KappuhH
|
Zoals ik al tegen je gezegd had: gewoon proberen, terugsturen kan altijd nog.
|
|
|
vissie
|
Ja maar de maat is toch wel een risico.. want ben 178 lang.. Te kort bij me benen vind ik al naar zitten.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Check eens bijvoorbeeld op die website van die droogpakken in engeland, die verkopen ook rubber. En hoewel niet helemaal netjes, selecteer een merk die ze daar ook hebben in een lokale shop: pas het pak voor de maat, en denk er dan even over na Maar als je student bent heb je een OV kaart (is dat nog steeds zo?), dan kun je er door de weeks toch wel ff langs? Dan weet je het zeker
|
|
|
vissie
|
Nopes.. Nog geen 18.. Ik vraag me af wat voor maat ik dus heb,, In short m.. En ja ik kom haast niet in de surfshop..
|
|
|
KappuhH
|
Nopes.. Nog geen 18..
Dan ben je ook geen student want elke student heeft inmiddels een OV. Misschien ben je dan toch gewoon scholier Je kunt ook de shop even mailen. Die kunnen vaak ook wel wat zeggen over de maten.
|
|
|
vissie
|
Intresseert me niet studeer bouwkunde voor architect dus ik vind student:P
|
|
|
Joy.H
|
niet meer van toepassing...mijn fout
|
|
|
vissie
|
Joy.. Welke maat heb jij anders besteld dan?
|
|
|
Joy.H
|
Joy.. Welke maat heb jij anders besteld dan?
nog geen..... ik had alleen gemaild of het uberhaupt mogelijk was om een pak te laten verzenden en als hij past te kopen..... (zou een L moeten zijn )
|
|
|
c0g
Geen avatar
|
..Eem wetsuit wil je echt wel passen. Zelfs als de maat bij je klopt is er behoorlijk verschil in de pasvorm. Een droogpak zit niet zo strak dus dan kun je wel bestellen, maar een wetsuit zou ik niet doen. Je baalt er jarenlang van als ie net niet lekker zit...
|
|
|
vissie
|
maar als ik hem terug zou kunnen sturen.. Zou je het toch wel kunne proberen..zoals kappuh zegt
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Volgens mij is Aquatrend gesloten in de wintermaanden. Zoals Michiel al zei zou ik gewoon ff kijken naar die UK shop. Het voordeel dat je hebt is dat je een kwalitatief beter pak kan kopen voor een lagere prijs en bovendien weten die gasten hoe ze om moeten gaan met het hele postorderverhaal. Wanneer het pak niet goed is dan stuur je hem terug (kosten 3 biertjes) en zij sturen op hun kosten weer een ander pak. Je moet gewoon ff mailen en en wensen en je maat vermelden en ze geven je goed advies.. Ps ik ben niet helemaal onpartijdig want ik heb aandelen in die shop
|
|
|
Joy.H
|
hahhahah ok thnx mini me
|
|
|
vissie
|
Ik wil het best doen.. maar dan moet ik het beste engels in me boven halen.. grrr @mini-me.. Welke adviseer je? site?
|
|
|
|
Langbeest
|
Engels ????Je studeerd "bouwkunde voor architect".......bestekken komen steeds meer voor in de Engelse taal duzzzzzzz
|
|
|
|
oz
|
Tja met al dat advies is het geen gokje meer
|
|
|
KappuhH
|
Gewoon op het advies van het tabelletje afgaan ja.
|
|
|
vissie
|
Ok dan gaat dat hem dan worden die rip curl.. Heb nu een short van rip curl.. Bevalt prima.. Iemand ervaring hoelang het duurt voordat je hem binnen hebt.. Ik heb ze net even gemaild.
|
|
|
seB
|
Ik ben 179 cm lang, en heb ook een ripcurl (E-bomb 08), en heb deze in de maat m/s genomen en deze zit mij als gegoten. Ik heb hem in de winkel gekocht en dus ook andere maten gepast maar deze zat bij mij super!
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ok dan gaat dat hem dan worden die rip curl.. Heb nu een short van rip curl.. Bevalt prima.. Iemand ervaring hoelang het duurt voordat je hem binnen hebt.. Ik heb ze net even gemaild.
Gister besteld en vandaag binnen!Heb wel voor de snelle verzending gekozen en natuurlijk met Visa betaald.
|
|
|
vissie
|
Oke.. Is het niet mogelijk om gewoon over te maken? Dan is het wel aantrekkelijk ik ben 176 ga denk ik voor de Medium Tall 180cm 70-80kg 96cm 81cm
Arjan heb je niet contact met ze gehad?
|
|
|
Morres
|
overmaken kon geloof ik ook, duurt alleen wel langer
|
|
|