Kiters uit Rotterdam , meld je!

Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #6500 Juni 26, 2008, 01:14:07
edit2Rapporteer  
op sluftahhhh:D en ik voel me nu idd 35+...
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #6501 Juni 26, 2008, 01:15:55
edit2Rapporteer  
ongeveertig, ik zat in Belgie en de bomen deden heen en weer... grmbmblblblblbl
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #6502 Juni 26, 2008, 01:48:35
edit2Rapporteer  
Zooooooooo, wat een top dag zeg!!!!!!!!!!!!!
(sorry voor diegen die moesten werken ofzo..) Undecided

eerst mijn respect uitspreken over die gast met die Slingshot kite (grijs) die vet aan het loopen was.
maar dan wel echt loopen ala Lenten.
snoeihard aankanten, die lap terug smijten, lancering (Ja echt 6-7 mtr hoog) rug recht, benen gebogen,
bar aantrekken en Kaboem.... Roll Eyes  soms waren de lijnen horizontaal!!
echt zeer stijlvol. zeer indrukwekkend om van dichtbij te zien!

nou,ik heb zelf dus ook weer wat loopjes gedraaid, gaat nu steeds beter, ook de landing.
1 keer deed ik het te hard en craste keihard.
Ik had een te hoge snelheid, stuurde te snel terug en ik werd gelanceerd! ik ging zeker wel 5 mtr de lucht en realiseerde me dat niet opdat moment. Ik zette echter wel de kiteloop al in en er is dan geen weg meer terug. Tongue
Ik spotte mijn landing en schrok me kapot dat ik zo hoog was maar mijn kite was al 180 graden rond, gelukkig hield ik het koppie er bij en bleef door trekken tot die rond was. alleen de landing was niet echt lekker.
kwam dus keihard op m'n reed in het water. ik heb ff gepauzeerd om bij te komen Roll Eyes

Leon de jumpmaster was er ook, die ging ook weer vet hoog zeg!!!!

snel weer zo'n dag. loser

Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #6503 Juni 26, 2008, 02:05:53
edit2Rapporteer  
hmmm dat klinkt als johnno scholte, sponsored door sling. Die gast kan inderdaad loopen als een idioot:)
Jacq

Antwoord #6504 Juni 26, 2008, 02:09:10
edit2Rapporteer  
En dan in de lucht ook nog even zn bar goed draaien....zag er echt super vet uit!
Alferink

Antwoord #6505 Juni 26, 2008, 02:47:17
edit2Rapporteer  
hmmm dat klinkt als johnno scholte, sponsored door sling. Die gast kan inderdaad loopen als een idioot:)

Klopt, hij was het,  zag er meister uit hahahaa

lekker windje zeg, eind van de middag werd die wat veel voor mij, bleek uiteindelijk ook dat ik 5,5 uur op het water gestaan,  heeeeelemaal gesloopt nu
Spike_L

Antwoord #6506 Juni 26, 2008, 02:50:53
edit2Rapporteer  
Het was weer een heerlijk dagje op Oostvoorne... wel beetje vlagerige wind, gemeten wind was 18-25 knopen, maar perfect voor m'n waroo 9m!
Ik wou alleen dat ik een betere conditie had, dan zou ik langer kunnen doorvaren!

@Poor: nog beetje kunnen varen met je 7m?
El Rudo

Antwoord #6507 Juni 26, 2008, 02:51:55
edit2Rapporteer  
Haha Ron, ga je nou niet excuseren, we komen allemaal wel weer aan de beurt! Tof dat je zo'n dag had, loopte je 'm met de One of de Rise? 12m beetje groot zeker...
martijn

Antwoord #6508 Juni 26, 2008, 03:13:34
edit2Rapporteer  
was idd Johnno Scholte ThumpsUp

wat een dag zeg, ik ben egt helemaal kapot. en ja hoor eindelijk de 360 onder de knie YeSS wat een gevoel zeg!

