|
Leon aero2
Gast
|
maaruh land jij je sprongen wel ? dat je op snelheid doorvaart
Deze zonder problemen.....keihard op mijn gezicht... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) haha super dit
|
|
|
|
Merc
Gast
|
Dat had je al gevraagd
|
|
|
michiel v geel
|
toen kreeg ik alleen maar mayby antwoorden
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Ro, Micky en Jacq, volgens watersportweer.nl krijgen we morgen 17 tot 19 knopen! Morgen maar weer een poging wagen om naar Oostvoorne te gaan?!
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Michiel, hoop dat ik een uurtje de tijd heb om even te gaan kijken en dat er goede omstandigheden zijn. Lijkt mij leuk.
|
|
|
R@bert
|
@ Ro, Micky en Jacq, volgens watersportweer.nl krijgen we morgen 17 tot 19 knopen! Morgen maar weer een poging wagen om naar Oostvoorne te gaan?! Misschien ga ik ff in Katwijk kijken...heb nachtdienst en moet nog naar kiterepair, boehoe!! Er, idee-tje mssn? NW volgens mij, langs de kant raggen, haha...
|
|
|
R@bert
|
@ Michiel, hoop dat ik een uurtje de tijd heb om even te gaan kijken en dat er goede omstandigheden zijn. Lijkt mij leuk.
@Michiel me too
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Verwachting qua richting is pal Noord! Dus echt van rechts! Hoe laat ongeveer 13.00, 14.00 15.00, 17.00 of 19.00 uur?
|
|
|
Merc
Gast
|
toen kreeg ik alleen maar mayby antwoorden
Ik heb laten weten daik ik van de partij ben.
|
|
|
Merc
Gast
|
Verwachting qua richting is pal Noord! Dus echt van rechts! Hoe laat ongeveer 13.00, 14.00 15.00, 17.00 of 19.00 uur? Ik kan om 15.30 uur naar Oostvoorne morgen vanaf Rotterdam. Of Katwijk kan ook ipv Oostvoorne.
|
|
|
Jacq
|
Verwachting qua richting is pal Noord! Dus echt van rechts! Hoe laat ongeveer 13.00, 14.00 15.00, 17.00 of 19.00 uur? Hoe hoog zijn de golven dan?
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Verwachting qua richting is pal Noord! Dus echt van rechts! Hoe laat ongeveer 13.00, 14.00 15.00, 17.00 of 19.00 uur? Hoe hoog zijn de golven dan? Niet noemenswaardig (misschien een paar decimeter). Alleen bij aanlandige en harde wind ontstaan er hoge golven. Nu dus zeker niet. Hoe laat kan jij er zijn?
|
|
|
Merc
Gast
|
Hoe hoog zijn de golven dan?
Volgens de voorspelling < 1m Als ze zoals gisteren zijn dan zijn ze helemaal top!
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Gisteren was er een licht aanlandige en hardere wind waardoor de golven hoger waren. Morgen waarschijnlijk bijna geen golven, maar hopelijk wel wind.
|
|
|
R@bert
|
Ben je vrij dan, Er?
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Als de omstandigheden goed zijn neem ik vrij. En anders blijf ik gewoon thuis werken. Ik wil het nu eindelijk eens onder de knie krijgen. Hoe laat kan jij er ongeveer zijn? 13.00, 14.00, 15.00, 17.00 of 19.00 uur?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ja, die golven op autoplya spreekt boekdelen...
Er, wat heeft u eigenlijk voor kites als ik vragen mag?
|
|
|
R@bert
|
Amai, moet efkes slapen...n8dienst (tong_kitesmiley), en eigenlijk ook naar kite-repair (huilen_kitesmiley) maar kan dat mssn wel combineren
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Amai, moet efkes slapen...n8dienst (tong_kitesmiley), en eigenlijk ook naar kite-repair (huilen_kitesmiley) maar kan dat mssn wel combineren truste...
|
|
|
Jacq
|
Amai, moet efkes slapen...n8dienst (tong_kitesmiley), en eigenlijk ook naar kite-repair (huilen_kitesmiley) maar kan dat mssn wel combineren Maken ze het gelijk dan?
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Het gaat over de golven in Katwijk. Daar wil ik morgen namelijk gaan oefenen.
Waarschijnlijk mag ik de witte 12 m Assault van LF van Robert gebruiken c.q. lenen! Moet ik eerst nog even aan hem vragen.
|
|
|
Jacq
|
Het gaat over de golven in Katwijk. Daar wil ik morgen namelijk gaan oefenen.
Waarschijnlijk mag ik de witte 12 m Assault van LF van Robert gebruiken c.q. lenen! Moet ik eerst nog even aan hem vragen.
|
|
|