R@bert
|
Wel handig op Autoplaya bij t vogelreservaat...die kunnen gelijk een nestje bouwen Geintje, Geeltje...ziet er radical uit
|
|
|
|
Jacq
|
Beetje een dooie topic aan het worden... (shame_kitesmiley) Vraag me af waar het aan ligt... : Oh ja, Leon is aan het wadlopen... (grinnik_kitesmiley) Goedemorgen!!! Maar ik ben nog nie weg hoor, morgen pas. Heb even niks gepost om te kijken wat jullie er nou van bakte? En kan je vertellen dat ik er nou niet echt blij van werd haha Tja Micky, vanaf morgen is het dan echt zover.. Afscheid: Niet sta je er altijd voor open als alles mis lijkt te lopen. Veel verdriet, veel pijn zal de zon er ooit nog zijn. Denk dan aan de lente als alles weer gaat bloeien. Zo zal ook de levenslust weer groeien. Neem de tijd voor afscheid en verdriet, maar vergeet de mooie kite-dagen niet. Kussies Le(off) hey Leon, Have fun en dat the wind be with you (en ook een beetje bij ons natuurlijk )
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Dank u
|
|
|
Pjoeloe
|
Aangezien ik vandaag weer 8 uurtje gewerkt heb Ben ik aankomende donderdag vrij.. nu alleen nog hopen dat het dan waait (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Hee Leon, have fun gozer... Hoop dat je een beetje (veel) wind hebt. Zou graag meegegaan zijn maar zoals je weet, sommigen mensen hebben een leven... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) xxx
|
|
|
R@bert
|
Have fun, Leon.... hoop dat je die 15 nog kan oplaten daar...
|
|
|
Pas
|
Komt er volgend week-end weer 's wind ... ?
Mag ik eindelijk weer sporten ... zucht
|
|
|
Merc
Gast
|
Aangezien ik vandaag weer 8 uurtje gewerkt heb Ben ik aankomende donderdag vrij.. nu alleen nog hopen dat het dan waait (grinnik_kitesmiley) De week daarna wil ik elke dag met je kiten!! Mei vakantie.
|
|
|
Er
Geen avatar
|
HET GAAT WEER WAAIEN! (bazuin_kitesmiley)Yes! Eindelijk (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
Yep, va vrijdag ongeveer...voel je al wat lesjes opkomen? haha...
|
|
|
Micky
|
Als het doorzet dan maar ff Muiderberg checken.... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Lijkt me een puik plan, Zuidergasten!!
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Zal eens een keer tijd worden!
|
|
|
Pjoeloe
|
vrijdag gaat het eind van de middag waaien.. Wijk aan zee?
|
|
|
R@bert
|
Zal eens een keer tijd worden! He, ik ben er wel..
|
|
|
Merc
Gast
|
ik heb dan al vakantie, zeg maar waarheen en hoelaat!!! heb auto dus... vrijdag gaat het eind van de middag waaien.. Wijk aan zee?
Waarom daarzo?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Noord oost vrijdag... Wijk? Lijkt me niet hè. Ik ga naar Muiderberg, ben toch op klus daar in de buurt.
|
|
|
Jacq
|
Waarom is het nou oostenwind, donderdag is er op Oostvoorne of aan zee nl ook genoeg wind . Vrijdag dan maar, heb er weer zin in
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Waarom is het nou oostenwind, donderdag is er op Oostvoorne of aan zee nl ook genoeg wind . Vrijdag dan maar, heb er weer zin in Waar haal jij de informatie vandaan dat het donderdag al gaat waaien? Volgens mijn informatie (theyr, finder en guru) gaat het misschien vrijdag aan het eind van de middag pas waaien. vanmorgen waren de vooruitzichten veel beter. Was eigenlijk al te mooi om waar te zijn. (huilen_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
watersportweer.. Vrijdag is een mooie dag voor een lesje voor jou Er
|
|
|
Er
Geen avatar
|
watersportweer.. Vrijdag is een mooie dag voor een lesje voor jou Er Hoe laat en waar is de les?!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Vrijdag op zaterdag nacht bij micky thuis, uur of 3. Neem je je vaseline mee...? whahahaha Sorry, ik zal me er niet meer mee bemoeien...
|
|
|
R@bert
|
Waarom is het nou oostenwind, donderdag is er op Oostvoorne of aan zee nl ook genoeg wind . Vrijdag dan maar, heb er weer zin in Wat dacht je van een Brouwersdammetje?? Niet aan gedacht zeker, haha..? Er, donderdag les??
|
|
|