Wat Ron en ik ons overigens afvroegen: Ik voer de zee op net waterstart gemaakt en Ron vaart naar mij toe, richting de kust dus (ik wist toen nog niet dat het Ron was). Volgens Ron moest ik hem downwind passeren, maar ik dacht dat hij downwind moest omdat ik uitvoer. Toen ik hem later sprak hoorde ik het pas:P.

wie had er dus eigenlijk voorrang moeten geven?
Alferink

Antwoord #6509 Juni 26, 2008, 03:17:53
edit2Rapporteer  
Wss voer je met je kite over stuurboord,

stuurboord wijkt voor bakboord

net zoals loef wijkt voor lij (als er eentje geen hoogte kan lopen/houden) en achteropkomend moet uitkijken voor de voorganger, betekend natuurlijk niet dat je zomaar je kiteomhoog kan gooien en om kan keren, want dat is weer een bijz. ver.

helaas erg veel die zelfs die 1e niet kennen... en men moet ook begrijpen dat wanneer ik over stuurboord vaar en die ander over bakboord en je houd/loopt niet degelijk hoogte dat ik je niet voor laat.
Ron Rodeo

Antwoord #6510 Juni 26, 2008, 03:25:49
edit2Rapporteer  
Haha Ron, ga je nou niet excuseren, we komen allemaal wel weer aan de beurt! Tof dat je zo'n dag had, loopte je 'm met de One of de Rise? 12m beetje groot zeker...
nee met de 9 mtr.  12 is nog wat link. Grin
hans

Antwoord #6511 Juni 26, 2008, 03:26:21
edit2Rapporteer  
het was weer lekker voor de woensdag middag ThumpsUp
op naar de vrijdag en zondag Joepie
TtHoM@s

Antwoord #6512 Juni 26, 2008, 04:25:54
edit2Rapporteer  
was idd Johnno Scholte ThumpsUp

wat een dag zeg, ik ben egt helemaal kapot. en ja hoor eindelijk de 360 onder de knie YeSS wat een gevoel zeg!

Jij was met Die ss Link ?

dan heb k je wel heel vaak gezien
ik was met die licht blauwe bullaro
Wss voer je met je kite over stuurboord,

stuurboord wijkt voor bakboord

net zoals loef wijkt voor lij (als er eentje geen hoogte kan lopen/houden) en achteropkomend moet uitkijken voor de voorganger, betekend natuurlijk niet dat je zomaar je kiteomhoog kan gooien en om kan keren, want dat is weer een bijz. ver.

helaas erg veel die zelfs die 1e niet kennen... en men moet ook begrijpen dat wanneer ik over stuurboord vaar en die ander over bakboord en je houd/loopt niet degelijk hoogte dat ik je niet voor laat.

dan wil ik me hierbij exuseren bij de mensen waar ik voorangang heb genomen terwijl ik dat niet had
k ga ga ers soms voor langs (met me kite laag)  en soms achter langs (met me kite hoog)
tja is net wat t best uitkomt 
El Rudo

Antwoord #6513 Juni 26, 2008, 05:15:09
edit2Rapporteer  

nee met de 9 mtr.  12 is nog wat link. Grin

toch kan je met een Rise ook aardig loopen:
http://oceanrodeo.com/crew/gallery.php?g2_itemId=5773
de mijne zijn onderweg...  YeSS
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #6514 Juni 26, 2008, 05:36:16
edit2Rapporteer  
Was idd weer topdag! Net wat minder wind dan zondag maar uiteraard prima voor de 7 (Spike, je was wat pessimistisch!). Heb het springen nu echt goed door (weet alleen de hoogte niet, misschien 3 meter?), land ze allemaal! Gaat ook gewoon makkelijker dan met de 11.
Ook weer aardig wat backrolls gedaan (links en rechts) en een paar geland...

Verder waren er lekkere golfjes waar je mee kon springen! Leuk!
MB liet ook nog ff zien hoe je kaarsrecht in de lucht moet hangen...wel erg MBstyle!  Joepie

@ MB: Vertel nog ff dat verhaal van die beginner.....

Wbt voorrang: Volgens mij heb je altijd voorrang als je vanaf het strand weg wilt varen, dat heb ik in een video gezien (dit omdat je op het strand kwetsbaarder bent). Je moet dus voorrang geven aan starters.
The O

Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #6515 Juni 26, 2008, 06:36:00
edit2Rapporteer  
@RR Het is goed dat je klaar met kiten was, want er waren te veel mensen die niet opletten en je met gevaar voor eigen leven op het water zou staan.

10kn meer had beter geweest want dan was het veel rustiger.

Bijna twee keer onthoofd om dat er simpel niet goed gekeken wordt.
Mensen die denken dat ze gewoon door moeten varen en een ander dan wel uitwijkt dat werkt niet en door die gedachten wordt het alleen maar gevaarlijker.
Wil je keren kijk eerst achterom als je niet alleen op het water ben.
Als je wil beginnen kijk om je heen.
Als je downwind ben hou je je kite laag zodat een ander makkelijk kan passeren, dit was voor velen een probleem omdat ze simpel weg een te grote kite voor hun kunnen\doen hadden.

