Vakantie boeken naar Tarifa..

xxedguyxx

November 28, 2006, 02:17:44
edit2Rapporteer  
Hello!

Ik was even benieuwd hoe andere kite-genoten hun vakantie vinden/regelen die naar Tarifa of Fuertaventura gaan?Is er een site waar je info kunt vinden? Huh
Ik zoek dus een site/maatschappij die een reis aanbied met vliegtuig en verblijf.

Wie weet meer? Want ik zoek me echt rot met links die uiteindelijk uitkomen op allemaal wazige spots waar ik als kitesurfer liever niet wil zitten.

Ik wil volgend jaar herfst gaan... wel goede periode dacht ik zo? :Smiley

Thanx anyway!

Mz
Gast
Antwoord #1 November 28, 2006, 03:00:33
edit2Rapporteer  
Vliegen naar zuid spanje , auto huren , naar  tarifa rijden, camping tarifa ThumpsUp
Dangerfield

Antwoord #2 November 28, 2006, 03:23:55
edit2Rapporteer  
En als je liever in en hostel zit, OTB Tarifa. Zwaar relaxed.
is schuin tegenover camping trouwens.

Beide wel een stukje buiten Tarifa, 5minuten met de auto.

Complete arrangementjes naar Tarifa zijn er volgens mij niet. Aangezien Tarifa heel makkelijk is zal hiervoor ook weinig markt zijn...
chevy

Geen avatar

Antwoord #3 November 28, 2006, 03:30:58
edit2Rapporteer  
Ik ben afgelopen september naar Tarifa geweest met www.elisawashere.nl. Top!
Molliebollie

Antwoord #4 November 28, 2006, 05:35:34
edit2Rapporteer  
Ik ben gratis* met de fam. van mn vriendin (incl. mn vriendin) naar Tarifa geweest afgelopen zomer.
We zijn van Schiphol naar Malaga gevlogen (losse tickets bij Martin Air), daar 2 auto's gehuurd (erg goedkoop) en daarna naar Tarifa gereden alwaar we een huisje hadden gehuurd.

* afgelopen weekend een klein deel terug betaald d.m.v. een lekker etentje bij Rest. Fifteen in Amsterdam Smiley
Lord of the Boards

Antwoord #5 November 28, 2006, 12:25:48
edit2Rapporteer  
www.tarifa.net

Als je langere tijd gaat kun je er ook naartoe rijden met de auto. Ik heb dat afgelopen voorjaar voor de tweede keer gedaan. Onderweg nog een paar spots in Portugal gepakt. Als je maar een week ofzo gaat, kun je beter gaan vliegen, want het is 2 dagen rijden.

Als je op de camping gaat, adviseer ik camping Rio Jara. Die is het dichts bij Tarifa. Je kan vanaf de camping zo het strand op lopen en je kite oppompen. Alleen als het Levante is (aflandige, harde wind) moet je naar een andere spot rijden. Als je een Hostel neemt, dan kun je idd OTB doen. Die zit tegenover Rio Jara.

Als je met de auto gaat, kun je er gewoon heen rijden en dan alles daar gewoon regelen. Als je gaat vliegen zou ik alleen een huurauto bespreken en de rest ook gewoon daar regelen.
Eddy Hangtime

Antwoord #6 November 28, 2006, 15:24:39
edit2Rapporteer  
Ik ben van de zomer naar Tarifa geweest: AANRADER!!!

Gewoon tickets scoren bij Martinair en dan een auto huren op het vliegveld. Ik zou dit niet van te voren regelen want dan sta je net als alle andere kuddedieren in de rij bij een veel te dure verhuurder. Ik heb een auto gehuurd bij het lokale AUTOS LIDO (ook op het vliegveld). 175 euri voor een ford fiesta voor een week.

Iedere dag knoerdharde wind varierend van 6-8bft. Bow-kites van 5-7 meter waren de normaalste zaak van de wereld op het water, maar ik heb bijna alle dagen mijn 9m2 Yarga gewoon kunnen houden.

Ik denk dat je je even af moet vragen wat je precies wilt:

A Op het strand verblijven (camping/hotel) en telkens met de auto naar het oude dorp (erg gezellig)

B In het oude dorp verblijven en met de auto naar de kitespots

Ik heb zelf optie B gedaan en dit is me erg goed bevallen. Ik zat in Hotel Villenueve (of zo) staat ook in de lonely planet (sowieso goed boek om te hebben van die omgeving). Kon lekker iedere avodn uit eten en naar huis lopen....

Ik ga zeker weer eens terug naar Tarifa: echt super, helemaal voor europeze begrippen!

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.