Marko
|
Ja zou ik woensdag met me nieuwe 8 kunnen varen?? (68 kilo) wat denken jullie. Neem mijn 10 en 8 mee. Heb nog niet gevaren met me 8 zou het kunnen woensdag wat schatten jullie.
|
|
|
[Pepper]
|
Ja zou ik woensdag met me nieuwe 8 kunnen varen?? (68 kilo) wat denken jullie. Neem mijn 10 en 8 mee. Heb nog niet gevaren met me 8 zou het kunnen woensdag wat schatten jullie.
De superforecast op Windfinder.com geeft voor woensdag een knoopje of 25. Ruim genoeg voor m'n nieuwe Dos 7 (76 kg.). Gaat zeker lukken met je 8! Zou voor de zekerheid de 10 wel meenemen, windfinder zit er wel vaker naast de laatste tijd....
|
|
|
Marko
|
Oke word een mooie dag. Neem allebij me kites mee (swichtblades 3) 8-10 en we zien het wel. hoop dat ik me tme 8 kan gaan varen. Word een gave dag hoe het er nu uitziet.
|
|
|
KappuhH
|
Nog mensen die morgenmiddag gaan? Met 18 knoopjes lijkt het wel leuk te worden!
|
|
|
Marko
|
Nope sorry school :S
|
|
|
|
|
naja
|
Wat dacht men van een vrij constante 15knt. zzw.morgen.toch niet te min hoop ik. idefix en andere lokals wie is er ook in de gelegenheid?!
|
|
|
KappuhH
|
Wat dacht men van een vrij constante 15knt. zzw.morgen.toch niet te min hoop ik. idefix en andere lokals wie is er ook in de gelegenheid?! Mirns? of heb je ut nu over lelystad ofzo?
|
|
|
[Pepper]
|
Woensdag ook present. Heb je nog steeds belang bij die Lidl tas die al maanden op je ligt te wachten? Ben (zoals het nu lijkt) woensdagmiddag tussen 13.00 en 14.00 @ Mirns.
|
|
|
KappuhH
|
Woensdag ook present. Heb je nog steeds belang bij die Lidl tas die al maanden op je ligt te wachten? Ben (zoals het nu lijkt) woensdagmiddag tussen 13.00 en 14.00 @ Mirns. Jep, ik weet alleen niet of ik met iemand meerij of zelf rij. Als je hem niet mee hoeft te nemen stuur ik je een PM en dan regelen we later een keer wat...
|
|
|
naja
|
Wat dacht men van een vrij constante 15knt. zzw.morgen.toch niet te min hoop ik. idefix en andere lokals wie is er ook in de gelegenheid?! Mirns? of heb je ut nu over lelystad ofzo? Mirns
|
|
|
KappuhH
|
Wat dacht men van een vrij constante 15knt. zzw.morgen.toch niet te min hoop ik. idefix en andere lokals wie is er ook in de gelegenheid?! Mirns? of heb je ut nu over lelystad ofzo? Mirns Oke, ik wil morgenmiddag wel, ben jij er dan ook?
|
|
|
Idefixe
|
Idefixe is aan het werk.
|
|
|
|
naja
|
Wat dacht men van een vrij constante 15knt. zzw.morgen.toch niet te min hoop ik. idefix en andere lokals wie is er ook in de gelegenheid?! Mirns? of heb je ut nu over lelystad ofzo? Mirns Oke, ik wil morgenmiddag wel, ben jij er dan ook? Laten wij morgen ca. 12:00 hier posten of we er voor gaan ,Job geloof me nou ,ziet er heel goed uit morgen voor de ca.12m.
|
|
|
Langbeest
|
Ja Job, geloof hem nou eens een keer. Doe je bij mij ook nooit
|
|
|
Marko
|
Hoelaat zijn jullie woensdag allemaal op mirns?? Ik waarscheilijk rond een uur of 10.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Woensdag VRIJJJJJJJJJJJJJJJJJ gekregen van de baas (up_kitesmiley)En het ziet er geweldig uit voor Mirns (wendy_kitesmiley)Dus een uur of 10.00 Present
|
|
|
KappuhH
|
Wat dacht men van een vrij constante 15knt. zzw.morgen.toch niet te min hoop ik. idefix en andere lokals wie is er ook in de gelegenheid?! Mirns? of heb je ut nu over lelystad ofzo? Mirns Oke, ik wil morgenmiddag wel, ben jij er dan ook? Laten wij morgen ca. 12:00 hier posten of we er voor gaan ,Job geloof me nou ,ziet er heel goed uit morgen voor de ca.12m. Kun je je mobiel nr even PMen? Dan kunnen we even wat makkelijker af spreken. Zou het graag wel iets eerder dan 12u weten. Alstie aangaat dan gaatie al om 12u aan dus zou ik er dan ook wel al willen zijn. Moet dan om 11u wel al rijden...
|
|
|
job
Geen avatar
|
Ja Job, geloof hem nou eens een keer. Doe je bij mij ook nooit
Waarschijnlijk kom ik wel effe kijken morgen... sowieso overmorgen haha... En Erwinnetje.... Ik geloof je wel hoor
|
|
|
KappuhH
|
Nou ziet er nog steeds goed uit voor vandaag jongens!
|
|
|
job
Geen avatar
|
Erik en ik gaan naar wijk.. iets meer wind en en en en en en en golfjes!
|
|
|
@LaurenS
|
Gezellig ,Pier of Bunker.Wij zitten iig bij de pier
|
|
|