inruil/verkoop

TijN

Mei 29, 2007, 06:38:11
edit2Rapporteer  
hey mensen,

ik heb mijn kites voor verkoop op internet staan want ik wil namelijk een F-one impact gaan halen. Mijn kites die ik nu heb Caution Spitfire 2 12m en airush lift pro 15.5m allebei in perfecte staat, deze kan ik wel verkopen maar wat zou inruil opleveren? wil een impact 2006 halen 13m, zijn er shops die iets met inruil doen? als jullie hiermee ervaringen hebben vertel ze maar, tips  en mischien wel aanbiedingen zijn welkom.

thnx in ieder geval,

keep up the good work
Morres

Antwoord #1 Mei 29, 2007, 06:53:19
edit2Rapporteer  
gewoon verpatsen en impactl uit duitsland halen..

denk niet dat je ze in kan ruilen, en als je dat we lkan vast niet voor veel

Hangt er denk ik vanaf hoe snel je zaken wilt doen...
TijN

Antwoord #2 Mei 29, 2007, 17:43:10
edit2Rapporteer  
gewoon verpatsen en impactl uit duitsland halen..

denk niet dat je ze in kan ruilen, en als je dat we lkan vast niet voor veel

Hangt er denk ik vanaf hoe snel je zaken wilt doen...

hoezo hoe snel ik zaken wil doen? als ik sneller zaken wil doen krijg ik meer voor mijn kites??
ik wacht gewoon rustig af tot dat ik de kites heb verkocht natuurlijk. Maar met mijn vraag leg ik de nadruk meer op hoe het zal zijn als ik de 2 kites zou inruilen.
Jarno

Geen avatar

Antwoord #3 Mei 29, 2007, 18:15:39
edit2Rapporteer  
andersom, als jij de tijd hebt krijg je meer voor je kites want dan kun je wachten met je verkoop totdat je iemand tegenkomt (via marktplaats, kitehigh en andere sites) waar je je kites voor een betere prijs aan kunt verkopen dan de prijs die je bij een inruil deal zou krijgen.

Let op met service in duitsland... dat is (uit eigen ervaring) niet overal even goed, zal er binnenkort even over posten)

De meeste winkels doen wel aan inruil, de enige manier om erachter te komen wat ze terug geven is vragen, bel eens wat winkels op, ga langs en zeg wat je wilt...

gl
mezzai

Antwoord #4 Mei 29, 2007, 19:47:40
edit2Rapporteer  
probeer et eens bij kater, die doen wel aan inruil....maar verwacht er niet te veel van...  part. verkopen is altijd beter....
Formula1

Antwoord #5 Mei 29, 2007, 22:03:31
edit2Rapporteer  
kiteboarshop.com doet er ook aan.
Naish........what else???

Antwoord #6 Mei 29, 2007, 22:35:38
edit2Rapporteer  
Zelf je kites verkopen is natuurlijk veel beter je kunt dan immers bij de aanschaf van je nieuwe kite(s) een leuke korting bedingen!

succes
mazzomrx

Antwoord #7 Mei 29, 2007, 23:42:43
edit2Rapporteer  
Vraagjes;

je wilt een Impact 2006 en je heb 2 kites ter inruil. Op www.kiteboardshop.com is de prijs van die Impact 2006 EUR 799,-.

Wat wil je dan hebben voor die twee kites en wat wil je dan betalen voor die Impact??????

Hoeveel vraag je voor je kites op de 2ehandsmarkt??????
leroy

Antwoord #8 Mei 30, 2007, 00:32:55
edit2Rapporteer  
sports 4 fun in zwartsluis super mooie winkel alles over kitesurfen en soms super scherpe aanbiedingen
TijN

Antwoord #9 Mei 30, 2007, 04:19:46
edit2Rapporteer  
Vraagjes;

je wilt een Impact 2006 en je heb 2 kites ter inruil. Op www.kiteboardshop.com is de prijs van die Impact 2006 EUR 799,-.

Wat wil je dan hebben voor die twee kites en wat wil je dan betalen voor die Impact??????

Hoeveel vraag je voor je kites op de 2ehandsmarkt??????

ik vraag voor de Set 550 euro kan nog wel het een en ander vanaf, maar ik wil ook een 2e hands impact weer kopen en dus geen nieuwe ja alleen als ik 100 euro bij moet betalen ofzo.
#RemcO#

Antwoord #10 Mei 31, 2007, 01:34:37
edit2Rapporteer  
inruilen, tsja. dat gaat niet zo lekker meer op de dag van vandaag..

ik hoor allemaal verhalen over dat mensen er niet vanaf kunne komen enzo of voor een stupid prijs!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.