R@bert
|
Mooie shots weer, HJ!!
|
|
|
leeany
|
Nr. 19 is heel vet!
|
|
|
|
|
martijn
|
nr 17 is pas sick!
|
|
|
KappuhH
|
Topfoto's HJ! Ondanks de super vlagerige wind van boven de 30 knopen toch nog een mooie serie! Ze zijn idd geschoten met een D80 + Tokino 12-14mm objectief (die volgens mij meer dan 1,5 kilo weegt ) en een onderwaterhuis. Foto 19 is zo'n 5 minuten voor de storm met vlagen boven de 50 knopen gemaakt.
|
|
|
|
Kevin
|
Kan je ook een keer zo een foto sessie voor mij doen HJ? Ze zien er super goed uit de fotos
|
|
|
Lude
|
damn wat een wolken!!
prachtige foto's!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Bedankt voor de reacties.
Persoonlijk vind ik die wolken ook erg mooi. Nr 4 van de wolken is mijn favoriet omdat je de zonnestralen mooi kan zien maar die spray blijft altijd lekker. Als je goed kijkt kun je de waterdruppels goed zien en zie je dat de actie mooi bevroren is.
@ Kevin je kunt mij altijd inhuren en mijn voorkeur gaat dan uit naar een tropische spot...
@ laurenS.. Ik gebruikt de Nikon D80 met Tokina 12-24 groothoek objectief. Die handel doe ik dan in een Ewa-marine waterzak en schieten maar. Als ik op de kant sta gebruik ik de Sigma 70-200 2.8F objectief maar persoonlijk vind ik de close up acties mooier.
@Hendrik... De wind ging idd steeds verder aan en hadden maar besloten om terug te lopen (zie laatste foto)
|
|
|
@LaurenS
|
Mooi hoor,ik ga morgen "noodgedwongen"ook aan de slag met foto's schieten.Ik heb een canon 450 d met dikke telelens 70 -300 in bruikleen,dus morgen lekker pielen en proberen.Ik vind die foto's met groothoek wel prachtig ,maar zo een objectief heb ik niet ter beschikking,wel een standaard 17-55.Ik ga nog ff googelen op die Ewa marine waterzak.Bedankt voor je reactie......
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Mooie pica's Henk-Jan moet je vaker doen op mirns als we met alle mirns locals er zijn TOP
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mooie pica's Henk-Jan moet je vaker doen op mirns als we met alle mirns locals er zijn TOP En dan moet ik zeker in het water gaan staan.... Levensgevaarlijk met die Mirns locals
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Nee Man jij maakt zulke mooie pica's je bent er voor geboren dus je moet wel we maken gewoon veel ruimte met ons allen en dan ga jij in het midden staan foto's maken
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Echt ontzettend mooie pica's HJ Heb je nog wel tijd om te kiten tussen al die fotosessies door?
|
|
|
|
Marko
|
Mooie fotos die wolken
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Was in veel opzichten een onvergetelijke dag
|
|
|
Taco.
|
Wat een mooie shots met die wolken erop! Heel vet hoor! Tijd om de productie van zeeko op te voeren
|
|
|
vissie
|
Heel gaaf!
|
|
|