R@bert
|
He Hansie...alles kits? Sprak net je maat nog,haha. Ga jij vrijdag nog dan? Je zou Playa nog een x onveilig maken
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
In de hoek waar de boardjes heen drijven (grinnik_kitesmiley)
nou en of (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
kan niet ben een klus aan het afronden (cry_kitesmiley) maar kom zeker een keer langs moet zelfs morgen ook werken ben dan al bijna klaar
|
|
|
Jacq
|
hallo luitjes alles goed ? hey jacq hwb je al een nieuw boardje ? Hey Hans, Ik heb weer een mooie rose 555 tot mijn beschikking, ben weer helemaal gelukkig . @ Leon, tuurlijk kan ik dat wel vertellen, maar dat weet hij zelf ook, hij heeft al 3x les gehaden een paar keer tussendoor geoefend. Maar net zoals Er heeft, vind ik het ook prettig om te weten dat er een bekende geoefende buddy in de buurt is, just in case of..
|
|
|
R@bert
|
kan niet ben een klus aan het afronden (cry_kitesmiley) maar kom zeker een keer langs moet zelfs morgen ook werken ben dan al bijna klaar Is goed man...jammer iig. Ga ff de hort op... (tong_kitesmiley)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb je nu wel een rolleasch gekocht anders blijf je bezig met nieuwe boardjes
|
|
|
Jacq
|
heb je nu wel een rolleasch gekocht anders blijf je bezig met nieuwe boardjes
Is besteld..zeker voor op zee...in ondiep water ga ik m niet gebruiken..En dit keer gelijk mijn naam er op gezet
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wil zeker een keer met jullie afspreken om daar te varen misschien volgend weekend is dan pinksteren
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
hallo luitjes alles goed ? hey jacq hwb je al een nieuw boardje ? Hey Hans, Ik heb weer een mooie rose 555 tot mijn beschikking, ben weer helemaal gelukkig . @ Leon, tuurlijk kan ik dat wel vertellen, maar dat weet hij zelf ook, hij heeft al 3x les gehaden een paar keer tussendoor geoefend. Maar net zoals Er heeft, vind ik het ook prettig om te weten dat er een bekende geoefende buddy in de buurt is, just in case of.. k, dat was mij dan weer ontgaan van die 3x les
|
|
|
Jacq
|
wil zeker een keer met jullie afspreken om daar te varen misschien volgend weekend is dan pinksteren Moeten idd weer een keer een North meets South sessie gaan houden. Vond t toen op Wijk aan Zee ook super gezellig!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zal met mark is spreken voor volgende week moet de wind natuurlijk meewerken dan komen we zeker wel
|
|
|
Er
Geen avatar
|
hallo luitjes alles goed ? hey jacq hwb je al een nieuw boardje ? Hey Hans, Ik heb weer een mooie rose 555 tot mijn beschikking, ben weer helemaal gelukkig . @ Leon, tuurlijk kan ik dat wel vertellen, maar dat weet hij zelf ook, hij heeft al 3x les gehaden een paar keer tussendoor geoefend. Maar net zoals Er heeft, vind ik het ook prettig om te weten dat er een bekende geoefende buddy in de buurt is, just in case of.. k, dat was mij dan weer ontgaan van die 3x les Les 1 in 2005, les 2 in april 2006 en les 3 in april 2007....
|
|
|
Merc
Gast
|
Wie van jullie is zaterdag van de partij met de O'Neil downwinder??
|
|
|
Jacq
|
Wie van jullie is zaterdag van de partij met de O'Neil downwinder??
Ik niet..in ieder geval niet op het water...nog een beetje meer oefenen en wie weet de volgende keer!
|
|
|
Merc
Gast
|
kom je naar de BBQ??
|
|
|
Jacq
|
Heb me er niet voor op gegeven, maar misschien kom ik nog even kijken
|
|
|
Micky
|
Nog ff 2 uurtjes Valkenburgse meer gedaan.... (tong_kitesmiley) Was goed te doen en redelijk stabiele wind. Ben je nog nooit weggejaagt daar?? Wie gaat dat doen dan? (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Jacq
|
Vrijdag overdag perioden met zon en warm met middagtemperaturen van rond 21 graden. Er staat een matig tot vrij krachtige en aan de kust krachtige zuid tot zuidwestenwind, kracht 4 tot 6. Lekker hoor
|
|
|
Merc
Gast
|
Vrijdag overdag perioden met zon en warm met middagtemperaturen van rond 21 graden. Er staat een matig tot vrij krachtige en aan de kust krachtige zuid tot zuidwestenwind, kracht 4 tot 6. Lekker hoor Ik ben vrij!!!!!
|
|
|
Merc
Gast
|
Wie gaat dat doen dan? (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Een seikerd van de surfclub daar.
|
|
|
Merc
Gast
|
Heb me er niet voor op gegeven, maar misschien kom ik nog even kijken
Prijsuitreiking: 17.00 uur BBQ & After Party: 17:30 uur
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Vrijdag overdag perioden met zon en warm met middagtemperaturen van rond 21 graden. Er staat een matig tot vrij krachtige en aan de kust krachtige zuid tot zuidwestenwind, kracht 4 tot 6. Lekker hoor Ik heb er zin in!
|
|
|
|