[Pepper]
|
Is inderdaad een hele verbetering!!
Vind ook deze tekst wel aardig: Koop een Brunotti product en win een kitesurfvakantie voor twee personen naar Brazilië! M.a.w: Koop iets en je hebt gewonnen!! Straks maar even snel een paar teenslippers halen en daarna direct door naar het vliegveld.....
|
|
|
Morres
|
cool, w8 ff, koop ik ook ff een stel teenslippers ga ik met je mee! iedereen van KH slippers kopen!
|
|
|
Gerard
Gast
|
Straks maar even snel een paar teenslippers halen en daarna direct door naar het vliegveld.....
|
|
|
ES
Geen avatar
|
Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/telstarshop/domains/telstarshop.nl/public_html/index.php on line 314
|
|
|
Crips
|
Ik heb ergens een een artikel gelezen van een vent die z'n brood verdiende met dit soort aanbiedings/prijsvraagfouten. Ik geloof dat het namelijk wettelijk gezien zo is dat je ze de prijs dan ook aan moeten bieden. Beetje vergelijkbaar met die actie van de Wehkamp (geloof ik) waarbij ze een dikke plasma-TV aanboden voor een tientje op hun site door een typefout. Is ook een dikke rechtzaak geworden met honderden claims.
|
|
|
[Pepper]
|
Ah, men is inmiddels wakker geworden bij Telstar en de fantastiche aanbieding is verwijderd. Ze houden daar dus ook kitehigh in de gaten (of het begon opeens erg druk te worden bij de afdeling teenslippers....)
Geen dank Telstar, ben al tevreden met een aardige korting op m'n volgende aankoop. Ik wacht het Pb-tje af.....
|
|
|
Marko
|
Ik koop ook vel bij telstar heb mijn kite/board/trapese/pak/baren lijnen allemaal daar gekocht heb een dikke klanten kaart
|
|
|
Vinni
|
Een klanten kaart kan iedereen krijgen, gewoon een kwestie van vragen bij de kassa Telstar is een goede winkel, als je de juiste personen maar aanspreekt! Zo heb ik een aantal ervaringen gehad waar een windsurfende verkoper mij hele verkeerde maten probeerde aan te smeren terwijl een kitesurfende verkoper zei dat ik iets heel anders nodig had... Lijkt mij een goed idee om achter op hun T-shirts iets van ''windsurfer'' of ''kitesurfer'' zetten. Wel top dat ze weer Slingshot dealer zijn geworden, was wel een tijdje lastig om aan SS spulletjes te komen toen ze geen dealer meer waren.
|
|
|
|
Marko
|
Haha maar eens in de tijd krijg je een waarde sheck(hoe je dat ook schrijft) thuis gestuurd en dat is nu een hele dikke . Welke ss kite vaar je dan?
|
|
|
Vinni
|
Ja, maar die check krijg je alleen als je 40 punten hebt, dus dat betekend dat je eerst 400 balle moet neerleggen. Maar toch leuk natuurlijk.
Ik vaar Fuel, 2005 en 2004, allemaal met 5elijn.
|
|
|
Marko
|
Oke jah maar voor een kitesetje betaal je wel meer dan 400 balle Mijn vraag al een tijdje wat is het voordeel van een fuel want heel veel mesnen varen die
|
|
|
|
Marko
|
Oke cabrinha zie je echt heel veel jah maar is zo duur vergeleken met andere kites. Ik vaar zelf de gaastra syder vaart echt heerlijk.
Gaastra heeft niet zoon heel goed repetatie maar ze hebben een andere ontwerper in dienst genomen en het zijn nu kwalitief super goede kites en ze zijn niet super duur.
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
inderdaad....nieuwe moddellen schijnen wel chill te zijn Nog nooit mee gevaren dus geen oordeel...maar ben wel benieuwd..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Oke cabrinha zie je echt heel veel jah maar is zo duur vergeleken met andere kites. Bij ons ( N-H ) zie je ze amper hier is bijna alles Best..
|
|
|
Idefixe
|
[mode = of topic] Oke cabrinha zie je echt heel veel jah [mode = on topic ] Nette site! En ( naar eigen ervaring) vind ik de manier waarop je als klant behandeld en benaderd wordt ( in tegenstelling tot eerdere ervaringen) op dit moment gewoon goed
|
|
|
|
Marko
|
Juist er is echt 1 persoon bij telstar die er giga veel van af weet
|
|
|
Vinni
|
Oke jah maar voor een kitesetje betaal je wel meer dan 400 balle Mijn vraag al een tijdje wat is het voordeel van een fuel want heel veel mesnen varen die Toen ik mijn eerste Fuel aanschafte had ik nog nooit van Ruben len10 gehoord... En waarom ik nog steeds Fuel vaar? Omdat ik nog nooit een kite in handen heb gehad die ik fijner vind, en dan is het voor mij heel simpel.
|
|
|
Marko
|
Oke jah maar voor een kitesetje betaal je wel meer dan 400 balle Mijn vraag al een tijdje wat is het voordeel van een fuel want heel veel mesnen varen die Ik vind slingshot ook een vet disine hebben maarjah idereen zijn mening dat van 2009 vind ik niks. Mooi dat telstar ook weer SS verkoopt. Een c kite een fuel dus is toch ook veel krachtiger? als je die om hoog stuurd en je wind springen word je echt ver de lucht in getrokken. Toen ik mijn eerste Fuel aanschafte had ik nog nooit van Ruben len10 gehoord... En waarom ik nog steeds Fuel vaar? Omdat ik nog nooit een kite in handen heb gehad die ik fijner vind, en dan is het voor mij heel simpel.
|
|
|
LOEN
|
Pas ook die Pyro gehaald, echt fucking nice ding!
|
|
|
|
Marko
|
is dat een speciale trapese voor flyboarden???
|
|
|