Was weer een überdagje @ tha Sluf Zon, dikke wind en lekker rustig. Aardig gepowerd met de 14 RaafIII en loopen dat beesje. Iedereen waarschijnlijk downwinden vandaag dus we hadden dat mega vlakke stukje voor het strand helemaal voor ons alleen. Leon je moet echt eens een keer aan die Raaf gaan hangen.....denk dat je bijna spijt gaat krijgen dat je vreemd aan het gaan bent.
Was weer een überdagje @ tha Sluf Zon, dikke wind en lekker rustig. Aardig gepowerd met de 14 RaafIII en loopen dat beesje. Iedereen waarschijnlijk downwinden vandaag dus we hadden dat mega vlakke stukje voor het strand helemaal voor ons alleen. Leon je moet echt eens een keer aan die Raaf gaan hangen.....denk dat je bijna spijt gaat krijgen dat je vreemd aan het gaan bent.
Zijn nogal uitspraken die je doet? Heb het namelijk momenteel reuze naar mijn zin met de Fuels!! Enigen min-puntje is dat als je de leash koppelt aan je 5-de lijn, en je gaat veel rotaties doen, dat de leash eromheen slaat. Dit is echter dan enkel dingetje aangaande de bar en tevens het laatste. Vond de depower eerst ook beetje raar zo aan de chickenloop. Dacht eigenlijk dat het nadeel was...maar later bleek kwestie van wennen. Depower gebruik ik eigenlijk nooit doe alles via de 5th. De kite zelf is super robuust, stabiel, snel en smooth hangtime plus major depower via de active stopper en "live" afstelbare 5de-lijn!!
Ga maar is onder mijn kite hangen, baal je ervan dat je vaste relatie hebt (grinnik_kitesmiley)
« Laatste verandering: Mei 20, 2007, 00:31:07 door Le@n »
Zo weer thuis, de downwinder was geweldig, wat een ervaring. Was wel wat voor Jacq geweest! Heerlijk varen op de golven en geen hoogte te hoeven houden.
Mensen een aarader voor volgend jaar. Wie weet met een Leidsch team??
Zo weer thuis, de downwinder was geweldig, wat een ervaring. Was wel wat voor Jacq geweest! Heerlijk varen op de golven en geen hoogte te hoeven houden.
Mensen een aarader voor volgend jaar. Wie weet met een Leidsch team??
Wat goed te lezen dat het leuk was.. Volgende keer ga ik mee
Party was niet zo.. Maar ik heb net sbs gemist, dus morgen maar ff op uitzending gemist kijken. Enne iemand van tv west heeft met camara aan een aantal vraagjes aan me gesteld. Dus wie weet komt mijn blije kop op tv.
Laat even weten in welk programma het komt of is geweest (bij TV West zijn er namelijk veel herhalingen). Dan kijk ik ook even. Volgens SBS waren er 200 kiters op het water! Het was kort maar krachtig.
Laat even weten in welk programma het komt of is geweest (bij TV West zijn er namelijk veel herhalingen). Dan kijk ik ook even. Volgens SBS waren er 200 kiters op het water! Het was kort maar krachtig.
Hee Chiel, wat een progressie, nu al toe-side varen Nu langzaam aan je eerste sprongetjes gaan maken.... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
mirns wel gesprongen maar btje weinig wind op workum waaide het gewoon wat meer maar was het erg vol dr zjin 2 filmpjes gemaakt 1 van mijn toeside en 1 van de hele omgeving dus die ander post ik wel even
en wanneer komt flygirl nou naar katwijk (wat is je echte naam eigenlijk?)