ditispablo

|
weer veel airmiles gemaakt op schellie met de 8 jeetje...
|
|
|
FlyingHigh

|
weer veel airmiles gemaakt op schellie met de 8 jeetje...
Ja was goed windje hè?!! Lekkere lift
|
|
|
|
BdB

|
Ben er pas tegen de middag!! Bewaar maar wat wind
|
|
|
|
So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
|
Zal het het waard zijn om vrijdag vrij te nemen om te lessen, of zal de wind te slap zijn ?
|
|
|
BdB

|
windguru geeft wel wind op voor vrijdag maar windfinder eigelijk vrij weinig is nog niet veel van te zeggen denk ik, ben vrijdag ook vrij dus hoop dat er wind is
|
|
|
Merijnhe

Logs: 0 | 12 uur
|
Gisteren flinke wind .... 35 knopen gemeten bij Schellinkhout..... was een beetje in de overlevingstand maar ging goed. Wel een erg harde landing gemaakt zonder board in het ondiepe stuk in het midden. Middenvoetsbeentjes of middenvoetspiertjes wat gekneusd denk ik. Maar goed dan maar op karakter lees ik Dus inpakken en wegwezen, op naar Schellinkhout, vanaf een uur of 11 is het droog ... denk ik...
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Moest helaas gewoon werken... Zag er wel erg lekker uit gistermiddag, 30-40kn, zonnetje en goede temperatuur.
|
|
|
|
|
|
Woodmaster

|
Waait het al een beetje tegen de 20 daaro?
|
|
|
Haring High Richardt

|
Zit jij niet op het verkeerde forum ??? ijmuiden, pubers, schreeuwers, testeronknallers daar hoor jij toch thuis !!!! 
|
|
|
Woodmaster

|
Love U toe haringhapper.  Kijkend uit mijn raamtje hiero in haarlem ziet het er niet best uit. Windfinder en Guru zeggen dik boven de 20 maar meteo 24 blijft hangen bij de 16. Zie mijn dielemmama. En omdat het z-zo is dacht ik: kom laat es weer een keer die zoetwatergarnalen opzoeken in die pisbak van schellinkhout! 
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Gjeeminee, wat was gisteren toch lekker vergeleken met nu als je naar buiten kijkt 
|
|
|
|
|
|
So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
|
Ik heb in ieder geval vrij gekregen voor vrijdag  Nu nog even kijken waar en hoe laat ik ga lessen Echt zin om die waterstart te leren  dat is volgens mij het mooiste stuk van het kiten 
|
|
|
|
|
Merijnhe

Logs: 0 | 12 uur
|
Was echt een prima dag. Net na de buien aangekomen. Al mijn kites kunnen gebruiken, begonnen met 7 daarna 9 en a.h. einde m'n 12. Totdat er iets knapte in mijn linkervoet :-( Waarschijnlijk na de harde landing toch iets niet helemaal goed. Zit nu bij de eerste hulp voor fototje.
|
|
|