|
Pas
|
zal met de auto worden, anders krijg je een slalom ski voor je neus
|
|
|
michiel v geel
|
voor je neus of in je K.nt
maar dat si meer wat voor mark (als het nog pas na de operatie)
|
|
|
R@bert
|
wil jullie mn nieuwe liefde niet onthouden.....mssn morgen weer knallen !!!!!
|
|
|
|
R@bert
|
de laatste.....wie gaan er morgen?
|
|
|
Jacq
|
Hi guys! Ben weer terug hoor! Heerlijke vakantie gehad @ Cabarete. Geslapen bij Hooked Cabarete, 2 nederlanders die bij Encuentro beach appartementen hebben. Daar vandaan is het een kleine 10 minuten naar Kitebeach en kleine 20 minuten naar het centrum van Cabarete met de brommert. Ik had mijn spullen in een locker op kitebeach. Daar hebben ze het meest vlakke water. Ze hebben een compressor, dus je staat echt binnen 5 minuten op het water. Heerlijk in short en lycra. Zoals jullie gelezen hebben heb ik geoefend op mn sprongetjes. Is nog niet echt spectaculair, maar het begin is er. De wind was voor daar niet heel hard, maar heb alle dagen heerlijk met mn 9m gevaren. Er was 3 dagen bewolking en dan is er ook geen wind. Heb t zonnetje voor jullie mee genomen en de wind komt er ook weer aan zag ik Zal zo een paar fotos erbij zetten, even resizen
|
|
|
Jacq
|
Hey Ro, Hij is mooi hoor je nieuwe schatje Waar wil je gaan morgen?
|
|
|
michiel v geel
|
gave pics jacq
fijn dat je het leuk gehad hebt
|
|
|
R@bert
|
Hey Ro, Hij is mooi hoor je nieuwe schatje Waar wil je gaan morgen? Vet hoor, je foto´s...!! We zijn niet jaloers geweest, nee hoor... Wil ff aan zee kijken...zullen niet veel golven zijn, en volgens mij gaat t pas laat waaien zo te zien. Maar de berichten zijn een beetje uiteenlopend..
|
|
|
Jacq
|
Op die eerste foto lijkt t nog best druk, werd later in de vakantie steeds rustiger, omdat het nu echt laag seizoen is. Heerlijk voor mij dus!
Geen golven, klinkt goed... Ligt er een beetje aan hoe laat t gaat waaien dus..Neem aan dat je rond etenstijd thuis wilt zijn?
|
|
|
R@bert
|
mwah...als t echt laat gaat waaien dan niet echt. Wil weer ff knallen, te lang geleden
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
mwah...als t echt laat gaat waaien dan niet echt. Wil weer ff knallen, te lang geleden Vrijdag is ook zo lang geleden Maar gelijk heb je, knallen met die plank
|
|
|
Micky
|
Hee Jacq, welcome back... Ziet er goed uit daaro.....je hebt in ieder geval de juiste weken uitgekozen.... Verder dan een beetje geploeter op het Oostvoornse meer is het niet echt geweest.... Morgen mijn bootje ff te water laten als het droog is....antifouling moet op de trailer plekken nog ff bijgetipt worden.... Mocht het rapido gaan en het echt gaan waaien dan waai ik ook nog wel ff aan in Katwijk om ff uit te waaien.....
|
|
|
|
Jacq
|
Net echt he
|
|
|
Jacq
|
Nog mensen zin en tijd dinsdag?
|
|
|
pimpoldi
|
gaat er nog gekite worden int wekend op katwijk ofzo ?? ik heb namelijk nu 2 weken vakantie!!!!! misschien morge als de wind beete goed is
|
|
|
|
pimpoldi
|
haha oke mooi! kan ik gewoon kiten als beginner op katwijk trouwens? is er beetje ruimte ?
|
|
|
michiel v geel
|
je mag je niet op katwijk varen
de spot op katwijk is puur voor leden
|
|
|
pimpoldi
|
oke das jammer! waar kan ik als beginner oefenen?? want er moet natuurlijk wel toezicht zijn enzo
|
|
|
michiel v geel
|
zowel noordwijk al katwijk zijn spots voor leden
je kan in het noorden van nwijk kijken bij beach break, of doorrijden naar langevelderslag daar is het helemaal vrij
|
|
|
pimpoldi
|
ja oke, maarja langevelderslag is bijna niemand en geen toezicht:< haha
|
|
|