Jor
|
hmmzz wind neemt alweer af!!! grrrr
|
|
|
Jeroen Oomen
|
Gaat er vandaag nog iemand varen??? schevenigen (nu 14 t/m 18 knp) of oostvoorne (nu 11 t/m 14 knp)?
Groetjes jor
Ik zit te wachten op Scheef... Ziet er niet lekker uit... Misschien rond een uur of 16 met een groot board en grote kite. Denk alleen niet dat het nog boeiend wordt vandaag...
|
|
|
Jeroen Oomen
|
Toch nog even als enige een paar keer heen en weer kunnen varen rond van 18 tot 20 uur op Scheef... :-)
|
|
|
R@bert
|
Was minimaal zeker of...?
|
|
|
|
Micky
|
Moet ik mezelf maar weer uitnodigen, Haagse types???? :P Als we gaan.....gaan we tot het naadje en mag jij ook komen, doffertje.... (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Windverwachtingen voor komend weekend ziet er nie zo best uit (cry_kitesmiley) Sjoelbak maar weer van zolder halen...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
precies, waardeloos, maandag voor het laats gevaren en heb zoveel zin om te varen!
|
|
|
|
Lex
|
weekendje in de zon is ook ff lekker....ben toch kapot van dat werken deze week...vanavond mag ik weer afsluiten om 22.30 (cry_kitesmiley)
|
|
|
Jeroen Oomen
|
Was minimaal zeker of...?
Ja, zeer minimaal, met een 190cm board van 18 tot 19 uur tot de boei kunnen varen, daarna lamme armen van het constant in beweging houden, poweren, depoweren van de kite. Daarna recht downwind gegaan en tot 20 uur beetje heen en weer gevaren. Wind schommelde tussen 9 en 12 knopen. Morgen weer een low/no-wind sessie op Scheef :-)
|
|
|
Micky
|
Hee Leofff, waar zit je dan? (tong_kitesmiley) Had van jou toch wel enige repley verwacht.... (grinnik_kitesmiley) Wij gingen toch "sjoelen" dit weekend.... (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Mick, ik ben hier hoor!! (grinnik_kitesmiley) Zeg wil jij aan Bob vragen waar ie al de sjoelstenen gelaten heeft? Anders ben ik bang dat we het weer met bakstenen moeten doen. En daar slijt die bak nogal van, de bodem is nu nog maar iets van 0,2 mm
Heb momenteel 2 originele sjoelstenen gevonden na 4 uur graven in de achtertuin! Zometeen ga ik de sloot uitdreggen ben benieuwd?
|
|
|
R@bert
|
Yoyoyo G's !!!
check maandag !!! I'm there !!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Als het zo blijft, ga ik ook proberen van de partij te zijn! Heb behoorlijk zin in een goede sessie.
|
|
|
R@bert
|
Heb vakantie, dusssss ik ben er zeker!!!!!!!!!!!
|
|
|
Pas
|
Poe Poe, al een tijdje niet geweest hier ... heb dan ook m'n gear verkocht. Kan dit jaar ook wel vergeten om uberhaupt overnieuw te beginnen, motorongeluk gehad en fijntjes m'n sleutelbeen gebroken. Dus ook niet kunnen werken deze zomer(vakantie). Had eventueel genoeg geweest om een nieuwe start te overwegen. Heb nog steeds een reistas liggen trouwens, denk niet dat ik 'm ooit nog ga gebruiken en met alle onkosten nu ligt het behoorlijk in de weg. De onderstaande tas is het: http://www.cabrinhakites.com/accessories/products/wakeboard-bag.htmlNovember 2006 gekocht, 1x gebruikt in het vliegtuig. Vraagrijs 60,- Geniet lekker van de zomer iedereen, als iemand er intresse in heeft merk ik het wel.
|
|
|
|
|
Jacq
|
Leuke foto's Michiel!
De windvoorspelling voor morgen is weer flink afgenomen helaas..Gaat er nog wel iemand t proberen?
Ben 12 augustus vrij, dus ga zeker een kijkje nemen bij de Sigma tour!
|
|
|
R@bert
|
Ik ga morgenochtend kijken...
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Ik ga morgenochtend kijken...
Je mag mijn 18 wel lenen en dan vastknopen aan die 16!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik sla ook heel even over tot het wat meer is aangaande wind...sorry
|
|
|
|