kitemaatje gezocht

The Submarine

Augustus 07, 2006, 02:51:44
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,
Ben net begonnen met de kityesport en klaar met lessen. errug leuke en verslavende hobby!! Ik wil dus zeker verder,maar heb geen kitemaatjes. Alleen kiten is niet zo verstandig zegt men dus ik ben op zoek aan kitemaatjes....Ik zie hier op het forum iedereen afspreken, maar heb geen benul hoe dat in zijn werk gaat (kent iedreen elkaar ofzo?). Ik woon zelf in de regio amsterdam.
Groetjes Marjolein
Dikkiedik

Antwoord #1 Augustus 07, 2006, 03:18:22
edit2Rapporteer  
Hoi Marjolein. Ik denk dat iedereen, ik in ieder geval, dat heeft gehad in het begin. Vooral voor het oefenen in het begin is een kitemaatje wel makkelijk. In de praktijk zijn er als het waait altijd wel andere kiters aanwezig, iedereen is erg relaxed en wil je helpen en als je vaak naar dezelfde spots gaat leer je elkaar vanzelf kennen etc. Veel plezier!
Molliebollie

Antwoord #2 Augustus 07, 2006, 04:05:20
edit2Rapporteer  
Dat vind ik het mooiste van de hele kitesport, dat iedereen zo relaxed en sociaal is.
Een beginner die zich schaamt om zn eigen capriolen wordt serieus genomen en geholpen.
En op den duur kom je inderdaad steeds vaker dezelfde mensen tegen en leer je mensen kennen.
Bluecupra

Antwoord #3 Augustus 07, 2006, 05:38:52
edit2Rapporteer  
Marjolein, denk dat overal waar je komt er genoeg andere kiters zijn die je zullen helpen. Contacten zijn daarom snel gelegd. Weet je al waar je gaat varen?
Snowman

Antwoord #4 Augustus 07, 2006, 15:33:06
edit2Rapporteer  
Hoi Marjolien, mijn ervaring dit jaar als beginner is dat je eerste paar keer vooraf duidelijk met 1 andere kiter moet afspreken. Je gaat eerst met 1 kite met 2 personen 't water op en helpt elkaar in alle opzichten.  Dus alleen naar een locatie gaan en dan maar afwachten of iemand aanwezig is die je wil/kan en helpen is gokken. Zo vlug het een beetje serieus waait springt iedereen begrijpelijk genoeg op z'n bordje en weg zijn ze hoe relaxed en sociaal iedereen dan ook is. Joepie

Heb zelf nu met 3-4 keer vooraf met andere kiters afgesproken (met 2 toen nog onbekende kiters via Persoonlijk Bericht deze site).  Heb nu genoeg vertrouwen en controle om alleen naar locatie te gaan (gisteren voor de eerste keer) en heb dan alleen hulp nodig om in het begin te launchen zoals iedereen dat doet.

Tot slot rijdt nog steeds met een lege auto alleen vanuit Arnhem richting Veluwemeer zijn er nog Arnhemmers die willen car-poolen stuur ff een PB-tje.

Gr.,

Theo
Petteflat

Antwoord #5 Augustus 07, 2006, 18:35:31
edit2Rapporteer  
Zijn genoeg mensen die je willen helpen hoor. Vanavond surf ik bij de bunker in Wijk aan Zee, en wil best ff opletten.
Petteflat

Antwoord #6 Augustus 07, 2006, 18:36:26
edit2Rapporteer  
Zijn genoeg mensen die je willen helpen hoor. Vanavond surf ik bij de bunker in Wijk aan Zee (kom ook uit A'dam), en wil best ff opletten.
Snowman

Antwoord #7 Augustus 07, 2006, 19:13:48
edit2Rapporteer  
Citaat
en wil best ff opletten.
Hoe lang is ff ??
Marco01

Antwoord #8 Augustus 08, 2006, 00:31:46
edit2Rapporteer  
En ik vanuit Lelystad naar veluwe meer ( strand horst )
martijn brabant
Gast
Antwoord #9 Augustus 09, 2006, 04:11:55
edit2Rapporteer  
hoi marjolein

met ons kun je zo mee hoor !
aanstaande zondag gaan wij naar oostvoorne mits het waait
stuur me maar een mailtje als je mee wil gaan !
heb je wel een eigen kite set ??
wij komen met nog wat mensen rond 10 uur bij elkaar op de parkeerplaats bij het autostrand
mail me maar als je interesse hebt!
groeten van martijn en de rest
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.