koen-tjeee
|
Met jouw gewicht moet je bijna een 5/6m erbij gaan kopen Robert . Verder alles goed?! Mijn 8-je licht klaar voor actie!
|
|
|
richard
|
Morgen afspraak tot 15.30. Daarna race ik voor de file uit naar Slufter. ETA on water 17:30.
Volgens Gpro zit ie nu tussen 17-22knots tussen 18:00 en 21:00. Prima om de 10m2 bandidos uit te laten !
CU tomorrow (als de voorspelling blijft natuurlijk)
|
|
|
El Banditos
|
yeah morgen word goed , lekker rond 3 uur richting autostrand , wie gaan er nog meer rond die tijd
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
@koen; verder alles goed hoor, deze week helemaal in de stress ivm deadline project, gelukkig is de deadline donderdag middag ! Heb zoveel zin om lekker op het water te staan!! Hoe gaat het trouwens met Loopen??? en 7m²met mijn gewicht voldoet prima en aangezien het de laatste tijd niet hard waait heb ik geen behoefte aan kleinere maatjes!!
|
|
|
surfing28
|
Als het weer aanhoud zijn we zeker van de partij voor een lekkere avondsessie morgen @ auto-playa peeppzzz
|
|
|
El Banditos
|
heb zin in de avondsessie morgen, als het donker word eventjes naar huis en vrijdag ochtend om 07:15 sta ik er weer, helaas moet ik rond half 12 al weer weg, dan maar ff vroeg gaan.
|
|
|
Lucasss
|
Hoop echt dat tie doorzet!!!!!
|
|
|
El Banditos
|
ja tot nu toe ziet het er nog goed uit
|
|
|
F-one-Hans
|
Ik ben der ook bij vanaf 14.00 uur... ik weet nog niet wat het wordt Autoplaya of Slufter of BD? Ik zie wel
|
|
|
rocket man
|
de boel is alweer aan het schuiven, t'is niks met de voorspellingen op moment
|
|
|
|
El Banditos
|
mmm ja helaas is het alweer aan het veranderen, maar het is nog steeds te doen. Op de sites waar ik kijk kom ik toch nog meestal rond de 14 a 15 knopen om 18:00 uur. Is nog te doen maar moet niet nog lager worden.
|
|
|
martijn
|
hopenlijk een avondsessie dan maar morgen. Mijn nieuwe kites en boardje komen ook deze maand binnen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
in de voorspellingen kruipt het wind=aan moment langzaam naar voren, mss toch nog een blije verassing!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ziet er zeker mooi uit, maar is een 13m2 niet wat groot? Zoiezo nog maar een banditdos en een evo aan de tand voelen voordat ik een vervanging koop voor mn inmiddels verkochte switchblade 12m2 Voor mij zou de Zeeko 11m2 beter zijn idd. Echter ik test hem voor mij pa die 90kg weegt De voorspellingen zijn idd. net als een surprise ei, Rudo. Prachtige metafoor Echter er kan ook een leeg ei tussen zitten
|
|
|
richard
|
FF een update van 22:00. Voor zover dit nog allemaal betrouwbaar is , lijkt de fohn net aan te gaan tussen 18.00 en 20.00. Ik leg morgen de gear in de auto en check om 15.30 nog even voor ik wegrij of er nog wat van over is...;-)
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Voor mij zou de Zeeko 11m2 beter zijn idd. Echter ik test hem voor mij pa die 90kg weegt Aha, dan snap ik hem weer...Als de wind een beetje aan blijft morgen kan je iig de hangtime goed testen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Als ik tijd zou hebben.... Die hangtime schijnt trouwens tot de koningsklasse te behoren
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
als je NU kan moet je NU gaan. er staat nog 25 knoop, rond 11:00 is het afgelopen....
|
|
|
richard
|
Ik probeer het tegen beter weten in rond 17.00. FF duimen dat de schamele 15-19 knoopjes overeind blijven tussen 17.00 en 19.00. Kan de kite daarna weer een week in de kast. BARF !!
|
|
|
|
madvisionz
Gast
|
Wat denken jullie, word et nog wat vandaag op autostrand?
|
|
|
martijn
|
heeeeeeeeeeeeeel misschien dat het vanavond een beetje gaat waaien, maar ze geven kans op buien (met onweer en windstoten), uitkijken dan dus!
|
|
|