Joosdo
|
Kijk ff naar de kaart van NL, kijk naar de kompasnaald en je weet het antwoord.
Veel kust is bij wind uit het OOSTEN aflandig, dus absoluut niet varen, tenzij je een vakantie Engeland per kite in de planning had.
EKDZ....
Mzzl Joost
|
|
|
youne nl
|
halleeee ik ga altijd bij grevelingendam kun je aan de ene kant en aan de andere kant van de weg (bijna altijd goed weer om te surfen ) mzzl he Guys,
ik wil al tijdje op wijk aan zee varen. nu lees ik dat zuid- zuid west beste varen is. wat is er mis met N/O ? en waar kan ik dan beter varen? Mzl
Cor
|
|
|
|
chico
|
Zal wel druk worden op enkie
|
|
|
torchjelle
|
ik ga oowk op de grevelingendam vanmiddag want vanmiddag zijn de buien overgewaaid.
|
|
|
Henning
|
Vandaag hier maar ff niet varen... Joekels wan windstoten etc...
En word nog erger geloof ik
|
|
|
youne nl
|
is dat in grevelingen dam? hoe is de wind daar ? heb gesnipperd vandaag Vandaag hier maar ff niet varen... Joekels wan windstoten etc...
En word nog erger geloof ik
|
|
|
|
youne nl
|
mooi niks das mmar toch bedankt man
|
|
|
samurai
|
hier in het ZW regent het, maar voor de rest niets bijzonders. mmm misschien eind van middag ook naar de grevelingendam
|
|
|
Henning
|
zal zo ff de windmeter pakken.. gaat neet hiero...
EDIT:
Zow ff lekker buiten gestaan; Laten we zeggen: 25knp Cont. vlagen van 40+
Gemeten op een stuk waar de wind vrij kan aan komen vliegen voor een paar km. Dit is tr vlak boven Leeuwarden.
|
|
|
nieles
|
hey joune we gaan wel gewoon rustig pokeren mijn kite is nog niet gemaakt ik ga hem halen als ik trug ben van vakantie mzzl
|
|
|
|
Merc
Gast
|
Iemand aanzetten tot gokken is niet netjes!
|
|
|
ES
Geen avatar
|
Ohw dat is helemaal niet zo direct mijn bedoeling hoor! Pro pokeraars vinden het vaak ook absoluut geen gokken ook! En iig 2 in dit topic pokeren zowieso al, ben iig niet de enigste kiter/pokeraar hehe haha
|
|
|
Morres
|
omhoog gehaald door spambot,slotje
|
|
|