Spoon

|
en ik een verjaardag
|
|
|
storm

|
Wat zit je dan te doen achter de computer? Of bedoel je iets anders dan ik denk met " ik heb de oppas"?
|
|
|
Spoon

|
mischien dat hij zelf moet oppassen 
|
|
|
storm

|
Dat Kan natuurlijk ook. En jij dan spoon, met je verjaardag... p.s; ik heb griep vandaar dat ik niet op het water sta... Volgend weekend weer
|
|
|
Tom Kite

|
En ik moet straks gaan werken  wel een uurtje op een weilandje gekite
|
|
|
Spoon

|
wat is er met mij  ...ik ben nu toch op die verjaardag...  af en toe naaar boven sneaken voor een internet sessie maar verder 
|
|
|
Jolien.

|
Niet getreurd.. ik zit ook thuis! leuk zo'n TSE week joh! Aan't blokken voor me economie..
|
|
|
Micky

|
Zonnetje was er in Enkhuizen.....wind niet!
|
|
|
wazzaah

|
Was zo lkkr vandaag (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
daan

|
ik heb ook toetsweek maar vannochtend vroeg uit bed gegaam en vanaf half9 tot half 1 lekker geknalt:D:D
|
|
|
Micky

|
Eilandbewoner.... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Arnie26736

|
Moet je ook niet in Enkhuizen zijn ee  , op de grevelingendam wind + zon 
|
|
|
daan

|
Eilandbewoner.... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Ik ook en das alleen maar beter meer kite en lekker dichtbij  (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky

|
Moet je ook niet in Enkhuizen zijn ee  , op de grevelingendam wind + zon  Was zo lkkr vandaag (grinnik_kitesmiley)
Eilandbewoner.... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Ik ook en das alleen maar beter meer kite en lekker dichtbij  (grinnik_kitesmiley) Gaan jullie mij ff helemaal depri zitten maken met zijn allen... (cry_kitesmiley)
|
|
|
wazzaah

|
Moet je ook niet in Enkhuizen zijn ee  , op de grevelingendam wind + zon  Was zo lkkr vandaag (grinnik_kitesmiley)
Eilandbewoner.... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Ik ook en das alleen maar beter meer kite en lekker dichtbij  (grinnik_kitesmiley) Gaan jullie mij ff helemaal depri zitten maken met zijn allen... (cry_kitesmiley) Heb zelfs met mn 9m gekite (tong_kitesmiley)
|
|
|
daan

|
WHAHAHA nee is wel jammer voor je dat er geen wind stond heb medelijden met je:P:P maar was toch zooooooo heerlijk op de dam
|
|
|
Micky

|
WHAHAHA nee is wel jammer voor je dat er geen wind stond heb medelijden met je:P:P maar was toch zooooooo heerlijk op de dam
Ik trap er ook niet meer in! Boven de 20 kn mssn nog een keertje die kant op maar anders rij ik wel richting zuiden.... Of ik pak de boot naar de wadden... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Gwensio

|
Ik trap er ook niet meer in! Boven de 20 kn mssn nog een keertje die kant op maar anders rij ik wel richting zuiden.... Of ik pak de boot naar de wadden... (tong_kitesmiley) tja maar als je boot pakt en der is dan geen wind? dan ben je helemaal veel geld kwijt
|
|
|
Micky

|
Ik trap er ook niet meer in! Boven de 20 kn mssn nog een keertje die kant op maar anders rij ik wel richting zuiden.... Of ik pak de boot naar de wadden... (tong_kitesmiley) tja maar als je boot pakt en der is dan geen wind? dan ben je helemaal veel geld kwijt Geld in overvloed....wind niet! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Gwensio

|
whaha owke
ik heb de wind maar geen geld:P
|
|
|
Micky

|
whaha owke
ik heb de wind maar geen geld:P
Van ruilen komt huilen.... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Rowin

|
Ik heb de hele dag geleerd voor tentames :|
|
|
|
juf
Gast
|
Ik hoop niet dat het voor je tentamen Nederlands is...
|
|
|
stefkiter

|
pff ik heb ook heel het weekend zitten studeren voor examens...
|
|
|