Henning
|
Houtribdijk geeft nu 32 knp af. Misschien nog ff een deftige avondsessie @ Mirns boeken.( als ik een beetje op tijd bij m'n werk weg kan....... )
Heb je evt een plaatsje over? Probeer ik ook op een deftig tijd in Lelystad te wezen Gaat er verder morgen ook nog iemand los?
|
|
|
Baksteen
|
Zou het morgen veilig zijn voor een beginner? Ik weeg 65 kilo en heb een 9 meter Rebel. Heb al een paar keer goed gekite, lekker stukjes varen beetje hoog te lopen alleen ben er een paar maanden uit geweest dus moet het weer rustig opbouwen. Hopelijk krijg ik een reactie .
|
|
|
|
Idefixe
|
morgen naar Mirns ( ouderwets gezellig met Peter)
|
|
|
mart
|
Morgen hele dag beulen op mirns.
|
|
|
Goonie
|
@ baksteen. Of het veilig is? Das het nooit maar voel je je vertrouwd en denk je goed na dan ben je een heel eind. Maar zou je wel aanraden om gewoon even met de locals te praten en dan krijg je wel tips. Probeer naar een plek op het water te gaan waar het rustig is. We zijn allemaal begonnen ooit. Ik kite al jaren en ik kan het nog steeds niet. Ps ben ook het hele weekend at mirns. Denk dak de backroll ga doen. (strapless) dus dan word vaak op de bek gaan... Hahaha
|
|
|
Idefixe
|
Kneitersharde wind , echt heel veel idioten op het water. Ik ben door een beginner gewoon volledig van m'n board geveegd. De dame in kwestie stuurde haar vlieger volgas bij mij naar binnen ik werd vol getroffen door de LE. Haar reactie: nou kun je wel boos zijn maar we moeten het allemaal een keertje leren hè.
Nou beste meid: Als je met de wind van vandaag je vlieger niet onder controle hebt mot je gewoon niet het water op gaan. Dit was geen foutje maar iemand gewoon echt in gevaar brengen..........
Op een gegeven moment werden er vlagen van 39 knp gemeten. De kassa's van scholen liepen weer aardig vol. Gekkenwerk.
|
|
|
|
reinb
Geen avatar
|
@Tom, maar je hebt wel bewonderaars Tom..! Zie maar!
Grtz Rein
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
zondag weer naar mirns.pfff begint zo langzamerhand een gewoonte te worden. wat een top jaar is 2011 tot nu toe. morgen weer met de 7 zo te zien. jihaaaaaaa
@ tom...mooie fotoos. naar de kapper geweest?
|
|
|
Idefixe
|
morgen moeten we weer........ WIND: Zuidwestelijk 8-13 kn,in de kustgebieden 13-18 kn,aan zee en boven het IJsselmeer 18-22 kn. In de loop van de ochtend toenemend naar 13-18 kn,in de kustgebieden 18-23 kn,aan zee en boven het IJsselmeer naar 23-28 kn. Tegen het einde van de periode enkele kn afnemend,in het oosten en zuidoosten naar 4-8 kn. In de loop van de ochtend uitschieters tot 10 kn boven de gemiddelde wind.
|
|
|
|
Marko
|
Hij was top vandaag! Ook een kite op me kop gehad van een maloot.. Langs varen BAMM LE op me hoofd zat tussen zijn lijnen, ben er onderdoor gezwomen en verder gegaan.. Maar heerlijk dagje
|
|
|
Arnold
|
Tot morgen
|
|
|
VincentC
|
Bij deze: Het gebied voor de kant en met name bij de paal is gereserveerd door ondergetekende en z'n meerijdsnol
|
|
|
Idefixe
|
je bedoeld de plek waar gisteren 50000 lessers stonden?
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Auto al ingepakt dus ff lekker een bakkie doen met een bammetje Dan zal ik de Goal-keeper op mijn auto monteren om straks ruimte te creeren voor bij de paal Tot straks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
VincentC
|
Moet ik vaker doen die paal reserveren, geen lesser of Duitser in de buurt gezien haha! Was lekker dagje, helemaal kapoet, nu nog fijn studeren.. BLEGH
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Wat een daggie mannen alles was aanwezig!! trouwens ben benieuwd naar de foto's en movie's. Kortom TOP dag
|
|
|
Goonie
|
Zooo was echt wel lekker... En super de super gezellig... Heb de beelden bekeken en kan je nu wel verklappen. Dat daar een mooie movie uit gaat komen... Thanks you all......
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Top dag Gister. Ben schieuwniering hoe je film is geworden Sietse. Was helemaal gesloopt eind van de dag.
|
|
|
Idefixe
|
Inderdaad een ouderwets gezellige Mirnsdag.
|
|
|
Goonie
|
Ben ik nou blind of hebben we vanavond nog ergens een avond sessie????
|
|
|