Hallo,
Ik ben dit topic afgelopen vrijdag begonnen simpelweg omdat ik wilde weten wat mensen met wat meer ervaring ervan zouden vinden, het is mij nog nooit gebeurd dat me kite zo uit elkaar klapt dus had er geen enkele ervaring mee...
En aangezien ik dus sowieso een weekend moest wachten op antwoord vroeg ik mij of of het garantie zou zijn.
want er werd mij in de eerste instantie verteld van niet... en dat is niet lekker het weekend in gaan. (angry_kitesmiley)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maargoed, vandaag een mail gehad van de importeur.
Ze hebben het doorgestuurd naar naish en het zou crashschade kunnen zijn... maar ze willen me tegemoed komen om de kite kostenloos te laten repareren op een vakkundige manier dat je er niets meer van zult zien.
Ik heb nogmaals vooropgesteld dat hij niet hard gecrashed is en ben met dit voorstel akkoord gegaan.
Ik wil gewoon zo snel mogelijk weer een 12m erbij (langs de kant kijken word je niet vrolijk van) en hou echt helemaal niet van dit gezeik.
Het is indd zo dat als het gerepareerd word je er niets tot weinig van zult zien omdat de naad opnieuw gestickt kan worden en het dus geen lapjes kite word, dus dit lijkt me oke.
Dus toch nog relaxed dat de importeur dit alsnog heeft kunnen fixen, scheelt mij weer kosten.
maar het ging natuurlijk ook om het idee hoe het allemaal gaat als het op garantie aankomt!
Dus

naar de importeur/naish
En shop beeeeetje jammer dat die mij zelf geen voorstel heeft kunnen doen om een oplossing te zoeken,
maar een eenvoudig mailtje doorstuurd en het er verder bij laat zitten.

en ik het zelf maar uit moet zoeken.
Ik heb een koop overeenkomst met de shop en eigenlijk erg weinig met de importeur te maken.

Maargoed hoop snel weer te kunnen knallen met de 12! maar ik zal in ieder geval mijn volgende kite niet meer kopen bij de betreffende Kiteshop (sealedlips_kitesmiley)
Thanks voor de reacties en see you on the water (grinnik_kitesmiley)