folie lamineren voor tientje

Wimt

Augustus 21, 2013, 20:54:55
edit2Rapporteer  
App. bij Action. Deed het zelf altijd met een strijkbout, maar dit werkt veel makkelijker. Je moet de temp. sensor een beetje voor de gek houden, door hem wat koeler te houden met een beetje tape, voor de rest een makkie.
De rollen zijn nml. heel makkelijk te scheiden, zodat je de folie er overal makkelijk tussen kan gooien.
Bij meer interesse over hoe en wat, mail ik dat.
Ontplofte kites repareren is nog nooit zo makkelijk geweest
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #1 Augustus 21, 2013, 21:32:25
edit2Rapporteer  
? Zal mss aan mij liggen maar waar heb je het in vredesnaam over. Heb je post 4x gelezen maar snap er werkelijk helemaal niks van.
Ocean-Limbo

Antwoord #2 Augustus 21, 2013, 21:40:56
edit2Rapporteer  
eens ........ zal Wimt in het rijtje staan van Vondel, Couperus, Carmiggelt en Wolkers .... nu zijn zijn geschreven woorden voorons slechts weergaven van ondoorgrondelijke hersenspinsels ..... schater
Wimt

Antwoord #3 Augustus 21, 2013, 21:59:22
edit2Rapporteer  
De echte dhz'ers snappen het allang, vandaar dit dhz-topic. Limbo moet hier dus niet lezen, Pieno misschien ook niet, ikzelf ook niet, daarom schrijf ik hier Grin.

Gaat erom, dat als je binnenband flink kapot is, je niet kunt plakken, maar dat heet moet lamineren
Peer

Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #4 Augustus 21, 2013, 22:07:19
edit2Rapporteer  
Dank Wimt! Ik ga hem ophalen..
Wimt

Antwoord #5 Augustus 22, 2013, 23:39:39
edit2Rapporteer  
Ja, Peer behoort tot de grote dhz-groep, die het WEL meteen snapt.
Was laatst nog op Workum, Peer, had je die beloofde plank nog moeten afgeven. Hoor het wel.

Over Workum; normaal geef ik daar aan, dat ze het natuurgebied niet in moeten gaan, en dat helpt. Nu had ik in Friesland de griep opgelopen, dank, dus had ik niet de energie om dat nu te doen. Had ook zoiets van; eigenschuld dikke bult, dan maar je kitespot kwijtraken. Iedereen ging over de schreef, dik dun, nederlands duits, maakte niet uit.
Nou werd het werk mij licht gemaakt door de politie. 2 Werden bekeurd.
Daarna wist men weer hoe het moest. Heb wel eens flink commentaar gekregen op mijn terecht wijzingen. Echt, mensen zijn vaak volslagen onbewuste eikels, dik, dun,
nederlands, duits, maakt niet uit
@ Limbo; eens zul jij behoren tot het legendarische rijtje klunzen, zoals hansworst met de 2 linker handen, d.e Grote Klunzenaar,
Super Dummie Kluzenaar enz, waarschijnlijk allemaal nog tijdens dit leven :-)
MartjeBee

Geen avatar

Antwoord #6 Augustus 26, 2013, 21:55:54
edit2Rapporteer  
Wat gebruik je dan om die binnenband te plakken?

Een oude verknipte bladder of  een half plastic van zo'n lamineerhoes?

En dat apparaat geeft een soort stralingswarmte of is het meer een gloeistrip?
Wimt

Antwoord #7 Augustus 26, 2013, 22:06:06
edit2Rapporteer  
Oude bladder.

Zijn 2 met rubber bekleedde rollen. Door dat rubber, heb je ook geen bakfolie nodig.
Die rollen zijn heet, en draaien rond dmv een electro motor
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.