rafe
|
hey, ik woon zelf in woerden en zit ongeveer op zelfde niveau zo te horen. Werk in A'dam, dus ga of uit werk of in het weekeind op pad.. stuur je een Pb met mijn mailadres.
p.s. wil morgenavond op muiderberg gaan kiten/oefenen..
|
|
|
besouro
Geen avatar
|
zit ook op hetzelfde niveau en woon in utrecht. Pb sturen mag ook alleen ik kan om de een of andere reden niets terugsturen.
grtz
|
|
|
To
|
rafe heb jij ook msn?
|
|
|
Lvs
|
Hi Timo, ik ben zelf ook een beginner en woon in amsterdam> Ik kan vaak ook op doordeweekse dagen,
grt Paul
|
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Als jullie doordeweeks savonds ook eens gaan kiten, laat dan even hier een berichtje achter. Zit doordeweeks namelijk ook in Amsterdam, meestal heb ik dan mijn spullen niet mee (te veel gedoe met de trein). Maar ben wel van plan om binnenkort mijn spullen wel eens mee te gaan nemen.
|
|
|
To
|
ja dan moet jij dat oo doen dan kan ik er rekening mee houden met werk!
|
|
|
andy
Moderator
|
prima, als de voorspellingen goed zijn laat ik wel weten of nog ga.
|
|
|
rafe
|
mischien handig om in MSN dit rond te zenden..da's wat directer.
|
|
|
|
Sherida
|
Hier nog iemand die doordeweeks in Amsterdam te vinden is. Heb mijn spullen hier ook nog niet liggen, vanwege het vele gesleep.. Maar neem ze binnenkort hier wel even mee naartoe, zeker als het weer een beetje begint te waaien!
|
|
|
|
|
andy
Moderator
|
Gaat er nog iemand deze week kiten? Ik zag op KNMI staan dat woensdag, donderdag en vrijdag W4 word. Dus ik neem denk ik mijn kitespullen mee naar Amsterdam.
|
|
|
Joystick
|
ben morgen vanaf middag tijd waarschijnlijk in muiderberg te vinden. Nog meer mensen?
gr. Lennart
|
|
|
andy
Moderator
|
Ik weet nog niet hoe laat ik morgen in Amsterdam ben, anders wil ik ook nog wel even bij muiderberg kijken (als ik er kan komen).
|
|
|
Joystick
|
ik ga nu die kant op, maar kom hellaas uit Utrecht en niet uit Amsterdam. Hoop voor je dat je nog een lift kan krijgen.
|
|
|
To
|
ik ga ook ff kijke hoelaat zijn jullie er?
|
|
|
To
|
windguru pro voorspeel meaar een knoop van 13 vanaf 2 uur...
|
|
|
Lvs
|
morgen 14u muiderberg...........?
|
|
|
To
|
met welke wind kan je daar kiten?
|
|
|
360
|
wie gaat er maandag Kiten? en heeft een plek in de auto. mijn auto is ter reparatie..vandaar. Ik woon in amsterdam en een auto huren is ook weer zoiets
|
|
|
@LaurenS
|
wie gaat er maandag Kiten? en heeft een plek in de auto. mijn auto is ter reparatie..vandaar. Ik woon in amsterdam en een auto huren is ook weer zoiets Ik ga morgen vroeg naar schellinkhout.Vertrek om 09:00 uur om vervolgens na enen weer terug naar amsterdam te rijden.Kunnen meeten hoek prinshendrikkade/gelderse kade.Vlakbij CS. Roept u maarrrrr!!!!
|
|
|
360
|
@ @LaurenS , Ik rij graag met je mee heb je een PB-tje gestuurd met mijn details. laat nog even weten of de door jou aangegeven plek voor jou het handigst is. groet, Heiko
|
|
|