loop even je lijnen na of ze evenlang zijn. Kijk ook ff de 5th na of die niet te strak staat(of te los) Zou eig geen probleem moeten zijn je kan ook ff hier kijken http://forum.bestkiteboarding.com
Hey das handig. Heb er nog geen 5e lijn op. moet de swivelbar nog laten ombouwen... Maar zit ook al aardig te twijfelen aan een setje waroo's.. (een bekende van me heeft er 2 voor een leuk prijsje.) een 7 en een 12.. en dan nog een 16 erbij..
Hey das handig. Heb er nog geen 5e lijn op. moet de swivelbar nog laten ombouwen... Maar zit ook al aardig te twijfelen aan een setje waroo's.. (een bekende van me heeft er 2 voor een leuk prijsje.) een 7 en een 12.. en dan nog een 16 erbij..
alweer nieuwe kites op 't oog jeroen? (geschokt_kitesmiley)
Ik heb zelf ook 2005 yarga's en moet ze flink hard oppompen om ze rustig laten varen (vanwege de vrij dunne LE). Mijn broer vaart ze met 5th en dan zijn ze helemaal zo stabiel als maar kan. Volgens mij wordt er zelfs geadviseerd om ze met 5th te varen, maar ik vind het zelf iets lekkerder sturen zonder...
2005 zijn gemaakt om met een 5th te varen. 4 lijns kan ook maar dat zal je merken in stabiliteit en performance. Denk dat je bij een 7 9 11 niet perse een 5th nodig hebt (11 is moelijk) en grotere maten zou ik toch een 5th erop zetten... je kan op deze sites evt wat meer advies vragen htto://forum.bestkiteboarding.com www.kitedudes.nl