R@bert
|
WOW (geschokt_kitesmiley), hoe krijg je dat voorelkaar Balen man, sterkte....
|
|
|
slufterhufters.com
|
Zag er heftig uit dude.
Veel bloed, maar na inspectie viel het gelukkig allemaal mee.
Beterschap.
|
|
|
Dangerfield
|
Bordje niet uittrappen!
Wanneer je voelt dat je m niet gaat landen is dat wel de eerste reactie, maar zolang ie aan je voeten zit kun je m niet koppen. Bordje is goed om je val te breken en voorkomt dat je op laag water snoeihard de bodem raakt.
sterkte.
|
|
|
Micky
|
Damm gozer....Sterkte...
|
|
|
Passie
|
Bordje niet uittrappen!
Wanneer je voelt dat je m niet gaat landen is dat wel de eerste reactie, maar zolang ie aan je voeten zit kun je m niet koppen. Bordje is goed om je val te breken en voorkomt dat je op laag water snoeihard de bodem raakt.
sterkte.
dus jij wil zeggen als je een kneiterharde kiteloop doet en 1 voet valt uit je bindingen. dat je 'm niet met je andere ook los moet laten?... Ik gooi best vaak gewoon m'n board neer net voor de landing ( als ik weet da tik 'm niet land dan he)
|
|
|
Lex
|
sterkte gast!
|
|
|
Woutertje
|
Eej, inderdaad sterkte!
Trouwens nog een pleister gevonde?
|
|
|
maarten.v.a
Geen avatar
|
Bordje niet uittrappen!
sterkte.
dus jij wil zeggen als je een kneiterharde kiteloop doet en 1 voet valt uit je bindingen. dat je 'm niet met je andere ook los moet laten?... Ik gooi best vaak gewoon m'n board neer net voor de landing ( als ik weet da tik 'm niet land dan he) Ik denk dat Iceberg het niet had over een situatie waar je al een voet naast je binding hebt hangen... Het lijkt mij ook zo dat als er een voet is uitgeschoten je het boardje het beste helemaal kan droppen, maar je hoeft je board niet perse uit te schoppen bij een verkeerde sprong... Groet, Maarten.
|
|
|
Elevation
|
klinkt slecht, heb er niets van meegekregen terwijl ik er toch tot een uur of 4 was.. Sterkte..
|
|
|
kentyman
|
shit man, beterschap!
een helmpje is soms best handig maar tja, om nou ALTIJD een helm te dragen voor die ene keer in 3 jaar dat je zoiets hebt... aan de andere kant, het kan ook echt fout gaan en dan is zo'n helm het natuurlijk juist weer wel dubbel en dwars waard... ik draag zelf ook geen helm maar ik zit er wel aan te denken... lastig lastig!
|
|
|
diederik.,
Gast
|
bij mij hing mijn board nog aan een binding...daarom schopte ik hem uit.
|
|
|
|
als ie nog maar aaan een voet hangt wordt het tijd om hem uit te schoppen ja...
|
|
|
.Chris.
|
Sterkte en beterschap!
|
|
|
big_ben_lair
|
Bordje niet uittrappen!
sterkte.
en dan je enkels, knieen of heupen kapot zeker!
|
|
|
krullebol
|
Beteschap dat kan je zo te horen wel gebruiken
|
|
|
-Cedric-
|
Ik had zo'n 6 jaar geleden net hetzelfde aan de hand maar dan met een skateboard, kwou springen, board komt verticaal op de weg te staan en ik kom er recht met mn wenkbrouw op. Heel veel bload inderdaad (zeker als je in het water zit), maar uiteindelijk gelukkig minder erg dan eerst gedacht. Litteken in ondertussen zo goed als onzichtbaar dus trek je daar maar niks van als het door goed dokter is gebeurd.
|
|
|
|
CHRIZZZZ
|
suc6 man... veel hechtingen of gewoon een plakkertje ?
|
|
|
litewave
|
zo heb ik hem es tussen mijn ogn gehad, moet nog ergens een foto van zijn.
|
|
|
fransie
|
gozer succes!!!!!! en dat je maar snel weer kan kituhh!!
|
|
|
JorritPi
|
Appart dagje was dat zeg. Bezig geweest met alles behalve kiten. Beetje afstellen, knippen en plakken, ik met m'n te grote kite en vliegende boardjes! Volgende keer beter!
ps: fototje was toch wel leuk geweest.
|
|
|
KiteDemon
|
Das idd pech.
Beter probeer je je board zoveel mogelijk aan je voeten te houden, ook als je crashed btw. Alleen helemaal uittrappen als je met 1 voet uit de strap schiet.
|
|
|
|
Vlaardingen
|
Was inderdaad lelijke wond..........laten lijmen?
|
|
|