kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Ziet er inderdaad top uit!! Alleen spijtig dat je er met de boot heen moet..
|
|
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ziet er inderdaad top uit!! Alleen spijtig dat je er met de boot heen moet.. Wij zijn via Athene gevlogen, dus geen boot...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mooie foto's. Zo te zien een lekkere vakantie gehad. Ik krijg het idee dat er weinig groen op Naxos te vinden is.... Is dat ook zo en wat is er nog meer te doen behalve kite?
|
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Je bent behoorlijk vooruit gegaan, lekker hoor . Zoveel ruimte met zo veel wind ga je hier nergens vinden.
|
|
|
|
Hard2Handle
|
Mooie foto's. Zo te zien een lekkere vakantie gehad. Ik krijg het idee dat er weinig groen op Naxos te vinden is.... Is dat ook zo en wat is er nog meer te doen behalve kite?
Er zijn nog genoeg andere dingen te zien op het eiland, best wel een mooi eiland... Lekkere foto's hoor. HH. Was je enige kiter daar ofzoow, lekker de ruimte man Had daar idd lekker de ruimte maar er waren genoeg anderen, heb de foto's eruit gehaald waar andere op stonden....
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Lekkere foto's hoor Ik hoop er binnenkort ook wat op te kunnen zetten. Dan kan je zien dat het na je vertrek ook nog heeft gewaaid
|
|
|
KappuhH
|
Lekkere fotos hé! Boardoffs allemaal geland? Spot is wel de moeite waard volgens mij.
|
|
|
Hard2Handle
|
Lekkere fotos hé! Boardoffs allemaal geland? Spot is wel de moeite waard volgens mij.
Board-offs niet allemaal geland, heb vaak net niet genoeg tijd om mijn board weer aan te trekken, daar in tegen lukken de one-footers wel goed... Aan de Zeeko-Notus ligd het iig niet want die heeft echt een super hangtime.
|
|
|
Tsss
|
Je bleef zeker goed in de lucht hangen ja! Al had het ook wel wat te maken met de combinatie van je Notus 11m en pak em beet 24 knopen
|
|
|
Hard2Handle
|
Je bleef zeker goed in de lucht hangen ja! Al had het ook wel wat te maken met de combinatie van je Notus 11m en pak em beet 24 knopen Was die dag erg goed gepowerd ja . Wat een super stabiele kite is die Notus toch! Is het nog zo'n poeier wind gebleven zoals die laatste dag dat ik er was?
|
|
|
Gj
|
Vlak water?
|
|
|
Tsss
|
Het heeft nog 1 dag zo gepoeierd, daarna werd het weer iets beschaafder @ Gj: het is er niet helemaal vlak, zeker met wat hardere wind heb je er best wat chop.
|
|
|
Hard2Handle
|
Edzard tof dat je nog wat foto's gepost hebt! Het is daar idd altijd choppy, maar het is gelukkig geen irritante chop waar je niet door heen komt. Met wat hardere wind zijn er zelfs kleine golven om als schans te gebruiken.
|
|
|
|
Hard2Handle
|
Edzard de zons ondergang was daar idd erg mooi, konden wij mooi bewonderen elke avond vanaf ons appartement aan zee.
|
|
|
|
|
Lex
|
zoo vette foto's man! Had deze nog niet gezien! Lekker bezig!
|
|
|