Help: Trapeze haak schiet los bij Tooside

Eddy Hangtime

Oktober 12, 2006, 20:11:01
edit2Rapporteer  
Hey Alllemaal!

Ik heb een Mystic Darkrider heuptrapeze en ik heb nu al 2x mogen meemaken dat zodra ik tooside ga varen, mijn trapezehaak los wordt getrokken uit zijn klem...

Weten jullie een oplossing om dit te voorkomen?  Huh

THNX!  ThumpsUp
Johnlegenda
Gast
Antwoord #1 Oktober 12, 2006, 20:21:55
edit2Rapporteer  
is die chickloop niet gezekerd?
Eddy Hangtime

Antwoord #2 Oktober 12, 2006, 20:30:57
edit2Rapporteer  
Thnx voor het medenken, maar mijn chickeloop die zit keurig vast met een donkeydick? of iig zo'n plasticbuisje, dus mijn loop blijft prima aan mijn haak zitten.

Als ik mijn trapeze aantrek moet ik de linker kant van mijn haak in een soort klem stoppen en dan vastsjorren; die klem schiet los bij tooside varen....
sokolov
Gast
Antwoord #3 Oktober 12, 2006, 21:18:36
edit2Rapporteer  
Als je je trapaze vrij los hebt zitten kan de haak verder (te ver) omhoog kantellen.

Of misschien vaar je met een windsurf trapeze waarbij de haak wat minder naar beneden dicht staat.
Eddy Hangtime

Antwoord #4 Oktober 12, 2006, 21:21:29
edit2Rapporteer  
Ook Thnx voor het meedenken, maar strakker dan ik hem nu vastsjor gaat echt niet lukken; en het is ook cker een kitetrrapeze aangezien ik er een mesje in heb zitten om lijnen door te snijden...

Het probleem doet zich maar 1 kant op voor op het moment dit de kite aan de kant van die klem trekt; de kite trekt dan dusdanig aan de haak dat de hele haak uit de klem wordt getrokken. Ik zoek de oplossing zelf in de hoek van tie-rips of iets dergelijks...
Elevation

Antwoord #5 Oktober 12, 2006, 21:32:53
edit2Rapporteer  
die haak niet gebruiken en de band rechtstreeks door de zijkant van je trapezehaak doen..
Eddy Hangtime

Antwoord #6 Oktober 12, 2006, 21:34:00
edit2Rapporteer  
He dat is idd een slimme! Ga checken of dat gaat lukken! THNX BRO
dkite

Antwoord #7 Oktober 12, 2006, 23:28:04
edit2Rapporteer  
Ik had dit probleem ook bij mijn mystic trapeze. 2 dingen die je kan doen:
- 2 klappen met een hamer op de klip. De klip staat standaard schuin open een beetje als een V. Als je het metaal iets verder dicht buigt dan schiet ie veel minder snel los.
- tweede ding is goed strak zetten van je strap nadat je de clip hebt ingehaakt.

suc6
don leo

Antwoord #8 Oktober 12, 2006, 23:28:38
edit2Rapporteer  
inderdaad, haakje niet meer gebruiken. Is wat lastiger aantrekken maar wel veiliger. Heb het zelf ook een paar keer gehad is niet relaxed.
Eddy Hangtime

Antwoord #9 Oktober 12, 2006, 23:32:00
edit2Rapporteer  
Cker niet relaxed, heb al meegemaakt: lekker stuk op zee; ding los board weg: CHAOS... wel allemaal goed gekomen trouwens!

Ik ga gewoon die hele klem/haak ertussenuit halen denk ik..

THNX BRO's!
Elevation

Antwoord #10 Oktober 13, 2006, 00:20:48
edit2Rapporteer  
was dat ding al na de eerste dag kwijt, 2 jaar geleden al verloren op muiderberg..
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.