lennart

|
is dat wel zo verstandig dan ?? met een gebroken pons in dat gips kiten ??
|
|
|
|
lennart

|
iddd ik glof gaat dat het zwaar @#% is maar je pols zou er niet beter op worden !!
|
|
|
Noskie
Gast
|
je kan beter rusten je kan het alleen maar erger maken.
|
|
|
|
3rikj3
Gast
|
Hey, Siliconen gips, zeker nieuw, lijkt me wel zeer relax, gwn ff douchen, zonder gezeik enzo..  Damh, als ik mijn pols weer breek, dan wil ik ook siliconen gips, dan word het wel de 3e x geloof ik.. (tong_kitesmiley) 
|
|
|
lennart

|
jah douchen .. maar kiten 
|
|
|
Tom

|
ik zou het niet doen man .. een vriendin van me ging ook lopen op dr normale gips (gebroken enkel) ging prima maa nu de naweeen dr van !! gewoon goed laten helen daana kite 
|
|
|
sanne

|
tja, iets eerder kiten oke, maar na drie weken al?? krijg je later problemen mee denk ik, maar ook daar zal ik gewoon op t advies vd dokter afgaan..
|
|
|
sono io

|
Pols gebroken? Wat dan je ulna of radius of 1 van de andere botjes? Luisteren naar de artsen!
|
|
|
lennart

|
das waar ... maar ik vind dat als zij zeggend at het kan vind ik het nog wel raar !!
|
|
|
Ondabeach

|
Ik zou inderdaad maar uitkijken.. voor je het weet loop je voor kapitein haak.
|
|
|
Passie

|
ik had me elleboog gebroken.. geen gips gelukkig. mag over 1.5 weekjes weer kiten:).. eindelijk na 5 weken
|
|
|
Dennisairtime

|
Als je je gewrichten breekt dan kan je beter effe rust houden en niet te snel gaan kiten anders blijf je er aaltijd last van houden. 
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Als de dokters zeggen dat het kan... en jij voelt je er goed bij, gewoon doen dan  Maar uhm dokters krijgen het ook voor elkaar om het linker been van iemand af te zagen terwijl het rechter been eraf moet... Ik zou inderdaad maar uitkijken.. voor je het weet loop je voor kapitein haak.
geen verkrampte hand of vingers meer in de winter 
|
|
|
plaaggeest

|
Heb zel al 4 keer me pols gebroken.. Het beste is gewoon even rust houden. Ik had geluk dat ik na 2 weken het gips weer uit mocht! Het is moeilijk om rust te houden..Maar anders zit je er heel je leven mee!
|
|
|
thijssss
Gast
|
gelukkig niet zo heel zwaar gebroken, ben op een zandbank gevlogen recht op pols en omgeslaan hup gebroken, (zandbank zat onder water maar mss 20cm diep) nja we zullen ziet wat dokter idd allemaal zegt volgende week, maar tis een goeie chirurg dus kvertrouw hem wel  , zullen dan ook zien wat da siliconen gipsje zegt, mss dat ik dan nog weekje moet rusten maar dan normaal wel achter 2 weken er terug op  ik zal hier op de hoogte houden Greetz Thijs
|
|
|
|
Bazaki_Thijs

|
ik had me elleboog gebroken.. geen gips gelukkig. mag over 1.5 weekjes weer kiten:).. eindelijk na 5 weken
Dat had ik dus ook me arm net onder de kop. Geen gips en na 3 week weer kiten en na 4 week weer werken.
|
|
|
Tino

|
Ik heb m`n pols (botje aan de zijkant) 1,5 jaar geleden met windsurfen op IJmuiden gebroken.... Bedenk dat er op je pols tijdens het kiten of windsurfen behoorlijke trekkrachten komen.... dat is anders dan in het normale leven.
Ik was zo eigenwijs om drie weken te denken dat het een kneuzing was...maar na drie weken regelmatig wakker te worden tijdens mijn slaap was ik toch maar naar het ziekenhuis gegaan... en idd. Toch een breuk... Heb het denk nog wel 3 maanden gevoeld en het laatste half jaar voel ik ook geen pijntjes meer na het surfen of kiten.
Mijn advies: laat rusten.....
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Tuurlijk, ik ken mensen die kunnen een handlepass met 2 polsen in het gips!  Beter ga je rust nemen, en 4-6 weken in het stof bijten, waarna je weer hard door kunt beulen. Ik ken mensen in mijn omgeving die door dit soort dingen 3 - 4x zo lang moesten revalideren, dankzij dit soort dingen. Om maar niet te spreken dat ze er daardoor blijven last van zijn blijven houden
|
|
|
zagy

|
nee niet doen, heb zelf ook mn pols gebroken en ben toen mn pols in het gips zat veel dingen gaan doen, geen kiten maar ik zette er wel veel kracht op. Heb er ongeveer een jaar lang nog pijn aan gehad na het kiten.
Maar klote man, nu een pols gebroken,
|
|
|