adrenalin
|
Ik hou het morgenochtend wel in de gaten of ik ga. De richting is iig goed voor de kust. Alleen zal het strand morgen wel weer vol liggen....
|
|
|
Fe®®y
|
als de voorspellingen kloppen ga ik naar Wijk
|
|
|
D.D
|
Brouwersdam
|
|
|
Mark-CRX@Work
Gast
|
Bij west, Wijk aan zee!!! Hoop dat ie aanhoudt... Nu ziet het er goed uit.
|
|
|
Merc
Gast
|
Ik ga nu naar de kapper en daarna naar de zee. Hopelijk is er iemand.
|
|
|
Joost
|
Op scheef liggen er al wat kites opgepompd. Wij gaan zo ook maar eens. Joepieee
|
|
|
Mak
|
ik ga 't bij het autostrand proberen...
|
|
|
jappe
Gast
|
iemand nog naar horst?
|
|
|
globe
|
nope, wel lángs Horst. Snel naar huis de BBQ aan
|
|
|
fransie
|
ik ga naar het autostrand!!!
|
|
|
KiteDemon
|
Whaaaaa....hier in Zoetermeer waait het goed. Ik de webcam checken Scheef en.......niet genoeg wind zo te zien Windmeter HvH op 8.8 m/s. Ik kan me de moeite besparen om nu naar Scheef te racen. Blijkbaar weer lokaal en tijdelijk wind
|
|
|
marcus aurelius
|
heb net ff op horst gevaren...was even wel leuk...
|
|
|
Buur
|
Op schef was het wel ff te doen, in de middag rond 14.00 daarna kakte die in en het werd niets meer tot net... denk ik want op de webcam waren er een paar bezig... en die windvaan van hoek die klopte vadaag niet denk ik
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vanmidddag van 15.00 tot 18.00 op schellinkhout goed gevaren ,de wind viel af en toe even weg ,maar je hoort mij niet klagen met 30 graden en 12-16 knp Z/W wind .... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja sta al start klaar ,morgen rijden ,Ik hoop wel dat er in spanje wel wat wind komt want het was de afgelopen weken niet veel daar ...
|
|
|
Freijax
Gast
|
waaide het echt zo hard op HVH vandaag??? ik heb mn rit gemist
|
|
|
Passie
|
Vandaag vanaf 3 uur tot 6 uur kei hard overpowered gevaren in herkingen ( zeeland) met 70 kg en 16m en 135 plankie
|
|
|
robin..
|
schellinkhout was topppp lekker gevaren niks van gemerkt dat de wind even weg was
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
om 18.45 aangekomen op slufter en heerlijk tot 21.30 zitten knallen met de 16. helemaal super!!
|
|
|
marcus aurelius
|
"Ja sta al start klaar ,morgen rijden ,Ik hoop wel dat er in spanje wel wat wind komt want het was de afgelopen weken niet veel daar ..." wees maar niet bang voor te weinig wind...mijn broer zit al een week in de baai van rosas en heeft zijn 16 nog niet uit de tas gehad...hij weegt 90 kg en vaart elke dag met zn 12 of zn 14..dus komt wel goed denk ik have fun! ik moet nog een week wachten
|
|
|
Merc
Gast
|
Mensen het was te mooi voor woorden. Wetsuite niet nodig. Geen drukte geen golven, nou ja bijna niet. De wind zakte om een uur of 17.00 uur in. Gelukkig ben ik op het strand gebleven. Om 19.30 uur was het super goed varen. Ik heb eindelijk veeeeel meters als beginner gemaakt. Het gevoel.......
|
|
|
Mitchel_12000
|
Hey was in Wijk top. Ik heb erg lekker kunnen varen met mijn 12 meter en 127x37 plankie. rond 17.00 zakte de wind inderdaad in, maar tegen die tijd was ik toch al redelijk verrot.
|
|
|