R@bert
|
Amai, moet efkes slapen...n8dienst (tong_kitesmiley), en eigenlijk ook naar kite-repair (huilen_kitesmiley) maar kan dat mssn wel combineren Maken ze het gelijk dan? Nee, maar gegarandeerd binnen een week...!!!
|
|
|
R@bert
|
Het gaat over de golven in Katwijk. Daar wil ik morgen namelijk gaan oefenen.
Waarschijnlijk mag ik de witte 12 m Assault van LF van Robert gebruiken c.q. lenen! Moet ik eerst nog even aan hem vragen.
Alleen als je m snel weer terug geeft en m wit houdt
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Waarschijnlijk mag ik de witte 12 m Assault van LF van Robert gebruiken c.q. lenen! Moet ik eerst nog even aan hem vragen.
Alleen als je m snel weer terug geeft en m wit houdt dus Slufter is geen optie?
|
|
|
Jacq
|
oke, ben er laatst keer geweest, voor een date met Micky!! Helaas stond er toen weinig wind, maar is het met wind toch echt wel goed te doen volgens mij? Ruimte zat... Aan de ruimte ligt t niet, maar ik ben nog niet zo goed in het omgaan met golven vandaar.. Ga jij morgen nog ergens, mocht de wind goed zijn?
|
|
|
R@bert
|
Nee, dude...wil ook ff met Er oefenen, en ik heb geen 12m..
|
|
|
Er
Geen avatar
|
oke, ben er laatst keer geweest, voor een date met Micky!! Helaas stond er toen weinig wind, maar is het met wind toch echt wel goed te doen volgens mij? Ruimte zat... Prima te doen.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
oke, ben er laatst keer geweest, voor een date met Micky!! Helaas stond er toen weinig wind, maar is het met wind toch echt wel goed te doen volgens mij? Ruimte zat... Aan de ruimte ligt t niet, maar ik ben nog niet zo goed in het omgaan met golven vandaar.. Ga jij morgen nog ergens, mocht de wind goed zijn? nee sorry... ga aankomende week behoorlijk zwaar krijgen, ben bezig met kopen van huis en etc.
|
|
|
Er
Geen avatar
|
oke, ben er laatst keer geweest, voor een date met Micky!! Helaas stond er toen weinig wind, maar is het met wind toch echt wel goed te doen volgens mij? Ruimte zat... Aan de ruimte ligt t niet, maar ik ben nog niet zo goed in het omgaan met golven vandaar.. Ga jij morgen nog ergens, mocht de wind goed zijn? Jacq, jij moet ook even naar Katwijk komen. Is echt goed te doen morgen. Kijk morgen maar even op Katwijkcam.nl.
|
|
|
Er
Geen avatar
|
oke, ben er laatst keer geweest, voor een date met Micky!! Helaas stond er toen weinig wind, maar is het met wind toch echt wel goed te doen volgens mij? Ruimte zat... Aan de ruimte ligt t niet, maar ik ben nog niet zo goed in het omgaan met golven vandaar.. Ga jij morgen nog ergens, mocht de wind goed zijn? nee sorry... ga aankomende week behoorlijk zwaar krijgen, ben bezig met kopen van huis en etc. Nu moet je dus wel naar Katwijk! Gezellig.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
haha of ik wat uitmaak
|
|
|
Jacq
|
oke, ben er laatst keer geweest, voor een date met Micky!! Helaas stond er toen weinig wind, maar is het met wind toch echt wel goed te doen volgens mij? Ruimte zat... Aan de ruimte ligt t niet, maar ik ben nog niet zo goed in het omgaan met golven vandaar.. Ga jij morgen nog ergens, mocht de wind goed zijn? Jacq, jij moet ook even naar Katwijk komen. Is echt goed te doen morgen. Kijk morgen maar even op Katwijkcam.nl. Dat ga ik wel even doen idd...en ik moet t ook een keer gaan leren natuurlijk!
|
|
|
Jacq
|
haha of ik wat uitmaak
Is toch gezellig?
|
|
|
R@bert
|
Mssn dat ik mn 16m kan gebruiken...Leon, tot hoeveel knopen kan deze? ong 17?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Mssn dat ik mn 16m kan gebruiken...Leon, tot hoeveel knopen kan deze? ong 17?
Zeker
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Heb net weer even gekeken op watersportweer.nl, maar de beste omstandigheden zijn toch zuidelijker!
|
|
|
R@bert
|
dat wel...maar wel weer zo'n pleuris eind rijden, pfff. Moeten morgen ff kijken waar t het beste is
|
|
|
Er
Geen avatar
|
dat wel...maar wel weer zo'n pleuris eind rijden, pfff. Moeten morgen ff kijken waar t het beste is
Vertel mij wat!
|
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Ben al 20 lid van de enige club in Katwijk: KBS.
|
|
|
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Michiel, ga jij ook nog na school?
|
|