Bog Imp
|
Onzin... Best kites zijn uiteraard niet high-end kites (die ze wel hebben). Maar de kwaliteit is uitstekend kan ik je zeggen. Heb zelf een Waroo 9 en 14. Allebei zijn ze net zo goed afgewerkt als elk ander. Ze hebben een goede marketing etc...blabla...daarmee houden ze prijs laag ofzo. Kijk maar ff op hun site.
Ik heb wel het idee dat de kleine maten van Best het beter doen dan de grote maten. Ook in de reviews komen de kleine maten beter uit de testen. Dus opzich geen verkeerde gedachte om een kleine Best kite te nemen. Ook de prijs is aantrekkelijk.
Ik heb geen idee of je een best bar kan uitwisselen...
Succes
|
|
|
surfensoul
Gast
|
kunt het beter omgooien c shaped voor weinig wind de 14 meter en een 9 meter sle voor de meeste winddagen. je zult zien dat je met de 9 het meeste vaarrt ook door het goede lowend van de 9 meter sle kites. de grote maten sle hebben mij nog niet overtuigd en dan is een c shaped lekkerder. De grote sle zijn niet agressief genoeg en springen niet echt goed vanuit je kite.
|
|
|
RH
|
wat surf & soul zegt klopt.
wat betreft de Rebel kan je misschien ook overwegen om voor de 12 als grootste maat te gaan. Volgens de specificaties kan je die al varen vanaf 12 knopen, dat is net zo snel als de R6 14 (wat een prima lichtweer kite is). En let wel, een 12 is wel een heel erg lekkere maat, zeker als je denk deze het meeste te gaan varen.
Wat betreft jouw 2e kite is een Rebel of Waroo 9 een betere keuze, alleen vaar je de Waroo op een 4-lijns bar en de Rebel op een 5-lijns, dus dan of 2 waroo's of 2 rebels..
|
|
|
larssmits
Gast
|
Gewoon nog ff wachten op de waroo 07, of de waroo 06 kopen, is nu bij boardsports in de aanbieding..
vaar zelf de 7 en 12, en weeg 55kg en kan al varen met me 12 op me 118 board als andere nog met z'n 18 varen. En vaar hem door tot er zwaardere kiters al met een 7m waroo aan het knalle zijn.
En nog geen spoor van slijtage
|
|
|