@MB lekker hoor je ging hoog en ver maar ik zat iedere keer op je loop te wachten.
The O

Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #6516 Juni 26, 2008, 06:43:33
edit2Rapporteer  
@RR het weer blijft goed dus dips landing wil ik wel vaker zien  schater , voelt toch lekker aan zo over het water stuiteren.
@ER ik wist niet dat je je zo voelde
Micky

Antwoord #6517 Juni 26, 2008, 08:14:55
edit2Rapporteer  
me lichaam weer aardig kapot gemaakt. Eerst een railey in dikke power landen en niet meer kunnen inhaken en bats met board en al op de kant en pijnlijke knieen omdat mijn board vast liep.

Vervolgens sbend, eerste poging bijna crash, twee poging crash met hoofd eerst in het water, zag ff sterretjes..

conclusie, mijn lichaam is kapot!

Hee Laurens, dat je in de winter een watje bent en het altijd koud hebt dat weten we nou wel....  Grin

Dat jij op jouw lente-achtige leeftijd al een kapot lichaam hebt.........  loser
Kan je nagaan hoe de echte ouwe knarren zich voelen na zo'n sessie al heb ik de mooie leeftijd van Mr. El Rudo nog niet bereikt...  Tongue

En dan ga ik 9 van de 10 keer ook nog ff werken na zo'n dag.....head first....  Joepie

Ps: nog enige info over hutje in de Algarve......
R@bert

Antwoord #6518 Juni 26, 2008, 12:55:50
edit2Rapporteer  

nou,ik heb zelf dus ook weer wat loopjes gedraaid, gaat nu steeds beter, ook de landing.
Ik had een te hoge snelheid, stuurde te snel terug en ik werd gelanceerd! ik ging zeker wel 5 mtr de lucht en realiseerde me dat niet opdat moment. Ik zette echter wel de kiteloop al in en er is dan geen weg meer terug. Tongue
Ik spotte mijn landing en schrok me kapot dat ik zo hoog was maar mijn kite was al 180 graden rond, gelukkig hield ik het koppie er bij en bleef door trekken tot die rond was. alleen de landing was niet echt lekker.
kwam dus keihard op m'n reed in het water. ik heb ff gepauzeerd om bij te komen Roll Eyes

Hij was mooi hoor, die kite-loop die je draaide Grin ThumpsUp
Ron Rodeo

Antwoord #6519 Juni 26, 2008, 14:36:12
edit2Rapporteer  

Hij was mooi hoor, die kite-loop die je draaide Grin ThumpsUp

die van jou was ook niet misselijk!
martijn

Antwoord #6520 Juni 26, 2008, 15:03:17
edit2Rapporteer  
haha ok Thomas, je maakte nog een zieke hp vlak voor mn neus Tongue zag er goed uit hoor!

Hansol, hoelaat wil je vrijdag vertrekken?

Hoelaat was MB er btw, want die heb ik helemaal niet meer gezien?
El Rudo

Antwoord #6521 Juni 26, 2008, 15:13:59
edit2Rapporteer  
@ER ik wist niet dat je je zo voelde

haha leuk hoor, ik hoop dat jij zo oud wordt! - en 'm dan nog boekt.

he fijn dat mijn leeftijd een rol speelt in jullie hoofden - in Mokum segge we dan: Als er over je geluld wordt gaat het goed met je"..

Overigens, Laurens een watje in de winter? cap-loos, handschoen-loos, boot-loos: koud hebben JA, watje NEE, heel slim MWAH. ik heb dat vanuit het warme comfort van mijn droogpak, boots, handschoenen en cap meermalen mogen bekijken.
YouriB

Antwoord #6522 Juni 26, 2008, 15:31:10
edit2Rapporteer  
Gaat er vanavond nog iemand naar het auto strand?
martijn

Antwoord #6523 Juni 26, 2008, 18:32:02
edit2Rapporteer  
zal vast wel: De zuidwestenwind is meest matig, kracht 3 tot 4, vanmiddag aan zee af en toe vrij krachtig en wordt vanavond krachtig, kracht 6.
thomasr

Antwoord #6524 Juni 26, 2008, 18:41:11
edit2Rapporteer  
YouriB: ik weet nog niet
moet nog even met mn ouders praten ...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.