Jacq
|
Have fun!
Ik moet helaas werken...
|
|
|
Micky
|
Ik kijk het morgenochtend ff aan.... : 10kn genoeg voor een downwinder??? Yep, mssn voor mijn kite maar dan zonder mij eraan.. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Merc
Gast
|
dat is het mooie van downwinder je hebt maar 10kn nodig
ik ga met mijn maatje lars en mayby nog 1tje
maaruh mers kom jij ook?
Is dat raar? Of niet toegestaan?
|
|
|
Micky
|
mssn ff bellen.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Ik kijk het morgenochtend ff aan.... : 10kn genoeg voor een downwinder??? Yep, mssn voor mijn kite maar dan zonder mij eraan.. (grinnik_kitesmiley) Ik heb met 10 knopen juist de grootste moeite om echt flink downwind te varen omdat mijn lijnen dan altijd snel slap vallen. Beetje hoogtelopen houdt dan bij mij juist de snelheid van mijn kite erin.
|
|
|
JorritPi
|
Ik kijk het morgenochtend ff aan.... : 10kn genoeg voor een downwinder??? Yep, mssn voor mijn kite maar dan zonder mij eraan.. (grinnik_kitesmiley) Ik heb met 10 knopen juist de grootste moeite om echt flink downwind te varen omdat mijn lijnen dan altijd snel slap vallen. Beetje hoogtelopen houdt dan bij mij juist de snelheid van mijn kite erin. Helemaal mee eens. Dan is het extra hard werken om de kite niet uit de lucht te laten vallen. Maar anyway, have fun!!!
|
|
|
michiel v geel
|
moeten julile nog maar eens het principe downwinder gan doorlezen
de start word ff wat uitgesteld het waait wel lekker nu maar lars slaapt nog denk rond half 12 te starten
|
|
|
Micky
|
Hee Chieltje, hoe was het dan????
|
|
|
Pjoeloe
|
waar blijft die wind? Ik wordt helemaal gek van al die weersites: wel wind geen wind wel wind geen wind (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Irritant he, watersportweer gaf vanmiddag nog 20 knopen aan voor maandagmiddag en als je nu kijkt is er niks meer van over! Hopen dat dinsdag zo blijft.
|
|
|
JorritPi
|
Ik weet zeker dat het morgen gaan waaien! Daar durf ik een kratje bier op te zetten!
|
|
|
JorritPi
|
Irritant he, watersportweer gaf vanmiddag nog 20 knopen aan voor maandagmiddag en als je nu kijkt is er niks meer van over! Hopen dat dinsdag zo blijft.
@ Jacq, ga jij morgen kiten? zoja...waar?
|
|
|
larssmits
Gast
|
voordat we vertrokken was de wind toch al te weinig... met veel moeite bleef kite net vliegen, dus maar gestopt
|
|
|
Micky
|
Ola, morgen nog mensen naar Oostvoorne??? Ga om 9 uur rijden....ff al die afkickverschijnselen wegwerken... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
JorritPi
|
Ola, morgen nog mensen naar Oostvoorne??? Ga om 9 uur rijden....ff al die afkickverschijnselen wegwerken... (grinnik_kitesmiley) @ Meneer Micky, ik heb ook last van afkick verschijnselen...wilt u alstublieft zo vriendelijk zijn mij mee te nemen naar het oord des windes?
|
|
|
Micky
|
Yep (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
JorritPi
|
Oleeeee Jooooorrit gaat kiteboarden...la la la la laaaa la!
|
|
|
Micky
|
Mafkeezzzzzzz (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
JorritPi
|
Whahaha maar dan wel een vrolijke mafkees.
Ik ben vandaag voor het eerst wezen snowboarden en ik vond het echt bijzonder makkelijk. (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Dacht dat jij op de KBO te vinden was.... En, eindelijk een keertje hoog water (13.12) Yessss..
|
|
|
R@bert
|
wij (Jacq) zijn er ook !!!! Eindelijk, pffff.... (tong_kitesmiley) Moeten eerst even slapen want we hebben allebei nu nachtdienst
|
|
|
|
JorritPi
|
Goedemorgen allemaal! O dat wordt dan extra gezellig! Jorrit neemt de onderwaterCamera mee voor wat foto's vanuit het luchtruim. @ Micky, tot zo! @ R@bert enz,,tot straks
|
|
|
|