Kiters uit Rotterdam , meld je!

Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #10450 Oktober 19, 2008, 19:59:34
edit2Rapporteer  
Mick en Thomas, zijn jullie er morgen ook? (Bandit-Dos + Rabbit)

ahh ik leest het nu pas,

ik was er niet, ik was op scheveningen daar was Franz olry

hier een videotje van die dag:

https://www.vimeo.com/2003112

Morge (maandag) ben ik er weer wel  Grin

Hee, Thomas!

Lex had het me al vertelt op het strand gisteren. Helaas ben ik de komende week weer hard aan het werk, dus morgen ben ik er helaas niet (en zulke voorspellingen op windfinder met ZW op playa zijn meestal werkelijk 30-35kn gem., en daar heb ik een te grote kite voor. Wil eerst ook die Rabbits testen alvorens tot de meest voor de hand liggende keuze te gaan Roll Eyes)
The O

Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #10451 Oktober 19, 2008, 20:10:26
edit2Rapporteer  
Tot nu toe altijd net goed gegaan met die paaltjes maar vandaag is de eerst er tegen aan gekomen. Gelukkig alleen met zijn hand en had een klein sneetje en verder niks.
Weet het verhaal niet precies.
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #10452 Oktober 19, 2008, 20:25:22
edit2Rapporteer  
Tot nu toe altijd net goed gegaan met die paaltjes maar vandaag is de eerst er tegen aan gekomen. Gelukkig alleen met zijn hand en had een klein sneetje en verder niks.
Weet het verhaal niet precies.

Helaas de tweede O, zie het volgende bericht:

P.S: Vriend van me heeft met de paaltjes kennisgemaakt: knie verdraaid, gat in board.
Dus alleen qua wind en zon een goede dag gisteren  Angry

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,33161.0.html

Echt, dit is echt aftellen tot een ernstig ongeluk. En gisteren heeft het een klein beetje van mijn plezier vergald omdat je gewoon niets kan doen bij hoog water bij de oude parkeerplaats (1e duin)
Mr the Emperor

Antwoord #10453 Oktober 19, 2008, 22:50:00
edit2Rapporteer  

Hou het bij de eerste. Bij verder lezen blijkt dat deze gast in aanvaring is gekomen met een van de oude paaltjes. Eentje die bij hoogwater net onder het wateroppervlak zat. Die nieuwe palen kunnen dat niet zijn, deze steken met hoog water zeker 1340meter boven het water uit.

Misschien moeten we zelf maar actie ondernemen en die lage paaltjes welke bij hoogwater onder water verdwijnen markeren. Zelf dacht ik aan bijvoorbeeld die oranje vlaggetjes welke kinderen achter op hun fiets hebben. Als we die er goed aan vast kunnen maken voorkomen we in elk geval dat iemand na zijn backroll kiteloop met zijn rug op een van die paaltjes en in een rolstoel terecht komt.   
ROBST3R

Antwoord #10454 Oktober 19, 2008, 23:13:11
edit2Rapporteer  
Mag hopen dat de gemeente dan verantwoordelijk is?
Lianne

Antwoord #10455 Oktober 19, 2008, 23:24:56
edit2Rapporteer  
Hoi,

Omdat ik zelf niet kon kiten heb ik vandaag mijn niuewe camera uitgeprobeerd en fototjes geschoten op Oostvoorne. Ze zijn niet allemaal even scherp, maar er zitten wel een paar leuke plaatjes tussen. Ze staan op:

http://picasaweb.google.com/FotoLianne/Oostvoorne19102008#

En al wil je ze in high res hebben, stuur dan even een pb-tje met het fotonummer en je emailadres.

Het zal wel een eenmalige fotoshoot zijn, want hopelijk kan ik snel weer kiten. Heb 6 weken geleden m'n hielbeen gebroken op het plekje waar ik nu foto's heb gemaakt. (Goede traumaverwerking zullen we maar zeggen...)

