Sponsoring Core Kites

**NN**

Geen avatar

Juni 15, 2007, 03:16:41
edit2Rapporteer  
Core kites (www.core-kites.be) is constant op zoek naar goeie mensen die ons kunnen vertegenwoordigen in de de regio.

Stuur een mail naar steve@carved.be onderwerp Core kites sponsoring!

Presenteer jezelf en zeg waarom jij een meerwaarde kan zijn voor core
Wie?
Gast
Antwoord #1 Juni 15, 2007, 03:17:28
edit2Rapporteer  
Dit is toch gewoon carved?
Alferink

Antwoord #2 Juni 15, 2007, 03:25:06
edit2Rapporteer  
bow-carved
**NN**

Geen avatar

Antwoord #3 Juni 15, 2007, 03:27:13
edit2Rapporteer  
Core is bow-divisie van Carved. Core politiek is echter totaal anders dan Carved
Wie?
Gast
Antwoord #4 Juni 15, 2007, 03:33:15
edit2Rapporteer  
Ja oke maar het is toch gewoon de bow van carved maar dan voor een andre publiek met een andre naam (core)
**NN**

Geen avatar

Antwoord #5 Juni 15, 2007, 03:37:18
edit2Rapporteer  
Inderdaad
Nadruk bij Core ligt zoals bij Carved ook op performance en kwaliteit.
VincentC

Antwoord #6 Juni 15, 2007, 15:34:27
edit2Rapporteer  
You've got mail.  ThumpsUp
(HJ) MINI-ME

Antwoord #7 Juni 15, 2007, 15:47:42
edit2Rapporteer  
You've got mail. ThumpsUp
Toch weer terug naar een BOW concept  (grinnik_kitesmiley)

En doe er gelijk een board bij voor weinig want het wordt tijd dat er meer CARVED boards over Nederland verspreid worden zodat ze niet alleen in het Zuiden (Zeeland) te testen zijn....
Stuur mij er maar één op....maat 130x41 graag  Joepie Joepie
 Ik vaar in het Noorden van Nederland en zal beloven dat ik ook andere op het board zal laten varen  ThumpsUp
VincentC

Antwoord #8 Juni 15, 2007, 16:09:49
edit2Rapporteer  
You've got mail. ThumpsUp
Toch weer terug naar een BOW concept  (grinnik_kitesmiley)

En doe er gelijk een board bij voor weinig want het wordt tijd dat er meer CARVED boards over Nederland verspreid worden zodat ze niet alleen in het Zuiden (Zeeland) te testen zijn....
Stuur mij er maar één op 130x41 graag  Joepie Joepie Ik vaar in het Noorden van Nederland en zal beloven dat ik ook andere op het board laat varen  ThumpsUp

Nouja volgens mij zijn de Carved Bows wel redelijk geaimed op freestyle als ik het zo zie, dus dat moet wel lukken denk ik. Plus ik vind ze er toch wel erg strak uitzien. Hopen op snelle reactie  loser
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #9 Juni 15, 2007, 18:49:15
edit2Rapporteer  
In laatste kiteboarding.de staat een interview met Bernd Hiss, van Hiss-tech = Carved kiteboarding, waarin hij zegt dat de mensen die nu Carved varen absoluut niet geassocieerd willen worden met Bow's. Vandaar dat ze het onder een ander 'merk' op de markt brengen.

Erg vreemd, gezien de goede naam van Carved, en de gelijkenis in bouwwijze en materiaal gebruik.
globerider
Gast
Antwoord #10 Juni 15, 2007, 22:45:39
edit2Rapporteer  
Waar mekkerd iedereen nou toch over de laaste tijd zijn gewoon vette kite's die aan de zelfde eisen als carved kite's voldoen doordat er samen gewerkt is.

Geen probleem toch ??
Passie

Antwoord #11 Juni 15, 2007, 23:43:11
edit2Rapporteer  
toch maar is testen dan, jammer adt ik alleen een backloop kan
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #12 Juni 16, 2007, 04:02:02
edit2Rapporteer  
Waar mekkerd iedereen nou toch over de laaste tijd zijn gewoon vette kite's die aan de zelfde eisen als carved kite's voldoen doordat er samen gewerkt is.

Geen probleem toch ??

Wie mekkeren nog meer erover dan? Ik heb er nog weinig over gelezen.

Het is geen samenwerking, maar gewoon van dezelfde groep -> Hiss Tech. Alleen marketing technisch hebben ze de flatkite en hun C-lijn gescheiden vanwege de in de ogen van Bernd Hiss slechte naam van flatkites onder hun C-shape klanten. Dat vind ik gewoon een vreemd verhaal. Alle andere merken zoals Naish en Slingshot brengen dit type kites toch ook gewoon uit onder dezelfde merknaam?
stefkiter

Antwoord #13 Juni 16, 2007, 22:25:38
edit2Rapporteer  
kites varen echt super! gewoon testen en je zal het wel zien..
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.