zonder schoentjes. Windje had wel wat harder gemogen voor de 9m. En klopt, vroeger kende ik vrijwel iedereen. Nu niet heel veel meer
Deze ochtend heeft iemand zn Addidas grijze drinkbeker laten staan op de parkeerplaats bij Schellinkhout. Drie kiters met blauwe auto. Ik ben er vaak met mn rode vw camper dus schiet me maar aan mocht je m missen.
Toen was Herman al doord Beun, dit is later gemaakt
Sicilië Marsala Badt - Gastuh on Tour deel 1
Kite surf filmpie van Haring hai produktions Top Vakantie met 8 gezellige Badt Gastuh in oktober Alle dagen wind op spiegelglad water in een mega grote Lagoon 2 minuten vanaf het huisie lopen naar de spot
Deze vakantie staat in de top 3 kite vakanties aller tijden !
1 rustdag met excursie: Trapani georganiseerd door de bakker Erwin
Zet chips , borrelnoten, biterballen, haring, kibbeling, koffie en pils klaar !