Kite tas optimaal inpakken?

FonezzzZz

Juli 13, 2007, 14:07:54
edit2Rapporteer  
Hey mensen,

Ik vertrek zondag richting cabarete en ik vroeg mij af hoe je het beste z'n kite tas kan inpakken. Ik heb de 150 rollerback van prolimit? Wat doen jullie alles van je boardje afschroeven, dus ook straps etc? en hoe dump jeje kites er in en harnas?

Is hier nog een bepaalde strategie voor? of is het gewoon dumpen en proppen  ThumpsUp
Bluecupra

Antwoord #1 Juli 13, 2007, 14:33:02
edit2Rapporteer  
Haal zelf altijd de vinnen van het board, de straps laat ik altijd zitten. Als je een shorty meeneemt (denk het niet voor cabarete) kan deze gedeeltelijk om het board. De kites er bovenop en het harnas vast maken om 1 van je kites, moet goed gaan zo  ThumpsUp
FonezzzZz

Antwoord #2 Juli 13, 2007, 14:38:03
edit2Rapporteer  
Okay, maar boardje boven op.. niet boardje tussen kites in??? of is dat geen optie? en geen shorty voor cabarete Wink!
Eddy Hangtime

Antwoord #3 Juli 13, 2007, 16:08:35
edit2Rapporteer  
het probleem met zo'n kitebag is dat je waarschijnlijk extra moet gaan dokken, omdat het erg herkenbaar is als een zwaar extra board naast je gewone bagage...

Wat ik zelf altijd doe:
3 kites in 1 grote sporttas
Board helemaal kaal in een snowboardbag met huishoudfolie ingepakt (slecht herkenbaar)
Veel kilo's in je handbagage...

Dan vervolgens gewoon niets zeggen bij het inchecken en hopen dat je erdoor glipt!
rikdekker

Antwoord #4 Juli 13, 2007, 16:32:55
edit2Rapporteer  
ik heb ook ergens gelezen dat je je board (strak) in je kite kan wikkelen om zo ruimte te besparen! ervaring heb ik er overigens niet mee
michiel v geel

Antwoord #5 Juli 13, 2007, 16:34:30
edit2Rapporteer  
wat voor zware dingen als handbagage is dan handig? bv je barren en je haak vna je trapeze
Crips

Antwoord #6 Juli 13, 2007, 18:59:07
edit2Rapporteer  
Wat ik alltijd doe is, een grote tas zonder de woorden surf of board nemen (maar kleiner dan het maximaal toegestane in een vliegtuig (=meestal 1,50). Ik wikkel m'n board in 1 of 2 grote handdoeken (heb je toch nodig), en leg deze onderin m'n tas. Uiteraard vinnetjes eraf schroeven. Daarna kites vacumeren en er bovenop leggen. Vacumeren kan heel simpel door je kites (zonder kitetas = alleen maar extra ballast) in een vuilniszak te doen en de achterkant van je pomp erop te zetten, afplakken met tape en hoppa. Kost ff wat oefening maar je kites zijn twee keer zo klein. Je overige spullen erbij en klaar is kees.

Ik zou zeker geen trapeze oid in handbagage meenemen. Met die controles van de laatste tijd is de kans groot dat je je trapeze op het vliegveld achter moet laten. Beter is het om meer kleren aan te doen of in je handbagage te stoppen. Boardshorts onder je lange broek of twee t-shirts aan in het vliegtuig (airco) ipv een trui vind ik altijd een goeie. In Cabarete trek je toch geen trui aan en die extra t-shirts stop je anders in je bagage. Dusss....trui lekker thuis laten en twee t-shirts aantrekken in het vliegtuig.

Maar goed, deze oplossingen zijn voor sommigen wat ver gezocht misschien. Ik heb op deze manier al heel wat reisjes afgelegd en tot nu toe gaat dat prima.

Succes ermee en veel plezier in Cabarete
Kaptain

Antwoord #7 Juli 13, 2007, 19:04:10
edit2Rapporteer  
wat moeten we weer vindingrijk zijn om wat lol te hebben...
Antwoord #8 Juli 13, 2007, 19:27:32
edit2Rapporteer  
ik doe wel altijd even wat karton om de uiteindes van mijn board om beschadigingen te voorkomen.
Tootega
Gast
Antwoord #9 Juli 13, 2007, 21:05:16
edit2Rapporteer  
mag je zo'n board niet meenemen dan? dat iedereen het inpakt en onderin zijn tas verstopt.
FonezzzZz

Antwoord #10 Juli 13, 2007, 21:31:41
edit2Rapporteer  
Top top, wat een tips weer. IK heb al 20 euro betaald voor me plank bij de vliegmaatschappij, dus als ze gaan miepen dan ga ik ook MIEPEN.. dus ze weten iig dat ik een plank meeneem, maar goed ik vlieg met jetair,

maar das wel een goeie handdoeken om je board heen winkelen, me rip-boardje moet wel alive aankomen Wink!

top top, mensen jullie horen wel hoe het geweest was.. 1 maand lang beulen (H)!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.