The Aaron truth!!

Mike_salou

Antwoord #25 December 16, 2006, 18:06:03
edit2Rapporteer  
Oke kan me voorstellen dat je schrikt van zo'n actiie.
Iets dergelijks overkwam mij op Mirns zie mijn filmpje http://www.youtube.com/v/xfzyF8UYZEk
alleen bleef ik wel op mijn benen staan
Maar dan zo kansloze reactie naar Aaron op de film zetten
en posten wat een stel uber sukkels loser
 loser

Die paaltjes en dr door heen kiten niet echt slim 1 goede vlaag en je zit r tegen aan
litewave

Antwoord #26 December 16, 2006, 18:52:42
edit2Rapporteer  
al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel
Maurits

Antwoord #27 December 16, 2006, 19:03:11
edit2Rapporteer  
Ik had m al gezien! Maar hijs geweldig echt!
GlennVegas
Gast
Antwoord #28 December 16, 2006, 19:33:59
edit2Rapporteer  
Wat een zinloze discussie!
Dit soort akkefietjes zullen dagelijks elke dag wereldwijd wel voorkomen.
Iedereen is er zonder kleerscheuren van af gekomen, dus chill.
Jammer dat Aaron wel op een doelbewuste (en achteraf onterechte) manier, zwart word gemaakt. Dit zegt alleen maar iets over de gasten die het ook nog eens op het net gooien. Hoe dom kan je zijn. Ze hebben alleen zichzelf ermee. Wel jammer dat een paar kiters het min of meer ook verpesten voor de rest van de zandvoortse kitescene, die ze indirect hierin mee slepen. Zandvoort heeft nu een ranzig smaakje voor veel in de NL scene......is ook niet nodig.
Dus iedereen chill....tenslotte kiten we allemaal voor de fun dus laten dat ook zo houden.

helemaal mee eens...!!
benjamin
Gast
Antwoord #29 December 16, 2006, 20:19:48
edit2Rapporteer  
that is the risk of a photographer
je moet wat over hebben voor een mooie reeks foto,s
volgende x beter opletten

~Dirk~

Antwoord #30 December 16, 2006, 21:05:23
edit2Rapporteer  
Ik weet niet of het zinloos is, niet ninder als wie er de beste kite heeft, moet kunnen toch zolang het geen schelden word.
Het gaat er om wat wel en niet te doen.  Als iemand besluit om over iemand heen te springen moet hij niet lopen janken als blijkt dat ze er niet van gediend zijn ,kwaad word of in het geval dat het mis gaat een klap uit delen. Volgens mij hebben ze daar dan meer recht op dan op begrip.
Maar alleen omdat iemand dan blijkt een top kiter te zijn gelijk het filmpje, en dan ook nog verdraaid, op youtube te knallen vind ik wel heel triest. Blijkbaar ook matennaaiers onder de kitesurfers die idd zelf ook nog eens geen haar beter blijken te zijn.

Idd, chill, kite ook voor de fun en wil het zo houden
-DAVE-

Antwoord #31 December 16, 2006, 21:30:36
edit2Rapporteer  
ja  ja   en ja,     
Enkele zandvoorters dus !  en dat klopt zeker !
het waren enkelen die zeiden dat iedereen zijn bek maar moest houden" 
en  die de leugens nog meer aandikten en nog meer dreigende taal uitkraamden.

Ik wist zelf ook niet wat ik zag /hoorde en las  (huilen_kitesmiley)..... Normaliter is zandvoort gewoon top!   ThumpsUp

Maar nu gaan we gewoon weer even allemaal naar de   NK2004 movie  kijken!  goed? 
Zien we ook weer waar het om draait in de kitescene.

http://www.kitecinema.com/kcm_archive_05/media/-KCM-NK-2004-480pix.mov
(NK  was in het mooie zandvoort trouwens)

En nou strandzand erover, die enkele betrokkenen zandvoorters weten het zelf nu wel voldoende lijkt me. InLove
Stanley

Antwoord #32 December 16, 2006, 21:43:16
edit2Rapporteer  
Oke kan me voorstellen dat je schrikt van zo'n actiie.
Iets dergelijks overkwam mij op Mirns zie mijn filmpje http://www.youtube.com/v/xfzyF8UYZEk
alleen bleef ik wel op mijn benen staan
Maar dan zo kansloze reactie naar Aaron op de film zetten
en posten wat een stel uber sukkels loser
 loser

Die paaltjes en dr door heen kiten niet echt slim 1 goede vlaag en je zit r tegen aan

Helemaal gelijk wat die palen betreft desbetreffende kiters menen dat zij geen risico lopen.

Wordt wachten tot er iemand wel een keer vol op klapt en dan hebben we meteen de poppen weer aan het dansen. Is so wie so weer de discussie kiten in het zwemmers gedeelte?
Voel me zelf niet aangesproken omdat ik daar bewust met kiten uit blijf.
Erik de Berik

Antwoord #33 December 17, 2006, 01:06:50
edit2Rapporteer  
 (sealedlips_kitesmiley) gniff gniff gniff  (grinnik_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.