Leon aero2
Gast
|
Hmm hoop dat jullie nog even lekker kunnen varen, enkel zal het in de middag pas beetje leuk worden als ik zo kijk!! Dit is dan wel Hoek v Holland
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Gaat hem volgens mij vandaag weer niet worden. Wat denken jullie?!
|
|
|
Jacq
|
De windsnelheid 10m. op 21 mei, 11:00 uur is 7 m/s De windstoot op 21 mei, 11:00 uur is 8.6 m/s
Dit is Noordwijk nu, misschien dat het nog wat meer wordt?
|
|
|
Pjoeloe
|
Ik heb donderdag examen, dus ben deze week helaas niet van de partij (cry_kitesmiley)
Als het kan, geniet ervan guys!
|
|
|
JorritPi
|
wie gaat dr allemaal naar de kbo??
Ik ga. Heb gereserveerd voor de camping. Wie O Wie blijft er nog meer overnachten op de camping?
|
|
|
JorritPi
|
Zo weer thuis, de downwinder was geweldig, wat een ervaring. Was wel wat voor Jacq geweest! Heerlijk varen op de golven en geen hoogte te hoeven houden. Mensen een aarader voor volgend jaar. Wie weet met een Leidsch team?? Het Mers, ook lekker gedownwinderd dus! Ik was er ook! Het was echt super vet om aan mee te doen! De hele kustlijn van HvH naar Scheveningen was versierd met f*cking bijna 200 kites!!
|
|
|
Er
Geen avatar
|
De windsnelheid 10m. op 21 mei, 11:00 uur is 7 m/s De windstoot op 21 mei, 11:00 uur is 8.6 m/s
Dit is Noordwijk nu, misschien dat het nog wat meer wordt?
De verwachting is juist afnemende wind! Dan blijf ik maar lekker werken.
|
|
|
michiel v geel
|
is het niet leuk om een keer een downwinder te organiseren met de gasten van dit topic?
katwijk -langeveld is een leuk afstandje wat voor iedereen haalbaar is
|
|
|
Jacq
|
Lijkt me wel een keer leuk om te doen. Ben benieuwd hoe ver ik kom, waarschijnlijk kom ik Katwijk niet eens uit
|
|
|
Merc
Gast
|
is het niet leuk om een keer een downwinder te organiseren met de gasten van dit topic?
Je wordt spontaan de topper van dit topic!!
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Dames, jullie moeten de post nog maar een keer GOED lezen!
|
|
|
michiel v geel
|
nee nee vrouwelijk gezelschap is altijd goed
(de kites moeten nog opgepompt worden en opgegooit etc etc)
nee serieus ook de dames moeten mee het water op
maar dan moeten we wel wat afspreken wat dit is het 3e wat ik probeer te organiseren maar dr komt nooit wat van met jullie
|
|
|
Bossie
|
heej, Ik volg jullie topic ook af en toe en vind het een goed idee van Michiel om zo'n downwinder te doen, dan kom ik ook
|
|
|
michiel v geel
|
wie steld zijn auto beschikbaar om terug te rijden?
r@ mayby? daar past nog wat in
ga nu ff eten leg dan ff verder uit
|
|
|
Pas
|
wanneer?
Maarja, kites kan ik wel kwijt in die wagen, maar of er dan nog kiters bij passen ...
|
|
|
Merc
Gast
|
nee nee vrouwelijk gezelschap is altijd goed
(de kites moeten nog opgepompt worden en opgegooit etc etc)
nee serieus ook de dames moeten mee het water op
maar dan moeten we wel wat afspreken wat dit is het 3e wat ik probeer te organiseren maar dr komt nooit wat van met jullie
he jammer michiel je zakt weer een paar punten!! Maar gasten is zowel dames als heren! Enne er wil echt iemand mee michiel mischien lukt het je de vierde keer wel (iets meer aan je imago werken ) Enne we kunne de eerste keer een kleintje doen dan zijn er geen auto's nodig. Van Katwijk zuid naar Noorwijk noord. Kun je vervolgens met de bus terug.
|
|
|
michiel v geel
|
he ik zeg toch dat de vrouwen ook het water op moeten
katijk-noordwijk is opzich wel heel kort he
|
|
|
Merc
Gast
|
tja wie weet gaan ze dan wel mee. En voor een enkeling misschien drempelverlagend (Jacq)
|
|
|
Pas
|
laten ze je wel de bus in dan?
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Michiel, weer een goed initiatief. Als deze downwinder binnenkort is wil ik wel rijden. Kan nu toch nog niet kiten.
|
|
|
michiel v geel
|
top er!
ff lijstje maken wie willen
varen: michiel mers jaqc bossie pas
rijden: er
|
|
|
michiel v geel
|
bossie wat zijn jouw skillz?? vaar jij ook wel op zee?
|
|
|
|
michiel v geel
|
volgend weekend als het dan waait gewoon ff kijken tegen die tijd
ik stel voor dat we donderdag of vrijdag ff besluiten
|
|
|