(HJ) MINI-ME
|
Super relaxt geregeld.... Heb destijds topic gelezen Ben bang dat je 13m2 beetje groot is als ik de voorspellingen moet geloven
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja ben ik ook bang voor.... zal wel volgend weekend worden. Ik ga hem natuurlijk wel ff oppompen in de woonkamer Whahaha
|
|
|
Molliebollie
|
Beter Mark! De voorspellingen zijn vandaag al van 30 knopen naar 24 knopen teruggegaan. Nog een paar knoopjes minder en je kunt lekker varen met je nieuwe 13. Ik hoop dat de wind morgen 'kite-baar' is met mn 9 metertje, dan gaat deze jongen morgen zn rentree weer maken na een paar maanden niet gekite te kunnen hebben
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Thanks Jeroen, voor de update... Ik hoop dat het zondag tam genoeg is om ff te varen, al is het op het einde van de dag... Time will tell Knalse morgen!!!!!!!! Zal wel ff wennen zijn weer voor je...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goed mark gefeliciteerd met je nieuwe kite weet je ook welke kleur of is dat een verrasing ga denk ik ook zondag een uurtje heb die double depowerbar gehaald en wil hem ook graag proberen hoef ik geen andere kites meer aan te schaffen kan ik deze op varen hoor nog wel van je voor zondag
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Thanks Hans. Weet niet welke kleur het wordt. Hij heeft net een nieuwe lading binnen, dus er zal wel wat te kiezen zijn... Al waait het te hard, ik kom evengoed wel ff kijken zondag... Stuur maar ff een PB-tje, of je gaat of niet...
Laterzz
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb ook nog die dvd van 5 januari voor je zal effe kijken of ik hem op het forum kan zetten ik stuur wel een berichtje voor zondag
|
|
|
|
mazzelpik!! betekent dat die upgrade's ook eindelijk binnen zijn bij willem, ben benieuwd
|
|
|
kovdj
|
Hey Mark,
fijn dat het zo snel geregeld is, veel plezier met je nieuwe Waroo. We komen elkaar nog wel tegen op Schellinkhout.
groetjes Huib
|
|
|
Micky
|
Ben zo blij voor jou, mijn lieve 3-feeter! Eindelijk is het zover....mijn duifje kan weer vliegen.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hij is In Tha House. Zwart roze en zilver. Lekker fris en fruitig. Vind het een gewaagde maar mooie kleurcombinatie.
Mijn eerste indruk: -Sterkere Leading edge. Dubbele stiknaad. Voelt erg stug en dus sterk aan. -Stiksels rond ventielen steviger -struts zijn nu uit 1 deel -extra verstevigingen op de hoeken van de LE -cambattens tegen het klapperen wanneer je volledig depowerd -extra katrollen op de stuurlijnen, voor nog groter depowerbereik -enz.....
Kortom, ze hebben zeker progressie gemaakt in de ontwikkleing van een betere kite. Hij ziet er vele malen stugger en sterker uit.
Hoop dat het morgen voor mij te doen is om hem even te testen... ZW 5 bft. Moet te doen zijn....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Thanks kids, voor de leuke reacties!!!!
@ Micky, Ik zal altijd in jouw armen komen vliegen.... Ik kan niet w8ten op onze eerst volgende ontmoeting.... Ik wil meer.... MEEEEEERRRR wil ik van je....
|
|
|
Kondor 11
|
Mooi speelgoed toch! Morgen niet te vroeg oplaten, ik ga zelf me 7 waroo maar ff uitlaten om half acht morgen ochtend
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Thanks Warooooooooood, Neej zeker niet te vroeg, dan staat er nog wel een bakkie....
|
|
|
Kondor 11
|
Maar wel mooie swell, ben om half acht op Neetje. Zal na donderdag nog wel wat moois achtergebleven zijn (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Vroege vogel!!! Doe je goed. lekker rustig dan... Denk ook wel dat het er mooi bij ligt... ;-))
|
|
|
Mark Waroo
|
Morgen half 8? Romano dan is het al licht jonge!!!! (tong_kitesmiley) Ziet er goed uit Mark.... ga je veel plezier van hebben!
|
|
|
Molliebollie
|
Geile kleurtjes Mark! Ziet er scherp uit (in tegenstelling tot die lompe kop van de toch o zo geniale heer Maassen )
|
|
|
Marsie
|
TOP!!!!!! Mark!!!!! Ik heb het hele verhaal de laatste weken gevolgd en ik ben erg blij voor je dat het zo is afgelopen. Leuk dat je een foto hebt gepost,kan iedereen meegenieten. Mooie kite,(kamer verbouwd) bekend verhaal. Nou ik kom je ook denk ik wel eens tegen op Schellinkhout (woon in de buurt). Have fun met de nieuwe kite en met je andere kitefriend (grinnik_kitesmiley). See you. Marcel.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja kinky hè. Kleurt mooi bij m'n ogen zegt Micky... :-]]]
By the way, Maassen kicks so much ass!!!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Thanks Marcel!
Ff alles aan de kant voor de nieuwe kite... Je kent het wel...
|
|
|
larssmits
Gast
|
mooie kleure combi!!!
|
|
|
Kondor 11
|