Thnx voor het medenken, maar mijn chickeloop die zit keurig vast met een donkeydick? of iig zo'n plasticbuisje, dus mijn loop blijft prima aan mijn haak zitten.
Als ik mijn trapeze aantrek moet ik de linker kant van mijn haak in een soort klem stoppen en dan vastsjorren; die klem schiet los bij tooside varen....
Ook Thnx voor het meedenken, maar strakker dan ik hem nu vastsjor gaat echt niet lukken; en het is ook cker een kitetrrapeze aangezien ik er een mesje in heb zitten om lijnen door te snijden...
Het probleem doet zich maar 1 kant op voor op het moment dit de kite aan de kant van die klem trekt; de kite trekt dan dusdanig aan de haak dat de hele haak uit de klem wordt getrokken. Ik zoek de oplossing zelf in de hoek van tie-rips of iets dergelijks...
Ik had dit probleem ook bij mijn mystic trapeze. 2 dingen die je kan doen: - 2 klappen met een hamer op de klip. De klip staat standaard schuin open een beetje als een V. Als je het metaal iets verder dicht buigt dan schiet ie veel minder snel los. - tweede ding is goed strak zetten van je strap nadat je de clip hebt ingehaakt.