Tim_GTS5

|
Stukje over de dijkversterking van Schellinkhout en archeologisch onderzoek zie filmpje
|
|
|
|
@LaurenS

|
Mooi John, hetzelfde verhaal hier in Fuerte,zeventjes en negentjes weer,alleen Flag beach heeft geen wind....morgen naar sortavento voor de 30 plus wind!!!!YESSSSS
|
|
|
|
Psychotic

|
vanavond nog mensen op callantsoog????
|
|
|
mocem

|
et gaat wel aardig te keer op ijmuiden
De windsnelheid 10m. op 15 juli 2010, 09:20 uur is 14.2 m/s De windstoot op 15 juli 2010, 09:20 uur is 17.4 m/s
7 meter mag weer een keer uit de tas.
|
|
|
To

|
echt hele dikke wind op ijmuiden!!!.
vlagen tegen de 40 aan.
kon me 10m torch net houden maar ging wel gruwelijk hoog!
|
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Het was inderdaad weer eens weer lekker op Schellie ...  Jammer dat de wind later in de middag een beetje inkakte Morgen naar Spanje ...Hou je nog een beetje wind voor ons over John(Ride) Is de Beun (Hans) ook al weer in Spanje gesignaleerd ... zaterdag hoop ik daar ook weer op het water te staan ... 
|
|
|
Bossy

|
Wat een meesterdag om de bunnyhop te doen  Heerlijk kiteje.... 24 knopen gemiddeld met uitschieters van 33!!!!  Hoop dat wendy snel weer aan mijn zijde zijn  
|
|
|
Bossy

|
Hoi Franco
Goed man dat je een camera mee had ....
Ik ben erg benieuwd hoe het storten eruit ziet hahahaha
Je kan de film mailen als je wilt....
|
|
|
franco

|
sorry bossy, heb alleen je kite er op staan hahaha, ik moet ff wennen aan dit huis is groot in de hand maar de volgende keer komt het goed, ps zoek wel iemand die ook van mij ff filmpie maakt, groetjes franco. en voor ieder die nu weg gaat op vacantie veel plezier, en ik ben maandag weer teruch(weekend centerpark) hoop dat er dan ook weer wind staat, 7m is wel erg rap moet er wel ff aan wennen, maar gaat wel lekker hoog.
|
|
|
Tim_GTS5

|
Was lekker met de 10m vanaf 17:30 tot 20:00 , lekker hoog gegaan weer.
Bijna 3x onthoofd binnen een half uur gelukkig ging het allemaal net goed, wat waren er veel beginners trouwens zeg en het was nog vrij druk ook.
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Was rond 19.00 op zandvoort. Wind leek wel ok (pakweg 17kn) en ging ff varen. Kwam 400m downwind uit na 1 rakje. Wat een idiote stroming! Daarna kakte de wind ook nog eens compleet in wat de avond compleet maakte... Nouja, morgen goede wind  .
|
|
|
Flinty

|
SH was inderdaad heerlijk gister... begon om 17.30 toen de wind ietwat afnam.. toch maar het water opgegaan en na 10 minuten volle bak! 2 uurtjes en pff wat was dat heerlijk na 3 weken niet kiten 
|
|
|
noodles
Geen avatar
|
weet iemand of er vanavond gekite kan worden? (SH, Zandvoort of Wijk) thx
|
|
|
Flinty

|
Voorspellingen zijn van knmi:
vrijdag 16 en zaterdag 17 juli 2010 Vanuit het westen toenemende bewolking en enkele (onweers)buien. In het westen van het land is het bewolkt en valt er een enkele bui. Dit op nadering van een storing, die vanmiddag ons land gaat passeren. In de rest van het land is het zonnig, maar neemt de bewolking de komende uren toe en krijgt vanmiddag en vanavond ook de rest van het land te maken met buien. In de oostelijke helft met kans op onweer en (zware) windstoten. De wind is zuid tot zuidoost, matig tot vrij krachtig, rond kracht 4 en langs de kust en op het IJsselmeer, krachtig, 6. De wind draait vanmiddag naar zuid tot zuidwest. De temperatuur stijgt naar ongeveer 22 graden langs de kust en tot ongeveer 28 graden in het oosten van het land.
Later vanavond en komende nacht verlaten de buien ons land en wordt het wisselend bewolkt. Langs de westkust kan nog een enkele regenbui vallen. De temperatuur zakt naar circa 14 graden. De wind wordt zwak uit een voornamelijk zuidelijke richting. Langs de westkust is de wind zuidwestelijk, matig tot vrij krachtig, 4 a 5.
Dus nu nog goed te doen later op de dag wellicht wat voorzichtiger zijn....
|
|
|
|
mocem

|
kom net thuis en zie dat de wind inkakt  mooi balen. Morgen zal wel een mooie dag worden. Ik wil wel naar schellinkhout maar dat zal tiefus druk worden. Dan hoeft het van mij al niet meer.
|
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Het was inderdaad weer eens weer lekker op Schellie ...  Jammer dat de wind later in de middag een beetje inkakte Morgen naar Spanje ...Hou je nog een beetje wind voor ons over John(Ride) Is de Beun (Hans) ook al weer in Spanje gesignaleerd ... zaterdag hoop ik daar ook weer op het water te staan ...  Heb Beuntje nog niet gezien hier in Spanje. Kite zelf op de kitespot bij La Balena. Is daar niet te druk, wel wat beginners, maar als je weg bent bij de kant, zie je ze vrijwel niet meer terug. Ik zal zorgen dat de wind wat aangaat hier. Gisteren was het vrij tam, vandaag weer lekker een paar uurtjes kunnen kiten. Wind viel soms effies weg, maar al met al een lekker daggie met 35 graden. Ik ga je aankomende week wel zien Frank. Tot laters................
|
|
|
martijnc

|
meer mensen morgen naar schel?
|
|
|
TBK

|
Ik ga zo naar Schellie, nog meer gasten die kant op ? Het begint al aardig te wapperen. 
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Pas maar op want komt weer onweer aan :-(
|
|
|