|
Ondabeach
|
Begint het nou al met die blauwe sterretjes... Ik denk dat jij dit jaar al snel in het rood loopt John!
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Pff..nou...al die regen is ook niet echt lekker met deze temperaturen...hopelijk valt dat mee en is er nog net zo relaxed te varen als zaterdag...
Moet eerst ff mn trapeze laten fixen...die strap waarmee je de haak omlaag houdt is afgescheurd zaterdag....pas 4 maanden oude Mystic...
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Pff..nou...al die regen is ook niet echt lekker met deze temperaturen...hopelijk valt dat mee en is er nog net zo relaxed te varen als zaterdag...
Moet eerst ff mn trapeze laten fixen...die strap waarmee je de haak omlaag houdt is afgescheurd zaterdag....pas 4 maanden oude Mystic...
heb je hem bij eurofun gekocht en je hebt een klantenpas... dan is het waarschijnlijk garantie
|
|
|
Xander Q
|
Vanaf hoe laat gaan jullie kiten en waar?
Gaan jullie naar Rockanje of naar autoplaya?????????
|
|
|
Yoram
|
Autoplaya, rond 12hr present.
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Is het een beetje te doen op oostvoorne morgen? 95kilo aan de haak met een 12m2 Zoja wil ik ook wel ff gaan morgen
|
|
|
Ed.
|
trippie duitsland doen we andere keer ivm veel meer wind hier, om te beginnen morgen een lekker stukkie downwinderen:)
|
|
|
martijn
|
hoelaat ga je Ed?
|
|
|
Ed.
|
rond 11u wassenaar, als er niet te downwinderen valt rijden we door naar wijk, daar is de wind iets harder
maar ik heb er wel vertrouwen in! ga je mee?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik doop deze week tot dikkestomkopweek. Fuck, nu mijn lijntjes nog binnen, kom kom kom........
|
|
|
martijn
|
Nee man gaat hem helaas weer niet worden.. Misschien van het weekend als jenno en joggli terug zijn dan? Ben vanmiddag wass op brouwersdam
|
|
|
Xander Q
|
Was lekker op autoplaya.
Maar what the f*** deed dat vliegtuigje daar op het strand?
Wel een mooie manier op niet meer met je spullen dat takke eind te hoeven lopen.
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Maar what the f*** deed dat vliegtuigje daar op het strand?
Wel een mooie manier op niet meer met je spullen dat takke eind te hoeven lopen.
hahahahah
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Zo was zeker dik op oostvoorne!!! Stond wel een beetje overpowerd met m'n 12je Denk dat m'n 9 beter geweest was. Maar toch lekker geknald van 1 tot half 6! @Xander hoorde dat het vliegtuigje zondag een noodlanding moest maken ivm. Problemen. Was blijkbaar gefixed want hij vloog toch weg! Wel te grappig als iemand uitstapt met z'n kite setje wahahaha Gr. !!
|
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
autoplaya super en gelukkig een paar knopen meer dan voorspeld, misschien let ik op andere dingen.......geen vliegtuigje gezien??
|
|
|
martijn
|
brouwersdam was ruk... ene moment goede power in de 11, andere moment viel je kite zowat uit de lucht. Morgen herkansing
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Ja idd oostvoorne was top! Lekker met mn 10. Kan ik dinsdag, morgen dus met iemand meerijden voor wat tol vanuit zwijndrecht?
|
|
|
CCaptain
|
Heerlijk gevaren @ Ouddorp met GT en Cultureboy.
|
|
|
martijn
|
Hoelaat was je daar ccaptain? Toen wij er om kwart voor 3 waren was er niemand te bekennen...
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
zooo heerlijk wezen raggen op d autoplaya...en zoals vanouds het licht daar uit gedaan
|
|
|
Yoram
|
Morgen nog mensen @Autoplaya...?
|
|
|