Doei doei
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #10456 Oktober 20, 2008, 07:17:54
edit2Rapporteer  
Lianne , Leuk! bedankt. ThumpsUp

wie vandaag op autostrand, belooft een super dag te worden. ListenToMe Grin

ik ben er om een uur of 11
Mriek

Antwoord #10457 Oktober 20, 2008, 08:02:33
edit2Rapporteer  

Misschien moeten we zelf maar actie ondernemen en die lage paaltjes welke bij hoogwater onder water verdwijnen markeren. Zelf dacht ik aan bijvoorbeeld die oranje vlaggetjes welke kinderen achter op hun fiets hebben. Als we die er goed aan vast kunnen maken voorkomen we in elk geval dat iemand na zijn backroll kiteloop met zijn rug op een van die paaltjes en in een rolstoel terecht komt.   

Goed plan, lossen we het zelf toch lekker op. Iemand een idee hoe je zoiets zo kunt bevestigen dat het blijft zitten met al die stroming, zonder dat we de paal hoeven te beschadigen?

Edit: bij nader inzien geen goed plan, omdat we daar helemaal niet meer mogen komen:
http://www.nederlandsekitesurfvereniging.nl/?location=nieuwsbericht&id=158 In hetzelfde bericht staat ook een -volgens mij- nieuwe reactie van de Groenvoorziening, n.a.v. het bericht in AD. Maar misschien loop ik gewoon achter de feiten aan Grin Ze zijn in elk geval in gesprek over een betere oplossing ThumpsUp en ze staan open voor alternatieven. Blijft een feit dat het rode gebied absurd groot is en het blauwe belachelijk klein, zeker bij zuid-westen wind (bijna altijd dus).
martijn

Antwoord #10458 Oktober 20, 2008, 08:05:21
edit2Rapporteer  
ik kon met Rauwepower mee rijden naar de sluf. Alleen nog niks gehoord Roll Eyes

heel de dag de rise 8m testen (als ik nog vervoer heb Grin)
Retard

Antwoord #10459 Oktober 20, 2008, 08:12:39
edit2Rapporteer  
Hafe fun martijn hoop dat hij lekker vaart;)
martijn

Antwoord #10460 Oktober 20, 2008, 08:37:15
edit2Rapporteer  
Ron, waarom niet sluf met laag water??

zou ik nog met iemand mee kunnen rijden (als Rauwepower niet meer gaat)?
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #10461 Oktober 20, 2008, 09:32:46
edit2Rapporteer  
Ron, waarom niet sluf met laag water??

zou ik nog met iemand mee kunnen rijden (als Rauwepower niet meer gaat)?
Playa is rustiger en net zo vlak water de hele middag en meer ruimte.
Slufter zal druk worden, vanmiddag met 6857 man in die te kleine poel...
ff geen zin in.
martijn

Antwoord #10462 Oktober 20, 2008, 10:48:58
edit2Rapporteer  
helaas kwam er wat tussen ThumpDown

dan morgen maar YeSS (als het vervoer mee zit, bij deze dus Grin)

wie nog meer?
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #10463 Oktober 20, 2008, 10:59:55
edit2Rapporteer  
jammer martijn:( het zit helaas niet mee, als ik morgen ga mag je mee natuurlijk:)
martijn

Antwoord #10464 Oktober 20, 2008, 11:06:43
edit2Rapporteer  
tanks Laurens,

Zou Thomasr ook mee kunnen? heen  brengt  mn moeder ons waarschijnlijk, alleen moeten we nog terug.

veel plezier iedereen!
The O

Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #10465 Oktober 20, 2008, 11:55:18
edit2Rapporteer  
Net klaar met werken en nu lekker naar het strand en genieten van deze prachtige dag met veel zon en veel wind.
@h2h al een beetje op geknapt of zien we je vandaag nog?
@Mb niet zo veel naar het forum kijken en uit het raam zitten te turen.
Alferink

Antwoord #10466 Oktober 20, 2008, 12:02:49
edit2Rapporteer  
Zometeen ook maar is ff op het strand kijken, zonnetje en flinke woei.

maar waar gaat het heen?  'lastige' windrichting.
Mauro

Antwoord #10467 Oktober 20, 2008, 12:27:04
edit2Rapporteer  
Ik ben weer heel de week aan het werk:S dus veel plezier voor degene die wel gaan!

Wie is er trouwens zijn wavegranade kwijt? Heb gisteren zo'n ding gevonden langs het water op autoplaya..

Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #10468 Oktober 20, 2008, 12:57:22
edit2Rapporteer  
Hou het bij de eerste. Bij verder lezen blijkt dat deze gast in aanvaring is gekomen met een van de oude paaltjes. Eentje die bij hoogwater net onder het wateroppervlak zat. Die nieuwe palen kunnen dat niet zijn, deze steken met hoog water zeker 1340meter boven het water uit.
Misschien moeten we zelf maar actie ondernemen en die lage paaltjes welke bij hoogwater onder water verdwijnen.   
Volgens mij had ie een oude geraakt, net onder/boven het wateroppervlak. Maar wel in een poging de nieuwe niet te raken.
Gisteren met hoog water is het goes spelen daar, echter die palen zijn idd. een beperking nu. Lekker springen was er niet bij met die dingen zo downwind, ze hebben die hele locatie naar de klote geholpen. Idd. staat er een laag paaltje nog tussen, en die is super verradelijk.
DIE DINGEN MOETEN WEG!!! Angry Angry Angry Angry Angry

@Mr. E. het kwam dus wel door de grote palen, als ik het goed lees moest hij voor de grote uitwijken en zag de paaltjes niet die onder water stonden, en is uiteindelijk op de onderwater paaltjes gecrashed.

Iig geval blijft de uitkomst het zelfde.

DIE DINGEN MOETEN WEG!!! Angry Angry Angry Angry Angry

Heeft iemand een ketting zaag? Dan maak ik ze zelf wel met de grond gelijk. Angry
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #10469 Oktober 20, 2008, 12:59:57
edit2Rapporteer  
Net klaar met werken en nu lekker naar het strand en genieten van deze prachtige dag met veel zon en veel wind.
@h2h al een beetje op geknapt of zien we je vandaag nog?
@Mb niet zo veel naar het forum kijken en uit het raam zitten te turen.

@O ben nog niet opgeknapt, ben vandaag ziek thuis, dus mij zie je vandaag niet, helaas. ThumpDown

De wind ziet er wel goed uit iig, veel plezier voor de gasten die wel gaan. Grin ThumpsUp
thomasr

Antwoord #10470 Oktober 20, 2008, 13:42:07
edit2Rapporteer  
zozo ik zit windguru eens te bekijken, en ik hou mn hart vast dat het deze week niet te hard gaat worden voor de 9m....Sad
vandaag, morgen kan denk ik wel net als woensdag, donderdag en vrijdag wordt ook weer erg hard.
alleen ik snap niet dat ik de bovenste kolom dan van windguru morgen gewoon 16 kn ofzo staat en dan kijk je in de 2e en dan zie ik opeens 26!!
en de 2e komt op een of andere manier het meeste uit...
dus ik hou mn hart vast!

@martijn: bedankt dat jij het al vroeg aan Rauwepower, hoef ik het niet meer te doen.. Grin
martijn

Antwoord #10471 Oktober 20, 2008, 16:06:38
edit2Rapporteer  
komt goed Thomas!!
Robert H.

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #10472 Oktober 20, 2008, 17:02:11
edit2Rapporteer  
Wie gaat er morgen? Ik weet nog niet hoelaat morgen maar wil varen in Oostvoorne.
Ik woon in delft als er iemand wil meerijden kan dat wel!

ciao Robert
hengelooooos

Antwoord #10473 Oktober 20, 2008, 17:14:57
edit2Rapporteer  
Hey LIanne!
Je hebt een pb-tje!
JO'Neill

Antwoord #10474 Oktober 20, 2008, 18:37:24
edit2Rapporteer  
Vond t toch wel een lekker dagje gister met mn 10...af en toe wat underpowerd..maar in vlagen wel lekker Grin
Op t eind nog een dikke crash gemaakt met een f-16...had m bijna rond...komt er een vlaag die me nog een halve ronde doortrekt...vol met mn rug en hoofd op t water...bodem geraakt :S...alle lucht uit mn longen even ademloos aan mn kite gedragged..en kopfsmerzen haha! nu ook een beetje last van me ribben en nek :S was er blijkbaar niet zo goed voor haha!
Maarja....hoort erbij! niet gecrashd is niet geleerd Wink
@ Lianne: Leuke fotos! Zie dat ik er ook nog op sta Grin...Succes met je hiel

Die palen btw....gister terug aan t lopen naar de 1e zandbank...wind viel ff weg..kite viel half uit de lucht..zag m in me gedachten al tegen zo'n paal aan knallen! gelukkig pakte een vlaagje hem net weer op...maar had ook makkelijk anders kunnen lopen!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.